Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Iissa, <3 olit kerenny väliin kun rustailin tekstiäni :) äääh, harmittelut negasta! mutta totta tietenkin että ois parempi ettei sit jäis huolettamaan noi kovat ab-kuurit..
Mullakin täällä negoja pukkas ja nyt siis jo kellertävää vuotoakin ...mitä ei siis aijemmin kyllä ole mielestäni tullu vaan verensekasena on aina alkanu mutta kuten muukin tää kierto on ollu mysteeri niin niinkai tämäkin....*huoh* no uuteen nousuun vaan ja uuden kierron kimppuun, vaikka pakko myöntää ettei millään enää jaksais... ens kierrossa pakko rauhottaa kuumeilua ja keskittyä ihan johonkin muuhun..pakko vaan luottaa että kaikki aikanaan :)

Huomenta väki ihana! <3

Kp 16 täällä ja ovistestiin piirtyi jälleen asteen vahvempi viiva, muttei vielä samanvärinen kuin kontrolliviiva... pöh pöh... jos iltaan kasvaa noita ovistuntemuksia, testaan illalla. Muuten testaan vasta huomenna :) Sinällään tietty ihan sama, kun on pupuiltu kahden päivän välein ja jatketaan vielä ainakin viikonlopun yli :) Mutta helpompihan on noiden dpo-päivien kanssa mennä jos ovisplussan saa kiinni ;-)

mame; toivottavasti simpat ovat sitten ahkeria uimareita :) Ei auta muu kuin odottaa ja katsoa ;-)  Onnea vyöhyketerapiaan!! :) Moni on näemmän tärpännyt ekalla yrityskerralla! Hienoa heille, mutta itsestä tuntuu niin pahalta, kun alkaa yrityskerrat kuitenkin lähestymään riipivästi jo vuotta... ei voi muuta kuin toivoa, että kaikki aikanaan <3
MarinaMelina; <3 sinulle! Tämä kierto on tuntunut olevan niin paljon erilaisia tuntemuksia täynnä, ja nimenomaa erilaisia kuin ennen, että olisi luullut tärppäävän! Tai voihan edelleen plussaa näyttää :) Onneksi voit äitisi kanssa hyvin asiasta jutella :) Kaikki tuki on hyvästä!
Dumbo.; teepä vaan se testi! Hyvä on varmistua :)
omppuf; teillä on näemmä tullut vuosi täyteen pikkukakkosen yrittämistä... pahoittelut siitä ja jaksamisia! <3
Minnuska89; harmittelut negasta, vaikka se tietyllä tapaa toikin helpotuksen :)
Iissa; suuret pahoittelut negasta!! :( :( Ehkä tosiaan sitten noiden antibiottien kannalta, ettet nyt olisi raskautunut... Mutta testailepa vaan uudelleen maanantaina, jollei menkat ole alkaneet :) Tsemppiä!

Tervehdys kaikille!

MarinaMelina:
Harmi juttu, jos ei sitten tulekaan plussaa. Mäkin jo olin jotenkin ajatellut, että varmasti plussaat. Mulla oli kans viimeistä edellisessä kierrossa kaikki oireet... Olin jo ihan varma ja sitten mikä pudotus maan pinnalle. Nyt en usko oireita, vaikka ne olisi kuinka vahvoja, mutta oireiden kyttäilyä en silti pysty millään lopettamaan...

Vuononvaltiatar: Hyvä, että ovis on pongattu ja ei kun hommiin:)

Catriona: Miehelläs on ainakin hyvä asenne. Meidän ei vielä ota niin vakavasti, vaan ajattelee, että tulee, kun on tullakseen. Mä en vielä tiedä onko meillä kaikki kunnossa ja se vähän välillä meitä mietityttää, mutta kesään ainakin odotetaan ennen kuin mennään kyselemään lääkäriltä, sillä me ei olla talvella jaksettu niin kovasti yrittää. Enemmänkin täsmäiskuja:)

Nia: Toivotaan, että plussa näkyy veritestissä:) Voimaa tulosten odotteluun!

Mame:  Hyvä, kun olet jaksanut pitää tilastoa. Nyt olis hyvä, jos saatais plussaa joillekin pidempään yrittäneillekin. Meillä yritystä kans nyt varmaan joku yk12. En ole jaksanut tarkkaan enää laskea...

