Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomenta!

Eilen illemmalla vielä tikutin ovista uudelleen, sama tulos kuin aamulla. Tänään kp 15 ja ovistestissä piirtyi hieman tummempi kakkosviiva. Tänä iltana en testaile. Ehkä sitten huomenna aamulla jo tummempi :) Ja gynen aika piti siirtää, kuulemma hoitsu kipeäksi tullut :( Ei auta muuta kuin siirtää ensi kiertoon. Sanoi, että parasta otta papa ennen ovulaatiota. Elikkä viikolle 13 pärähti uusi aika.... Pupuilu aloitettiin miehen kanssa viikonloppuna. Ja kahden päivän välein nyt pupuillaan ;-)

omppuf; kiitos kannustuksista! :) Toivottavasti tuo ovisplussa voisi jo ilmestyä :) Tsemppiä teille!! <3
MarinaMelina; hienoa, että aiot heti raskauduttua tupakoinnin lopettaan! :) Jospa tuo "peli on menetetty" ajattelu rentouttaa kehoa ja antaisi sen plussan tai sitten ne menkat! Kun vaan ei tarttis montaa päivää miettiä, kumpi sieltä tulee :)
pikkutonttu; lumen kolaus käy niin kyllä urheilusta käsivarsille ja olkapäille!! :) :)
marusia21; todella harmillista kuulla tuollaista! Vaikkei se tietty tarkoita, ettei luomusti onnistuisi raskautuminen... mutta mieltä varmasti lannisti! Voimia!
Catriona; niin onhan tuo endo varmaan sellainen, ettei sihan hetkessä kehity... aina sitä vaan alkaa ajatteleen noita huonompia vaihtoehtoja, miksi tuntuu kipuja tai miksei onnista raskautuminen : /
mame; nyt on teillä kyllä niin kaikki mahdollisest vippaskonstit käytössä, että kannattaisi sen haikaran tajuta teille siunata tässä kierrossa tuo nyytti!! :) :) Aika vähän poltatkin, joten uskon sinun todella kyllä onnistuvan tuossa lopettamisessa! :) Motivaatio kuitenkin on hyvä :)
Isabell; oi, kumpa teillä olisi nyt heti tärpännyt!! <3 Tsemppiä vielä odotteluun :)
Nia; alustavat varovaiset onnittelut haamulaisesta! Tulepa sitten kertomaan viivan vahvistumisesta ;-)
vanilj; ompas siellä nyt sitten tuota vuotoa kestänyt...eikai vaan olisi voinut tulla km?? hmph...
Minnuska89; harmittelut jatkuneesta pahoinvoinnista!! :( Ei kivaa! Onnea testailuun!
Lille; harmittelut menkoista! :(  Ehkä tuo greippimehu auttaa tuomaan teille ensi kerralla sitten sen plussan! ;-)
manque; teille suuret onnittelut raskautumisesta!! :)

Huomentapäivää!

Varovaiset onnittelut Nialle plussasta! Olisihan se vähintäänkin mahtavaa jos ei edes PCO, endo, hypotyreoosi ja ovishäiriö estäisi raskautumasta hetimiten. Jospa marusia21kin raskautuu Proveran avulla!

On kyllä vähintäänkin omituista ettei meillä siipan kanssa meinaa millään tärpätä vaikkei kummassakaan ole havaittu mitään vikaa. Tein nyt semmoisen periaatepäätöksen etten tämän kierron aikana vahdi ollenkaan syömisiäni tai juomisiani kun ei sillä ole tähänkään saakka ollut sanottavaa vaikutusta. Eli syön mitä huvittaa, hörpin lattekaffea jos siltä tuntuu ja saatanpa ottaa hiukkasen jotain naista väkevämpääkin. Ovistestit saavat jäädä laatikkoon nyt kun kerran on lääketieteellisestikin osoitettu että se ovis kyllä tapahtuu säännöllisesti tiettyyn aikaan kierrosta. Siippa julisti että nyt pupuillaan "aivan p*******sti", mikä toki sopii minulle mitä parhaiten! :D

Saatan kokeilla tuota vyöhyketerapiaa ihan huvin ja rentoutuksen vuoksi, se kun on kuulemma mainiota stressinlievitystä. Muuan tuttava suositteli sitä ja kertoi että oli seitsemän (sic!) varhaisen keskenmenon jälkeen saanut säännöllisen kierron ja terveen vauvan vyöhyketerapiakuurin jälkeen. Vertaillaan sitten Isabellin ja mamen kanssa miten tuo meillä toimii.

