Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippahei! Menkkatuntemuksia ollut alavatsassa koko eilisen illan ja jonkin verran päivällä, nyt taas voimistumaan päin! + Päivän mittaan on tuntunut et nyt valahti, mutta ei mtn :( Lauantaina luultavasti testaan uudestaa.

mame - Vieläkin "samoilla" päivillä mennään, Mietin että meneekö seuraavakin kierto samoilla :) Mutta toivottavasti lyhyempänä!

Kp 49

Catriona: Toivottavasti siellä olisi tärpänny :) Paljon stemppiä loppukiertoon. :)

omppuf: Meilläkin ollaan mietitty usean kuukauden ajan reissun varaamista mutat vielä ei olla varattu.. taitaa vaan jäädä mietiskelyksi kuitenkin :)

Isabell: Paljon plussatuulia sinne! Toivotaan että täti ei sinne saavukkaan :)

Sli: Hienoa että sielä ovis bongattu ja hyödynnetty :) Toivotaan sinnekin plussaa niin saatais huhtikuulle plussa aalto käyntiin :)

vuononvaltiatar: Täällä niin jännäilen sun puolesta, toivottavasti se plussa pärähtää sinne!

Omaa: Kp 11 ja menkat ne vielä jatkuu.. ärsyttää.. no jospa ne kohta loppuis ja kohta pääsis testailee tikuilla että koska ovis olis.. ite en ainakaan vielä tunne millon ois ovis kun kaikenlaisia tuntemuksia ja alavatsan vihlaisuja jne. on hyvin usein siinä kp20 päivien tietämillä ja ne tuntemukset on edellisillä kierroilla tuntunu yli viikon.. ehkä pidenpäänkin..

Täytyy lähteä kohta töihin.. mutta ensin ulkoilee kahden karvakorvan kanssa..
Hyvää päivän jatkoa!

Huomenia!

Täällä kp4 ja menkat loppu eilen...oli sitten niukemmat kun aijemmin, yksi päivä vaan vuoti ja kipuili reippaasti! Mieli on pirteä näin aamullakin, nim. olen täysin ilman tupakkaa kolmatta päivää emoticon  Lopettamisen tuomat turhautumat olen purkanut urheiluun, oon nyt maanantaista lähtien käynyt miltei 3km lenkillä kaks kertaa päivässä, aamulla kävellen illalla nopeasti pyörällä :) kaksi kärpästä yhdellä iskulla! ja fiilis on aivan mahtava! !! nyt vaan ressittömästi eteenpäin ja aijon vaan nauttia keväästä ! <3

Vuonovaltitar, odottelen kovasti testi uutisia <3 plusssaaaa hurjasti!!! <3

Huomenta väki! :) :)

Täällä ilmoittautuu yksi kuumeilija, joka on varma menkkojen alkavan tänään taikka huomenna.... nyt läks kaikki optimismi poies, mikä oli ehtinyt kasaantumaan :( Eilen oli niin paljon alavatsa tuntemuksia, että varmaan on menkat tulollaan...valkovuoto on jatkunut ovisajan jälkeen ja nyt parin viime päviän aikana lisääntynyt vielä... huoh... Että näin.

Josma; no ompas tuo sinun tilanteesi nyt jännä :) Alkaako menkat vaiko eikö :)

kukka^^; kurjaa, että siellä vaan vuoto vielä jatkuu :( Pääsisit jo uuteen kiertoon kunnolla käsiksi! :) Tsemppiä!