Omaa: Täällä menossa kp23 ja ei mitään kummempia oireita. Eilen ja tänään rintoihin pistellyt vähän kovemmin, kuin viimeksi, mutta varmaan just sitä ennen menkkoja jomottelua. Samoin oikealla ala vatsaan painoi kovaa toissa päivänä. En kuitenkaan nyt jaksa niistä innostua... Sen tosin unohdin kertoa, että n. dpo~7 tuli vessassa pyyhkäistessä ihan todella pieni vaaleanpunainen paperiin, mutta mun kohdalla sekin oli varmaan vaan jokin näköharha. Eilen olin myös tosi kiukkuinen niin kuin olen aina ennen menkkoja. Niitä siis odotellaan la tai su. 

Vyöhyketerapiasta kiinnostuneet lukekaa tämä:

Vyöhyketerapia oli ihanaa! Teki kyllä joiltain osin tosi kipeetä, mutta voi että nyt on kevyt olo. Tuli ihan sellanen fiilis et olis käyny samalla jollain selvännäkijällä ku jalasta osas se terapeutti katsoa ja kertoa koko mun sairaushistorian. Kipeimmät kohdat mulla oli nyt korvat, limakalvot, issias, stressi, hartiat, lantionalue ja munasarjat, munuainen ja maksa.

Korvat ja limakalvot, munuainen ja maksa kipeät jatkuvien tulehdusten ja kuurien takia. Alko muuten vähä limat irtoamaan tuolla. Lantionalue issiaksen ja stressin takia kireä mikä aiheuttaa sen että mun lantio työntää siittiöitä poispäin :O Tämä asia kuitenkin täysin korjattavissa. Munasarjojen kohta e-pillereitten ja hormonaalisen epätasapainon takia kipeenä ja hän sanoi että saadaan sekin tällä vyöhyketerapialla kuntoon.

Tiedoksi tämä kaikille: Appelsiinit, greipit ja sitrushedelmät on MYRKKYÄ. Jos lasta yrittää niin niitä ei todellakaan sais syödä, koska ne jotenkin tekee pahaa munuaiselle ja verenkierrolle. C-vitamiinia kannattaa hankkia jostain muusta. Toinen asia niin ei sais käyttää mitään kevyttuotteita. Kunnon voita vaan joka paikkaan. Ja jos syö jugurtteja niin turkkilainen jugurtti paras vaihtoehto. Kaikki light tuottee roskiin.

Sitten hankintaan
: Magnesium citraattia, maitohappobakteeria, sinkkiä miehelle sekä naiselle samoin E ja D vitamiinia, foolihappoa, omega kolmosta ja C vitamiinia. Ja kaikkia näitä todella isoilla annoksilla.

Lukekaa tämä: http://www.tritolonen.fi/index.php?page=articles&id=126

Vuononvaltitar: <3 Sepä se, tää on tosiaan ollu hullunmylly kierto..:O itse en enää jaksa uskoa että plussaa tulisi tässä kierrossa :( mutta nyt on vaan jaksettava repiä ittensä eteenpäin..kiva kun jaksatte tän mun hössöttämiseni kanssa :)

Virkkuli, itsekkin olin joitakin päiviä oviksen jälkeen ihan varma että nyt on tärpänny!! mutta usko alkoi rapisemaan loppukiertoa kohden nega testien mukana...:( on se oma kroppa vaan niin epäreilu aina välillä, varsinkin tässä asiassa.. *mur*

Omaa: Nyt on aika maansa myyneen olo :( tuhru loppui kahteen kertaan, ensin ihan kirkkaan keltasta(???), sitten haalean ruskeaa ja nyt ei ainakaan vielä mitään. Mutta kuukausien kokemuksella se täti sieltä kyllä löytää tiensä tänne viimestään huomenna :( ennen tuhrut alkaneet verisenä ja sitten jossain välissä tumman ruskeata, mutta ompa nyt sitten nämäkin koettu ettei turhaan kuvittele liikoja...mitään kipuja ei ole, ainostaan reisiä särkee ja vihloo.. ja on jotenkin kuumeinen olo :( lämmöt edelleen samassa kuin ennenkin..koholla. josko se ois tulossa se flunssakin vielä tähän syssyyn ... No huomenna on jo parempi päivä taas :):)

Melina kp 33/dpo13 ainakin vielä ...