Minnuska: Täällä jännäillään sun puolesta :)
Lille: pahoittelut tädistä :/  toivottavasti tämä kierto ois se kierto :)
manque: onnittelut plussasta! :) täytyypä täälläkin aloittaa tuo greipin juonti :))
vuononvaltiatar: harmi kun siellä siirtyy gynen aika.. ärsyttävää kun joutuu odotella.. eiköhän se ovis sieltä pikapuoliin löydy :)
mä mietin kans että voisko olla km.. ku aiemmin ei oo tämmöstä ollu, ja aina vain toi vatta on outo... plussa testiä, tai edes haamun haamua ei oo tullut missään vaiheessa...
Catriona: Josko tästä kierrosta onnistais, kun ei stressaa liikaa :)

Minnuska89: Ihana kuulla sinusta! Vaihdetaanpa yv:t tuossa jossain vaiheessa, kun ehdin paremmin kirjoittaa.

Kiitokset kaikille onnitteluista!

Tää mun tilanne on kyllä varsin mielenkiintoinen, nimittäin tänään testasin taas negan. Tai en minä tiiä saattaa siinä hentoistakin hentoisempi viiva olla, mutta en mää ala tihrustamaan. Tulee vaan paha mieli. Soitin tänään mun luottoterkkarille ja se oli sitä mieltä, että ihan hyvin voi tulokset vaihdella, pissa voi olla laimeampaa tai raskaus on alkanu oletettua myöhemmin, joten ei sen takia selvästi vielä pissasta näy. Meen tänään käymään verikokeessa, eli eiköhän se siitä viimeistään selviä suuntaan tai toiseen. Kyllä mulla ainaki on ihan raskautunut olo. Eilen illalla nukahdin poikkeuksellisesti kahdeksalta (yleensä vasta puolilta öin) sohvalle, josta mies sitte kärräsi mut sänkyyn. Nukuin 13h ja olen edelleen yöpaidassa. Ei oo vetoa. Ei ruoka maistu ja huono olo. Päätä särkee niin maan perkeleesti, että pakko melkeen ottaa lääkettä. Ei tässä auta kuin odotella rauhassa. Mulla ei ainakaan mitään kipuja tai veristä vuotoa oo, että se ainakin on positiivista. Valkovuoto on runsaampaa ku aiemmin ja ihan kirkasta.

Kiitos kaikki ihanat!

Niin ei se auta taas kun vaan tulta päin! ;) Onko muuten kellään tietoa, missä vaiheessa sitä greippimehua kannattaa juoda? Sit mä oon lukenut, ettei mitään liukkareita tule käyttää, kun se tuhoo siittiöt, mitä mieltä ootte?

vuononvaltiatar: mitkä ovistikut sulla on käytössä? Toivotaan, että se toinenkin viiva sieltä vahvistuis ja saisit bongata oviksen! Mut tietty kannattaa mennä just varman päälle ja olla aktiivinen just jokatoinen päivä :) Tsemppiä!

Nia: Paljon tsemppiä ja plussaa sinne! Toivotaan, että verikokeista tulis toivottu vastaus. Tuuhan sit kertomaan miten kävi.

Lille, liukkareiden kanssa kannattaa tosiaan olla tarkkana ettei sisällä spermisidejä eli siittiöitä tuhoavia aineita. Ainakin Amoan Aqua-liukkari (http://www.amoa.fi/articles.php?cat_id=13&id=38) on turvallinen eli ei sisällä spermisidejä.

Nia, toivottavasti verikokeessa vahvistuu raskaus!

Hui kamalaa,... Oon ollu nyt muutaman päivän käymättä täällä ja ihan hirveesti taas tekstiä ja siellä seassa jopa yksi plussakin ! ONNEA Nia <3 
Ja on tässä vielä toinenkin hui kamalaa asia, nimittäin se ku en ole käynyt täällä, ja on koko ajan ollut tekemistä niin tajusin vast äsken että kireto menee jo kp12 :D onneks tajusin sen nyt enkä myöhempää, muuten olis menny varmaan ovis ohi. Eli nyt täytyy sit alkaa pupustelemaan kunnolla ;)

Plussatuulia kaikille ! <3 ++++

Kiitoksia kaikille tsempistä! Lämmittää sydäntä todella ja heti tuli parempi mieli. Olin aamulla ihan maassa.