MarinaMelina; hienoa homma tupakoimattomuuden puolesta!! :) Iso peukku täältä :) On kyllä niin hienot ilmat alkanut ulkoilua ajtellen :) Mekin ollaan ruvettu melkein taas päivittäin käymään yksi kolmesta koiramme kanssa tuollaisen 3km lenkin :) Muut onkin sitten lyhempiä ;) Illalla on kivempi kahestaan mennä vähän pidempi kävely :)

vuononvaltiatar: No kieltämättä alko tosi äkäsesti toimimaan :D Pelkään vaan et nää oireilut tietää jotain tosi megalomaanisia menkkoja. Ne kun on aina muutenki kauheet niin voin vaan kuvitella millaset ne on näin pitkän tauon jälkeen :S Pahoittelut muuten niistä sinun menkkatuntemuksista!
Josma: No näköjään mennään :D Ite vaan tosiaan joudun teettään noi menkat noilla teroluteilla. :/ Jatkossa syön niitä kyllä säännöllisesti ni pysyis kierrot siinä 28. päivässä.
kukka^^: Huh mitkä menkat sulla tosiaan on. :O Loppuisivatpa ne nyt tosiaan sitten pian niin pääsisitte pupustelemaankin :)
MarinaMelina: Tsemiä tupakoinnin lopettamiseen. Alkuturhautumisen jälkeen siitä pääsee kyllä aika helposti eroon. :)

Omaa
: Kp 52 menossa ja edelleen lievät menkkatuntemukset jatkuu. Huoh. Tänään on taas ollut tällänen oikeen hyvä masistelu päivä ku laskeskeskelin että tänä 9 kuukauden aika mitä ollaan miehen kanssa yritetty saada lasta aikaseksi niin ainakin 10 henkilöä meidän tuttavapiiristä on tullut raskaaksi ja yksi niistä jo synnyttikin. Ainoastaan yksi noista kymmenestä on joutunut oikeasti kanssa yrittämään saada lasta, mutta muuten kaikilla homma on käynyt erittäin helposti. MIKSEI MULLAKIN?!

MarinaMelina: onneksi siellä on täti selätetty.
omppuf: voi ulkomaanmatka (oon ehkä hiukka kade :D) toivottavasti ovis tulee ajoissa että saatte sen hyödynnettyä :)
vuononvaltiatar: toivottavasti se täti ei sinne osoitteeseen enään löytäisi!
kukka^^:  voi vitsit kun kestänyt menkat kauan.. :7 toivottavasti lääkäristä löytyy apu :)
Catriona: hyvä että 0+ sait bongattua ja hyvin hyödynnettyä ;) toivottavasti siellä nyt tärppäis <3
Isabell: koska testeilua? toivotaan sinne kovasti plussaa <3
mame: plussaa toivon toki, mutta tosi epätodennäköistä jos tästä kierrosta ois tärpänny.. 
paljon paljon tsemppiä tähän kiertoon, kun nyt sit tärppäis <3 ei oo reilua että jotkut joutuu yrittämään niin tuhottoman kauan :(
sli
: toivottavasti primo toimis sulla, tsemppiä! :)

on kp23, dpo 7... kolmisen päivää on ollu menkkatuntemuksia, menkkoihin on kuiteski vielä viikko aikaa.. mä nyt vaan odotan että ne menkat joskus tulis ja pääsis uuteen kiertoon, kun tää kierto meni harakoille...
Aloitin pari päivää sitten karppauksen, viljojen jättäminen pois ruokavaliosta kuulemma auttaa hedelmällisyydessä ja jos on pitkä kierto tai liian lyhyt niin auttaa normalisoitumaan paremmin... eikä ainakaan vielä oo nälkää tarvinnut kärsiä.. 

mame - Munkin pitäs varmaa hankkia jotain apua tähän, että olis hieman lyhyemmät kierrot.

Päivää! :)

Josma; on kyllä tosi kurjaa, että nuo sinun kierrot vaikuttavat kovin pitkiltä... ehkä niihin voisi tosiaan saada jotain apuja lyhentämiseksi :)

vanilj; onnea karppaamiseen :) joillahan tuo karppauksen sorttinen ruokavalio on auttanut sappioireisiin ja muihin sen sorttisiin... Itse en varmaan voisi täysin hiilarittomalle dieetille ruveta... tietty voisi aloittaa lisäämään proteiinia ja sitä kauttahan se luonnollisemmin laskee hiilarien määrää... vitsit, mikä einstein taas olen :) :) Mutta tsemmpiä sinne loppukiertoon, että pääsisit pian seuraavaan kiertoon!