Negatiivinenhan sieltä tuli. Olo on erittäin pettynyt, kun kuitenkin sen positiivisen tein. Kävin itse katsomassa meidän omahoidon sivulta tuloksia ja sinne tulos oli juuri ilmestynyt. Varhainen keskenmeno siis tai kemiallinen, ikinä en saa tietää. Nyt vaan sitten lääkkeitä vinkumaan taas, että saadaan menkat alkamaan.

MarinaMelina:
Älä nyt vaan turhaan masennu. Voi olla vielä mahdollista, että oletkin raskaana. Sitä ei tietenkään itse kuitenkaan halua ajatella ja uskoa. Jos menkat ei huomenna ala niin kannattaa kuitenkin testata, jos vaan henkisesti jaksaa. Joillainhan näkyy raskaus testissä vasta viikon tai ylikin jälkeen. Ja jos ei nyt tärpännyt niin kyllä vielä tärppää:) Mulla on auttanut jaksamaan se, että olen kans yrittänyt löytää uutta ajateltavaa, mutta välillä kyllä google vie mennessään (kuten äsken). Ja eihän niitä toiveita saa pois kytkettyä, kun niin kovasti toivoo. Mulla auttoi se kans, kun testi tehtiin tk:ssa ja hoitaja sanoi rumasti, että en voi olla raskaana. Olin silloin tosi maassa, mutta nyt olen pystynyt jotenkin olemaan helpommin ajattelematta vauva-asiaa koko ajan. Tämän löpinän jälkeen kuitenkin toivon sydämeni pohjasta, että olisit kumminkin raskaana ja täti ei tulisi huomenna, vaan vaikka mieluummin raskauspahoinvointi;)

Mame: Kaveri suositteli kanssa tota vyöhyketerapiaa. Olen ajatellut kokeilla. Olen nimittäin aika ylistressissä ollut pitkään ja siitä pitäisi vihdoin päästä eteenpäin.

Nia: Suuri voimahali!! Ihan kauheeta ja todella epäreilua, että ensin saa iloita ja sitten nega. Toivottavasti pääset nopeasti asian yli ja saat lääkkeet uutta kiertoa varten:)

Pienet itkut tuossa tirautin ja sitten yritin etsiä asiasta positiivisia puolia. Nyt ehdin vielä keskittyä oman kehon hoitoon. Mulla on ollu tässä jo joulukuun puolesta välistä lähtien painonpudotus prosessi meneillään. Salilla olen kuukauden päivät käynyt ja olen saanut tulostakin. Ja eihän mulla ole sektiostakaan aikaa kuin vajaa 8kk, joten ei haittaa vaikka keho siitäkin vielä toipuu. Mulla on muutamat isommat bileetkin tässä tulossa, kivaa päästä toisaalta osallistumaan vielä niihinkin. Ja kaikista tärkein asia, mulla on jo tuo yksi ihana pieni tyttönen. Johon saan keskittyä täysin! Pyysin teroluteihin reseptin, että saan menkat tulemaan ja mulla on tämän kuun lopussa naistentautien polille aika. Osaavat sieltäkin ehkä auttaa.

Kunhan saan menkat tulemaan, niin hommailen sitte ovistestit ja rohdot messiin :D

omppuf: Mä oon aina ollu tällänen tutkimuksiin ja tilastoihin pohjaava ja ihan mielelläni niitä teen :)
Iissa: Voimahaleja sinne ja pahoitteluni kaikesta kurjasta mitä sinulla nyt on meneillään. :/ <3
MarinaMelina: Pahoittelut alkavista menkoista. Toivotaan että kuitenkin pian sielläkin tärppi kävisi! :)
vuononvaltiatar: Toivottavasti nyt teitäkin onnistaisi kun ootte niin kauan jo joutunut yrittämään! :)
Virkkuli: Jospa se oli kiinnittymisvuotoa? Toivotaan että näin on :) Ja kannattaa kyllä mennä vyöhyketerapiaan, vaikka kallista se on niin kyllä sen arvoistakin.
Nia: Pahoittelut negasta! :/