Lille: Meillä oli käytössä semmonen joku "luomu" ekologinen liukkari. Siinä oli semmonen puisen näköinen korkki ja jotain saksalaista merkkiä oli. Sitte nyt meillä on ollu myös semmosta apteekin liukkaria, missä on maitohappobakteeria samassa, olikohan Elivon tuote. Se on ainakin hyvä. Sitte kuulin myös, että sylki tappaa siittiöitä, eli ei suuseksille :D.

Mitähän muita temppuja mää voisin omasta raskautumisesta jakaa. No, ensimmäinen sai alkunsa kun söin paria luontaistuotetta menkkojen alkamispäivästä kaks viikkoa eteenpäin ja sitte lopetin. Nää oli nesteenpoistajaa ja yhtä toista ns. "laihdutusvalmistetta". Siitä kierrosta tulinki sitten raskaaksi. Ja tiedän yhden toisenkin, jolla kävi samoin. Paljastakoon hän itse itsensä jos haluaa! Tuotteet oli Thin400 ja Aqua Control.

Catriona; on kyllä niin väärin, miksei vauvaa ala kuulumaan, kun kerrat molemmat ovat saaneet terveen paperit :(
vanilj; onhan se harmi, kun siirtyy :( Mutta eipä siinä muutakaan voi... tai olisin päässyt aiemminkin sitten tuonne, mutta se olisi sitten ollut mahdollisen vuodon kohdalla, joten ei kiitos!! :) :)
Nia; harmittelut yllävästä negasta! :( Jospa olikin vaan laimeempi pissa?
Lille; greippimehua voi alkaa litkiin missä vaiheessa vaan kiertoa, mutta siitä katsotaan olevan isoin hyöty tuota ovista ja kiinnittymistä ajatellen... kun se niihin kohdun limiksiin saattaa positiivisesti auttaa :) Elikkä juomaan vaan :) Ja oon lukenut samaa, ettei liukkaria kannata käyttää, jollei ole turvallinen siittiöille :) Itsellä käytössä David ovistikut nyt :) Ihan oon tykännyt.
Rousme; ei muuta kuin pupustelut käyntiin! ;-)

Pikkutonttu: No toivottavasti nyt pian uuteen kiertoon pääsisitte ellei sitten enää plussan mahdollisuuksia siis ole...
vanilj: Hmmh aika erikoiset menkat siellä...Kaippa sekin vaan jotain satunnaista hormoonihäiriöö on.
Minnuska89: Ettei vaan olisi toinen pienokainen jo tuloillaan...
Lille: Pahoittelut tätskystä :/ Ite juon greippimehua all the time, mutta oviksen aikaan kai enemmän kannattais...
manque: Onnea plussasta! :)
vuononvaltiatar: Kyllä se ovisplussa huomenna sitten varmaan tulee jo :) Toivottavasti simpat osaa suunnistaa oikeeseen osoitteeseen! :) On kyllä ihan idiootti haikaroita liikenteessä ku ei täällä palstaileville ymmärrä ne niitä nyyttejä kantaa ahkerammin.
Catriona: Juu sitten vertaillaan. Voi tulla aika erilaisiakin kokemuksia :)
Nia: Toivotaan nyt kuitenkin että se plussa siitä vahvistuisi.
Rousme: Plussatuulta sinne kovasti! :)

Omaa: Kp 9. Tänään oon ollu melkein jo terve. Koin yön aikana jonku ihme parantumisen. :) Jee. Huominen vyöhyketerapia vähän jännittää. Mä sitte tuun heti sen jälkeen aamupäivästä kertoilemaan kokemuksia. :) Sitten varmuudeks huomen illalla vois pupustella jos olis kaikki henkiset ja fyysiset kanavat auki ton terapian jäljiltä :D Ovista alan sitten perjantaina tikuttelemaan. Toivottavasti nyt tosiaan senki bongaisin. :)

iltapäivää naiset!