mame; toivottavasti menkoista ei tule yhtä voimakkaat, jos ja kun todella tähänkin asti on ollut kestämistä :) Tuntuu varmasti pahalta tuo lähipiirin raskautuminen! Itseäni varmasti viiltäisi sydämeen ja sitähän tuo nimenomaa on jos joku tuttu kertoo raskaudesta. Ja varsinkin jos käyttää ilmaisuja "vahingossa", "ehkäisystä huolimatta" taikka "niin kauan yritimme -3kk", tuntuu itsestä tosi pahalta, kun ei vaan tärppää :( :(

Päivää!

Se on taas viikko loppusuoralla....kauheesti täällä jännittelen kaikkien puolesta ja sanonpa vaan et on ihan arsesta ja syvältä et me tunnutaan nyt kaikki junnaavan paikallaan ku ei niitä plussia kuulu!!! hitto ja iso MUR!
Syytä kohta tulla ryminällä ja paljon ja kaikille :)

Kaikki tietääki jo et oon ihan vauvakuumehöyrähtänypöpipää mut kattooks kukaan muu noita vauva/lapsiaiheisia ohjelmia ahkerasti? itsehän katon mm. vanessa ja pikkuväki, sydänääniä, vauvan tarina.........ja niitähän ei tuu kun joka päivä ja monta kertaa päivässä :D

Rankka työputki edessä mutta lukemassa käyn ainakin joka päivä ja kommentoidakin koitan parhaani mukaan....
Tsemppiä ja voimahaleja ja plussatuulia jaja jajjjajaaaa kaikkee mukavaa kaikille emoticon

Ite koitan stressittä mennä ja kevyesti kevättä rinnassa eteenpäin :) voin jo sanoo et oon savuton nykyään muuten, en oo repsahtanu kertaakaan! Marinamelinalle hirmuisesti kans tsemppii savuttomuuteen! kyl se siitä...ja moni on urheillu ja liikkunu enemmän, hyvä hyvä...itekin koitan koiran kans kovasti liikkua ja mikäs siinä kun komee kevätkeli on...

-Jessica kp 18 yk 6-
Jessica

Meille avattiin tänään Latvala säästötalo, pikkusenko ois tehny mieli ostaa tuttipullo. Se oli semmone mis oli suomi leijonien logo! Mutta maltoin mielen enkä ostanu :( Jajajaja siel oli maalaus tarvikkeita :) Nyt pääsen maalaa serkun tytölle Hello Kitty taulun <3

Iltaa! emoticon 

Aika epäuskonen fiilis sen suhteen, että täältä sitä plussaa tulisi :( Välillä tulee kuitenkin mieleen pieni toive.. jospa sittenkin ? Mutta kun ei ole sellaisia "kunnon" oireita, mistä voisi päätellä raskauden alkaneen.. No, menkat pitäis varmaan alkaa sunnuntaina tai sit ens viikon alussa. Saa nähä.. voi kun ei tulisikaan <3 . Täällä yövuoroputki menosssa ja kohta sitä pitääkin taas alkaa valmistautumaan yövuoron alkuun.. Hirvee nälkä muuten koko ajan ja himo makeaan, toivottavasti ei olis oireita menkkojen tulosta :(

vuononvaltiatar - Todella olisi upeaa, jos tänne palstalle vyöryisi se jättiplussa aalto! :) Sitä kaivataan! Ja sinä voisit olla tämän kuukauden ensimmäinen plussaaja <3 se täti voi jäädä unholaan!

Iissa - Mitäs siellä ? Plussatuulia!!! :) +++

mame - Hyvä, että terot on alkanut siellä nopeasti toimimaan :) Jospa se täti sieltä pian paukahtaa, niin pääset uuteen kiertoon :) Toivottavasti seuraava kierto olisi se teidän <3

miuku9 - Höh :( Toivotaan kuitenkin, ettei sitä tätiä paikalle tulisikaan :) Tulehan kertomaan, miten kävi!