Omaa: Kp 10 menossa ja valkovuotoilu alkoi tänään. Ovis on siis aika varmasti tulossa kp 16. Samanlailla menee siis kuin edelliskierrossa. Nyt on kyllä niin odotukset korkeella tän kierron suhteen että jos ei nyt tärppää niin tuun kyllä alas sellasella rytinällä! Sain muuten jo uuden vyöhyketerapia ajan kahden viikon päähän. En jaksais millään oottaa sinne asti.

Mame, sanoiko tuo vyöhyketerapeutti mistä muualta C-vitamiinia erityisesti kannattaisi hankkia? Itse en ole koskaan erityisemmin tykännyt sitrushedelmistä ja sikäli kiinnostaisi tietää mitä muita hyviä C:n lähteitä on. Muistaakseni ainakin mustaherukat.

Heippa! Lomaterveiset espanjan lämmöstä, ah että oli rentoutava loma! =)
Tänne on tullut niiiiin paljon tekstiä että en perässä pysy vaikka kaikki luinkin jotka nyt viikonsisään ovat tulleet, yleisesti siis PLUSSANNEILLE ONNITTELUT, NEGAN SAAANNEILLE HALIT JA TSEMPIT KAIKILLE TESTAUKSEEN =)

omaa napaa, söin teroja kp 15-24, tää oli siis kolmas kierto teroja, ekassa kierrossa söin 2tabl,/päivä ja vuoto alkoi 4 päivää vikasta pilleristä, toinen satsi oli 1tabl./päivä ja vuoto alkoi 6päivää viimesestä terosta ja tässä satsissa, nyt siis kp 28, alkoi tuhruttelu kp 20! tää on siis mulle ihan uutta ku en ollu ees espanjaan varautunu mihinkään siteisiin tai tampooneihin. joten, tuhruttelua tulee vielakin, mutta voin sanoa että koko tän 8päivän ajan nyt, koko vuoto mitä on tullut mahtuisi kahteen pikkuhousunsuojaan!!! välillä tulee vähemmän ja enemmän ja välillä ei ollenkaan, että mitä tää nyt sitten on?! Mistä lasken kp:t nyt että osaan alottaa terot tässä kierrossa?!! ja tää tuhru on ollu välillä ruskeeta ja välillä punasta. että öhöm.?! oon vähä palikalla päähän lyöty. :D MITÄ MUN NYT PITÄISI TEHDÄ, help me!

MarinaMelina: Pahoittelut noista epämääräisistä vuodoista :( Toivottavasti kuitenkin olisit raskaana ja plussa vahvistuisi vasta myöhemmin. Mutta jos täti tulee kylään, niin sitten tosiaan vaan uuteen nousuun, vaikka pettymys on suuri!

vuononvaltiatar: Hyvä, että ovisplussa alkaa vahvistua! Toivotaan, että tärppäisi tästä kierrosta!

Virkkuli: Toivotaan, että tällä kertaa tulisi plussaa! Sehän voi hyvinkin olla kiinnitymisvuotoa se vaaleanpunainen vuoto.

mame: Toi vyöhyketerapia kuulostaa kyllä ihanalle.. pitää varmaan itsekin harkita ja jos mies haluais vaikka vähän hemmotella :) Ihan mielenkiintoista uutta tietoa! Sanoiko hän mikä niissä sitrushedelmissä sit on? Mä kun oon niin nauttinut tosta greippimehusta ihan hulluna :) Itse mä syön kalanmaksaöljyä ja sit odotusajan multitabseja.

Nia: Oon tosi pahoillani negatiivisesta vastauksesta :( Virtuaalihali täältä! Toivotaan, että menkat alkaisi ja hyvä, että myös positiivisia asioita on/on tulossa!