Sli - Onnea oviksen bongaamisesta! Nyt ei voi toivoa muuta kuin plussatuulia sinne! :) ++

Josma - Tulehan kertomaan, kun olet testaillut :)

kukka^^ - Onnea oviksen bongaamiseen! :) Toivotaan, että se tuo toivotun tuloksen!

MarinaMelina - Onnea uuteen kiertoon!! <3 Ja tsemppiä sinne tupakanpolton lopetukseen! :) Hieno juttu! Urheilukin kuullostaa hyvältä :)

vanilj - Jospa se täti sieltä kohta tulee, ni pääset uuteen kiertoon :) Toivotaan, että seuraavsta teillä tärppää <3 ja oviskin tulee tehohyödynnettyä ;) Onnea myös karppaukseen!

jessica3 - Eiköhän me kaikki olla aikamoisia kuumeilijoita :) mä en kyllä toistaseks vielä ole seurannu noita vauvaohjelmia, tietty katon, jos sattuu sopivaan aikaan tulemaan :) Toivotaan sinne plussaa myös ja tsemppiä työputkeen :)

vanilj: Mä oon kuullu et etenkin vehnän ja valkosen sokerin käytön vähentäminen auttais hedelmällisyyteen...ei oo täällä ainakaan toistaseksi toiminut. :P Toivon sielläkin pian sen uuden kierron alkavan <3
Josma: Varmaan kans saisit terolutit sitten... Mä ny saan niitä sitten popsia ainakin tonne heinäkuulle asti ennen ku pääsee tutkimuksiin.
vuononvaltiatar: Joo noi ilmaisut on kyllä niin raivostuttavia! Ja kaikista pahin on ehkä just toi "jouduttiin yrittään 3 kk". Ei se ees oo aika eikä mikään!
jessica3: Mä oon koukuttanu itteni vaan tohon 16 and pregnantiin ja teen momiin. :D
isabell: Jospa se makean himo olis oireilua plussasta? Toivottavasti <3

jessica3; todellakin tuntuu, että suuri osa täällä vaan junnaa paikallaan.. Pieni osa silloin tällöin pääsee eteenpäin täältä.. sekin pistää jo hieman masentamaan... Yhdessä kohtaa katselin aamuisin noita vauvan tarinoita... Mutta nyt on jäänyt nekin täysin poies. Ei vaan tule istuttua teeveen ääreen oikeeseen aikaan :) Ja onnea sinne savuttomuuden säilyttämiselle näin pitkään jo!! :) Kuinka kauan on nyt jo mennyt? :) Ajattele, kuinka ihania vauvan tavaroita voi niilläkin säästetyillä rahoilla hyvällä omallatunnolla ostella? ;-)

Josma; voi, olisit vaan ostanut sen yhden tuttipullon <3 Sitten olisit voinut välillä katsella sitä ja miettiä tulevaa :) Hauskoja maalaushetkiä :)

Isabell; en usko minun pääsevän avaamaan plussa-aaltoa tällä kertaa... :( Toivottavasti pääsisin sitten ehkä ensi kierrossa. Pakko jaksaa toivoa edes. Mieli nyt vaan jo valmiiksi tosi maassa... Jaksamisia sinne yövuoroihin! <3

mame; eihän 3kk tai ehkä paremmin ilmaistuna 3 yk mikään tavattoman pitkä aika ole... näkeehän tosiaan noitakin, joissa ollaan pitkälle toista vuotta ja hekin jaksavat vielä olla positiivisia ja optimistisia.. ehkä sitä meidänkin pitäisi :) Mutta on se vaan aika-ajoin raskasta. Kun tietäis edes, miksei ole tärpännyt... huoh...