Täällä kp2/28-30 ja en millään malttais odottaa, että ovis tulis :)

Hui taas kauheesti tullu tekstiä tänne tällä välin!
Löytyhän se selitys mullakin kaikkeen.....'
Ilmeisesti vasta nyt vaan kierto palannut pillereitten lopettamisen jälkeen normaaliks....Kp 3 menossa ja menkat tuli rytinällä. Viime kierto siis veny kp 34 asti. Nyt menkat kivuliaat ja todella runsaat. Eli ne kaikki "oireet" liittyivät nyt kiertoon ja hormooneihin....oli kyllä ihan uutta mulle kun sitä luulee tuntevansa oman kroppansa..mut nyt ainaki tietää et ei usko mihinkää ennenku on satavarmaa :)

No mutta nyt innolla uuteen kiertoon, täähän on oikeestaan nyt sit vasta YK 1 jos lasketaan niin et se pitkäaikanen tulehdus on saatu pois joka haittasi kiinnittymistä. Eli jaksan toivoa että nyt alkais oikeesti tapahtuu....mullahan oli siis viime ovulaatio sen ab-kuurin aikana ja jotenki ois ollukki ihmeellistä jos ois heti napsahtanu.....
Vastailen paremmalla aikaa kaikille!
Jessica kp 3 yk 5 ( miten sen haluu laskee :) )

Mame: Kiitos vyöhyketerapia tiedosta! ja minäku olen litkinyt sitä greippimehua että se edesauttaisi, mutta ei vissiin sitten.. hm.. :)

Täytyypä kokeilla vyöhyketerapiaa! äitini käy myös siellä, ja kertoi että kun hänellä oli epäsäännöllinen kierto, hän kävi viisi kertaa viikossa --> ja sai säännölliseksi kierron, ja pois stressin! Tänään varaan itsellekkin ajan sinne, pakko sitä itsekkin on kokeilla! :) Kaikki konstit käyttöön, kun näyttää niin vaikealta tulla luomusti raskaaksi.. 

Halit negat saaneille, ja tsemppia uusiin kiertoihin, ja plussatuulia! <3 +++

Vastailen siis kaikille jotain mun viime viestin jälkeen :)

Minnuska: Pahoittelut negasta! :/
Nia: Voi ei :( Paljon voimia sinne!
Iissa: Suuret pahoittelut negasta! :( tuo sun antibioottimäärä kuulostaa kyllä hurjalta :o Eikö tule huono olo kun joutuu noin paljon kaikkea syödä? :o Toivottavasti ette joudu clomitauolle! Jos siis ensi kiertoon tarvitsee joutua :/
MarinaMelina: Eikös raskausoireiksi luetellakkin yleensä "krapulaolo" eli metallinmaku suussa ;) Toivottavasti teillä nyt tärppäis++ Meinasitko testailla millon?
Vuononvaltiatar: Jeee! Onnittelut vahvistuvasta viivasta, toivotaan että huomenna tulisi ihan samanvahvunen tai vahvempi :) Hyvä että ootte ollunna ahkeroina petipuolella ;D Ja jep niin tuli taas vuosipäivä (toivotaan ettei tule toista enää).. yhteensä kolmea yrityksen vuosipäivää on nyt päässyt jo tässä elämässä viettämään.. :S
Virkkuli: Älä nyt heti näköharhaks luokittele ;D Minusta kuulostaa ihan kiinnittymisvuodolle! :) jännäillään +++
mame: Faktaa!! <3 hyvähyvä, lite- tuotteista olen ihan samaa mieltä. täällä ei niitä kyllä käytetä muutenkaan miehen aktiivisen kuntosaliharrastuksen perusteella. (Se on kunnon ruuanvahtija) Hyvä että sulla oli mukavaa vyöhyketerapiassa :) Kaikki tuommonen on aina kotiinpäin! Toivotan sinne hyviä hetkiä lähestyvän oviksen merkeissä ja antoisaa vaakamamboilua ;)
J3nni: Suosittelisin R-testiä :) Ihan vaan varuilta, terot ja tiputteluvuoto kuulostaa omaan korvaan melko ihmeelliseltä. Toivotaan että teillä olisi tärpännyt :P
Lille: Sinähän voit kohta ruveta jo ovistestailee ihan vaan ajan kuluks :) Eihän sitä tiedä vaikka tulis yllättäen plussa etuajassa ;)
jessica3: Pahoittelut hilloviikosta :( Kuulostaa tuo vuotomäärä kyllä siltä että ainakin ovis olisi tapahtunut. Toivottavasti justiiina ei viivy siellä enää kauaa :)