Voih täällä monella menossa erittäin jännät päivät, ja hyvä. Tämä palsta kaipaa nyt kyllä kipeästi plussia tällekkin kuulle! :o

Mulla alkaa menkat huomenna!!! jippii :) Eli tänään kp 0 tai jotain. Ensi kierrosta clomit kp 3-7, ja toivottavasti tulis ovis ja menkat ilman käynnistelyjä. Tai siis tottakai mielummin plussa kun menkat mutmut.. :D Ei kait tässä jaksa pitää toiveita kovinkaan korkealla.. vai jaksaako ;D

Hei joku tais puhua lemppariaiheestani, eli niistä vauva/raskausohjelmista. Suosittelen katsomaan netistä katsomon sivuilta "pieniä ihmeitä" se on ehkä vähän realistisempi kun jotkut amerikkalaiset sarjat :) Mä ainakin tykkäsin! Sitten katoin eilen myös http://areena.yle.fi/video/1333992343350 , ihan mielenkiintonen..

Huomenta ja niisk-trööt! On se sitten kuulkaa mukavaa herätä kukonlaulun aikaan siihen, että nenä on tukossa eikä henki kulje... Toivottavasti oli vain allerginen reaktio kissoille syötettyihin mereneläviin (pitäähän nyt mamman mussukoita vähän hemmotella) eikä mitään kevätflunssaa!

vuononvaltiatar, mitkäs siellä on tuntemukset ja tunnelmat? Peukutan tässä jotta täti kumminkin pysyisi poissa ja saisitte vihdoin plussan.

MarinaMelina ja jessica3, hatunnosto teille molemmille savuttomuudesta!

mame, kiva kun jaksat pitää noita tilastoja! Vähemmän kivaa taas on se ettei tässä kuussa ole vielä kukaan plussannut. Teilläkin jo yhdeksäs yrityskuukausi meneillään, voe pöllö. Laskin tossa äsken ihan huvikseni (pitäis siivota mutku ei hotsita :D ) että tommosella noin 50 päivän kierrolla yhdeksään kuukauteen mahtuu 5-6 kiertoa kun taas meikäläisen 26 päivän kierroilla samassa ajassa ehtii olla kymmenen kiertoa. Jokseenkin masentavaa että a) te ette saa yhtä montaa tilaisuutta yrittää kuin me ja toisaalta b) me ei olla onnistuttu noista kaikista yrityskerroista huolimatta ja sitä paitsi meillä tulee kohta jo vuosi täyteen keskenmenosta [painokelvotonta sadattelua].

kukka^^
, pitäisköhän sun pirautella jo lääkärille noista jatkuvista menkoista? 11 päivän menkat kuulostaa kyllä vähintään hurjalta.

vanilj, aika hurjalta kuulostaa myös menkkatuntemukset noin pian ovulaation jälkeen. Voisko ne mitenkään kumminkin olla kiinnittymistuntemuksia? Mulla alkoi silloin viime keväänä kiinnittymiskivut viisi päivää oviksen jälkeen ja ne muistutti kyllä paljonkin menkkatuntemuksia.

Isabell, mikäs dpo sulla onkaan menossa? Kp vissiin 31 jos oikein laskin? Voi kun nyt tulisi plussa eikä tätiä!

Meikäläisellä kp 21 ja 7 dpo eikä ainakaan vielä minkäänlaisia oireita. En nyt oikein osaa olla pähkäilemättä millä dpo:lla on jo syytä luopua toivosta jollei mitään oireita ole - oireettomaan raskauteen en omalla kohdallani enää usko. Mulla on synttärit ensi viikolla ja jollen ole raskaana, 35-vuotispäivä on sen verran pahan ikäkriisin paikka että haluaisin ainakin vetäistä kunnon harmilärvit.
H*mm*tti, viime vuonna juhlin synttäripäivääni raskaana ja tyytyväisenä ja on täysin väärin ja epäreilua ettei me sitten saatukaan vauvaa ja että ollaan jouduttu tahkoamaan tätä uutta yritystä jo liki vuoden päivät! Kun taas joku Tori sakramenskatun Spelling pamahtaa pyytämättä ja yllättäen raskaaksi pari kuukautta edellisen ipanansa syntymän jälkeen. Sanat eivät riitä kuvaamaan mitä mieltä olen tästä asiaintilasta.

Heissan!!!

Halit negan saanneille ja tsempit jännäilijöille! Jospa niitä plussia nyt alkaisi tulla! Syytä ainakin olisi kun on kevätkin tuloillaan..:)

ON:
Täällä siis käytiin sillo kp6 lekurissa ja määräs mulle clomit, aloitin jo heti sinäiltana, sano että aloita sillo ja syö ne 5 päivää, no täällä siis clomikuuri ohitte, kp 6-10 ja ovistikkuun tuli hymynaama eilen kp 13 ! Ensimmäinen clearbluentesti ja hymyä näyttää =D ELI, voinko nyt luottaa siihen että mää oikeesti ovuloin ja noi clomit mua auttais?=) Tänää oli jo clearbluen ovistesti ihan tyhjä, joten .. onks tää ny ihan normia? eilen ja tänää ollu kyllä sellasta pistelyy tuol vasemmalpuolella että kyllä siellä jotai yrittää tapahtua, ja siksi kysynkin, että kun mulla on noita terojakin vielä, että alanko niitä nyt syömää normisti kp 15-24?? oon yrittäny googlettaa tietoo että onko kannattavaa ja ja.. en oikein tiiä. eikö tuo tero oo se joka vahvistas sitä limakalvoo mahdollista kiinnittymistä varten? Ja sitä nimeomaan syötäis oviksen jälkee??

PLUSSSSIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! +++++++++++++++++++

Catriona: Mulle tuli mieleen tuosta nenän tukkosuudesta, ennen plussaa ei ollut muuta oiretta kun tuo :) Toivottavasti teillä nyt tärppäis! Elämä on epäreilua :/. Tänä aamuna just luin miehen facebookista jonkun raskausilmotuksen ja tyyppi on ehkä viikolla 5 ja ihan yleisesti ilmottelee.. semmosia on, vaikka monikin asia voi mennä vielä vikaan.

J3nni: Kyllähän clomit just siihen pitäis vaikuttaa. Toivottavasti sulla nyt tapahtuis siellä! :) vaikka olitkin melko myöhään alottanu kuurin :). Kait teillä kuitenkin on tässä seurantaultra ja verikoe? Ainakin mulle sanottiin, että aina clomeja määrätessä otetaan edelliseltä kierrolta kp 21-23 verikoe, sitten ensimmäisestä clomikierrosta samaten niin näkee että tapahtuuko ovis. Sitten seurantaultra ennen ovista tai niinä päivinä. Noissa terojen syömisessä taitaa vaihdella aika paljon mielipiteet. Mutta mulle sanottiin, että ei missään nimessä ellei sitten tarvitse menkkoja käynnistellä (jos ovis ei tapahdukkaan), siihen limakalvoon ja lut. vaiheeseen on ihan muut apulääkkeet jos niitä tarvitsee. :) Taitaa nuo ohjeet vaihdella aikalailla lääkärikohtasesti :o

Päivää ihanaiset! <3

Täällä on kp 30 saapunut eikä menkat vielä alkaneet. Kauhean selviä nuo mun vatsatuntemukset eivät ole kahden viime päivän ajan olleet, kun menin syömään kahtena päivänä ruisleipää töissä kokouksessa... lopetin ruisleivän syömisen viime syksyllä, kun vaivasi vatsaa heti kun oli päivänkin syömättä. Nykyään on ollut sellaista, että aina ruisleipää syödessä parin tunnin perästä vatsa turpoaa ja vaivaa melkein päivän epämääräisesti... tosi kivaa... joten vaikeaa oli erottaa niistä kivuista tietty nyt sitten varmojen muita tuntemuksia.... Mutta tänään aamulla tunsin pientä särkyä/vihlontaa navan seudulla?  Yleensä kuitenkin tuntemuksia esiintyy sitten alavatsalla/munisten seudulla....