Omaa: O-testit haalenee ja haalenee. Toivo nousee ja nousee, saas nähdä miten korkealta tällä kertaa tiputaan.. :o:D Ihan vaan omaksi iloksi jatkoin testailuja kolme päivää plussan yli nähdäkseni tapahtuvan muutoksen (etten ollut vaan kuvitellut koko hommaa). Ollaan oltu yllättävän aktiivisia, vaikka mies kyllä eilen tais älytä miks koko ajan olin kinuamassa. Mutta nyt loppu ja laitetaan luukut kiinni vähäks aikaa. Nuorikaan ei jaksa..

kp12, dpo2

oho ku onki tullu tekstiä palijo :) pahoittelut negansaaneille <3, plussa puhureita kiertoihin :)

mame: kiva tuo tilasto, kiva kun jaksat siitä meille informoida :) josko tällä kuulla haikara suosis isoja lukuja  <3

on : voi vitsit ku osaa olla väsy, siks en jaksa millään alkaa kirjoittaa jokaiselle henk.koht...mut luin kyllä kaikki teidän tekstit :) ihana keli ulkona, mut ei vain jaksa lähee ulkoilemaan.. blah..
Tänään 1-vuotis hääpäivä, hih.. :) mies toi ihanan ruusukimpun <3
kp9/30.. pian pian saa alkaa testailemaan..:) vatta on vieläki ihan hämärä, mut tiputtelu loppu...

Wau, ompas täällä tullut taas tekstiä! :D
 En ole käynyt nyt pariin päivään kun olen yrittänyt olla ajattelematta asioita ja odottanut epätoivoisesti tätiä kylään. Siis aivan täysin ihmeellinen asia kun tosin sillon maanantaina ja seli selvä nega sillon oli kp 29 ja dpo 17 eli pitäis hyvin jo näkyä. Ennen kuulumattomasti mulla täällä menossa kp 32 ja mulla ei ole kertaankaan ollut näin pitkää kiertoa. Menkoista ei ole kuulunut mitään sitten kun viime viikonlopulla oli selvä oli, että olivat tulossa ja nyt oireet loppuneet seinään. Valkovuotoa on, mutta ei merkkiäkään punaisesta. Mikä mun kehoa nyt vaivaa, km kin menkat ovat tuleet ajallaan ja nyt tekee mulle tälläset tepposet. Millon kehtaan soittaa lekuri aikaa jos niitä ei kuulu? :( Ajattelin, et voisin tehdä vkonloppuna uuden testin, mutta en usko et se siitä mihkään enään nyt muuttuu.

Mame: Kiitos vyöhyketerapia tiedoista! Kuulosti kyllä aivan ihanalle. Taidan kyllä ottaa selvää oman alueen vyöhyketerapeuteista. Miten sitten tuo greippi ei siis mehunakaan suositella?  Onnea oviksen bongailuun!

Nia: Harmittelut negasta! :¨( Miten paljon kuukautisten pitää olla myöhässä, että ne lääkkeellisesti postetään tulemaan? Mulla siis edellä mainittu tilnne ja aina ollut niin säännölliset kuukautiset. Tiedän hätäileväni, mutta mitä jos eivät tulekkaan!

Melina:
Harmittelut negasta! Toivotaan, et siellä täti tulee kylään jos nyt ei ole tärpännyt. Pääset sitten uuden kierron kimppuun. Parempi tietysti olisi ettei tulisi ja saisit vielä positiivisen testin, odottelu on kaikista kurjinta.

Iissa: Pahoittelut negasta!

Omppuf:
Toivotaan et siellä tärpännyt. Plussatuulia!! ++++

Toivon, ettei kovasti hullummaks enään mene!

Iltapäivää!