Huomenna aamulla testaan kohtaloni.... jännittää... olettaen siis, ettei menkat sitä ennen ala!

omppuf; tänäänkö menkat sitten alkoivat? :) Tsemppiä uuteen kiertoon! <3 Jollei se plussa sitten tullutkin ;-)

Catriona; Toivotaan tukkoisen tunteen johtuneen niistä merenolioista ;-) Toisaalta ajattelisin voivani olla raskaana, mutta kokemuksen perusteella sanoisin, etten ole : / Ristiriitaiset aatteet siis... Varovaiset etukäteisonnittelut synttäreiden johdosta! <3 Ymmärrän, että tuntuu kaameelta, kun tuossa virstaanpylväällä ei olekaan sitä vauvaa vielä :( Varsinkin, kun sellainen piti jo olla <3

j3nni; hienoa jos clomeilla noin pian oli hyötyä sinulle! :) Varmasti protokollat vaihtelevat paikoittain ja lääkäreittäinkin... Olisi upeaa jos ovulaatio olisi nyt tapahtunut!! Minulla ei ole kokemusta noista CB:n hymytesteistä, että kertooko nekin siis LH-huipun? Se huippuhan ei vielä kerro varmaksi, tapahtuuko ovista... Ehkä senkin takia joissain paikoissa otettais noita verikokeita, että niistä asia varmistuisi? En kyllä tiiä :( Toivottavasti ovulaatio nyt onnistui :)

Heippa!

vuononvaltiatar: Kumpa täti pysyisikin poissa, pidän peukkuja että plussa se sieltä pärähtää! :)

j3nni: Toivottavasti siellä nyt ovis on tapahtunu, ja testit oikeassa. :) Tsemppiä sinne!

Catriona: Ens viikolla on se lääkäri onneks jo.. näistä asioista puhuin jo vuos sitten lääkärille mutta asialle ei tehty mitään.. jospa tämä lääkäri nyt kuuntelisi oikeasti huoleni.. kuitenkin megakierto ja pitkät vuodot on epänormaalia.. ja yritystäkin takana jo pitkä aika.. Toivotaan sinne ainakin plussaaa! :)

omppuf ja jessica3: ite tuli yhdessä vaiheessa katseltua paljon vauvaohjelmia telkkarissa.. ja yleensä niitä tuli telkkarista just tytön päikkäriaikaan. Tulipahan vollotettua oikein urakalla niiä kun katseli :D

Isabell: Milloin uskallat testailla? :) Plussatuulia! :)

Omaa: Kp 12 menossa, ja eilen menkat loppu kuin seinään :D Niin ihanaa!! Olen vähän kahden vaiheilla että testailenko ovista vaiko en.. mut jos testailen niin olisinhan askeleen taas edellä jos lääkäri ens viikolla sanoisko vaikka että testaa ensin tikuilla ja sit sen jälkeen mietittäis jatkoja.. mut toisaalta jos testailenki niin tuleeko mulle kauhee stressi.. no tietty tulee ja sitten saaki raskaustoiveet heittää kaivoon.. ärsyttää tämmönen jossittelu :D kun ei oikeesti tiedä milloin ovis on ku viime kiertokin oli sen 81 päivää..

on toi facebook kyl ihmeellinen maailma.. vähän väliä näkee kun joku kaveri on kaverinsa ultrakuvasta tykänny jne.. sit rupee itseensä niin ärsyttää.. :( sekin pistää välillä vihaks kun kuulee joidenki sanovan että "me aioitaan tehdä vauva.." joo siis niin niitä tehdäänki hei..  tai se että halutaan että se vauva syntyis alkuvuonna.. voi mä niin tekisin mitä vaan että sais joskus vauvan vielä, ihan sama syntyiskö se vaikka vuoden viimeisenä päivänä vai koska..

Mutta hyvää viikonloppua kaikille, ja PALJON plussatuulia!!!! :) Meikäläisen viikonloppu meneekin töiden merkeissä..

Takaisin