Omaa napailua: Tuhrua on nyt kerran aamun jälkeen tullut sellasta vaaleanpunaista, ei muuta. Hentoa menkkatuntemusta on ja jostain nyt sitten ilmestyny repäisykivut vasemmalla puolella alavatsaa!?!? pelkkä haukottelukin juilii ja liikkuminen enemmän..siis ei herranjestas kun mä en jaksa kun kokoajan tulee jotain uutta, joka ei kuitenkaan merkkaa mitään !! noo, tätiä vaan odotellaan, muun annan jo olla, ihan vain oman jaksamisen kannalta. Jos menkat ei ala lauantaihin mennessä niinkai  testaan sit uudelleen, mutta kyllä ne sieltä varmasti tulee..tän kierron tyyliin sopivasti vaan erilailla kun aijemmin...hmph.

Virkkuli, olet aivan mahtava tsemppaamaan !!! <3<3 tuli ihana olo tekstistäsi, kiitos! <3 :)

Nia, iso hali <3 voi olen niin pahoillani! mutta kuten itsekkin sanoit on etsittävä niitä positiivisia puolia, ja niitä kuitenkin on kun oikein katsoo! tsemppiä sinne kovasti <3

Mame; tän ois paras nyt olla se kierto tsemppiä oviksen hyödyntämiseen <3 Mielenkiintosia noi tiedot mitä sait, toi greippijuttukin on ihan päinvastanen ko oon luullu!!?? en tässä kierrossa oo kyllä sitä ees juonu kun rupes sillon niin närästämään, enkä kyllä sit aijo juodakkaan :) täällä alkaa kohta kunnon vyöhyketerapia buumi :)

J3nni, meidän lomalainen :) Tervetuloa koto suomeen! ihme tuhruttelua sulla, mä en ikävä kyllä osaa noissa teroissa auttaa, ihan ulkona niistä :)

Lille, pakko se on joo uuten nousuun taas tähdätä...testaan jos ei lauantaihin mennessä oo alkanu kunnon vuoto!

Jessica3: Harmittelut menkoista ....mutta hienoa että lähdet uudella innolla uuteen kiertoon.:) <3 Nyt ainakin tietää ettei mikään ole vialla vaan kroppa ottaa aikansa palautua pillereiden jälkeen :) Täällä kituutetaan vielä epävarmuudessa, muttei varmaan kauaa!! =/

Omppuf: niinkai se lasketaan, mutta kun tuo tuhruvuoto kertoo muuta tarinaa =/ eli tätskynpätsky sieltä kohta varmaan saapuupi...testailen lauantaina jos ei oo tullu ei toivottua punasta vierasta..:)

Catriona: C-vitamiinia saa tuoreista hedelmistä, vihanneksista ja marjoista. Eli jättää vaan ne sitrushedelmät pois. Ja etenkin jos polttaa tupakkaa niin C-vitamiinin tarve on kaksinkertanen verrattuna sellaseen joka ei polta. Suositteli minulle karpaloita. Ne kun sitten vaikuttaa vähän tonne alakertaankin.
j3nni: Kai se siitä ekasta tuhrustus päivästä lasketaan. Tervetuloa lomailemasta takaisin :)
Lille: Joo kannattaa mennä ja kuulemma miestenkin kannattaa mennä koska siittiötkin saattaa kärsiä stressistä. :))) Menkää yhdessä! Multitabseissa ym. tuotteissa on kuulemma liian vähän kaikkee, et kannattais kuulemma hankkia kaikkia erikseen isommilla annoksilla. Mä en nyt enää muista miten se tarkalleen ottaen sanoi mut jotain kuitenkin että appelsiiniit tukkii munuaisen ja siten vaikuttaa jotenki verenkiertoonkin.
marusia21: Joo ehdottomasti kannattaa mennä ja katso mitä kirjotin Lillelle.Mies mukaan! :) Toi mun vyöhyketerapeutti kerto et aivan ihania tapauksia sekin on hoitanut että on luultu ettei ollenkaan voi saada lapsia ja sitten onkin vyöhyketerapian avulla tullut raskaaksi.
omppuf: Kiitoksia. olikin tuossa jo antoisa humppatuokio :D Toivottavasti teillä nyt tärppi kävi. :)
MarinaMelina: Joo se terapeutti sanoki et huonommaks vaan menee ku sitä litkii. Itelläkinhän se aiheutti kauheeta närästystä. Nyt siirryn sitten karpaloihin ja puolukoihin :)

Takaisin