Täällä tilanne ennallaan, ei plussa eikä tätiä. Aamuyöllä oli ihan menkkamainen olo, muttei täti sitten onneksi yllättänytkään ja olokin meni ohi. Tämän iltapäivän aikana kyljet, selkä ja maha on kipeytyny niin kuin ois tehny jotain lihaksia rassaavaa, on siis olo kuin ois tehny vatsalihaksia tai selkälihaksia...!!??? muutenkin ihme paineen tunne tossa navan kohilla :O varsinkin syönnin jälkeen on olo kun tiinellä sammakolla, navan kohalta kiristää ihan hirveesti...jo on kumma kierto tämä ollu
  en enää tiiä mitä mun pitäs aatella.. kaippa mulla on sit suolet ollu tän kierron aikaan mykkyrällä kun kaiken maaliman kipua on..kyllä kai se eilen ois jo näkyny jos siellä jotain ois tapahtunu?? tuntuu aika uskomattomalta ettei dpo 11 mitään, ees haamulaista näkyis...!!?? ei auta muu kuin odottaq! =/ odottavan aika vaan käy niin pirskutin pitkäks!

Mame, hienoa että oot parantunut! toivotaan että vyöhyketerapiasta on apua, olen muuallakin kuullut sen vaikuttavan raskautumista edesauttavasti!!

Rousme, hienoahan se on et oot saanut ajatukset muualle hetkeksi! nyt sitten vaan ovista hyödyntämään!:)

Lille, joo itsekkin oon kuullut että liukkareita ei passaa käyttää..itse mennään luomuna, joskus tosin sekin hieman hankalaa jos ei joka päivä oon ihan sellanen fiilis mutta yrittää on pakko kuitenkin :)

Nia, jospa olikin vaan laimeempi pissa? millos saat verikokeen tulokset?

Vuononvaltiatar: Kohta siis o-hetki käsillä, hienoa :)!!

Catriona, meinaan itsekkin ensi kierrolle samaa asennetta jos nyt ei tärppää!!:)

Melina kp 32/31-32 dpo 12 yk4

Vois huomen aamuna tehdä testin vielä varmuuden vuoksi kun oli niin hämyt menkat :/
En kyllä oo ajatellu onko ollu mtn oireita, tosi väsyny oon kyllä ollu mutta en tiä muuten :D

MarinaMelina: Jaksamista sinne! Toi odottelu on kyllä niin vihon viimestä hommaa...
Dumbo.: Plussatuulta sinne! :)

Uusi tilastointi: Eli tammikuussa on plussannut 6 ja helmikuussa 8. Valoisampi aika ON siis hedelmällisempää. Toivotaan että kesää kohden alkaa plussia ropista oikeen urakalla! :) <3 Aikani kuluksi selvitin myös yk:t koska nämä plussat ovat tulleet (osan joutui laskemaan noin suurin piirtein) ja tältä näyttäisi: 3,1,4,2,1,12,1,5,2,7,7,3,1,2. Eli keskiarvoksi tulee n. 4. Tämä tulos aiheutti nyt lievän masiksen koska itelläkin kuitenkin jo se hiton yk 7 menossa ja haikara näyttää suosivan pieniä lukemia.

mame: Ihanaa että pidät tilastoja hengissä, minä tykkään lukea niitä :D Nyt toivotaan että haikara eksyy ensi kierroksella myös teidän ovelle! :)
Nia:Onnittelut plussasta!

Kaikille muille paljon plussia maaliskuulle <3

Joo elikkä noista  Thin400 ja Aqua Control nesteenpoistajista mistä Nia puhu niin voin paljastaa että se toinen olen minä joka raskauduin niiden avulla ja aloin odottamaan tuota meän toista tyttöä silloin, paino putos mulla niillä viikossa -4kg ja heti ku ovulaatio oli niin samana päivänä raskauduin tod.näköisesti, eli voin sanoa että niistä on iso apu raskautumiseen :) Mulla on kaapin kätköissä uudelleen niitä :)

Ja mun tämän aamuinen testi näytti negaa, toisinaan oon helpottunu että näyttikin ku Jessica on kohta kuitenki vasta 4kk ikäinen. :)

Mää oon kyllä niin Thin400 ja Aqua Control uskovainen, että jos nyt en olekkaan raskaana, niin seuraavaan kiertoon ostan noita!

Täällä tulla möljähti tiistaina niin sievä ja puhdas nega kun vaan voi olla! emoticon Huomenna tai lauantaina pitäisi sitten menkkojen alkaa! Jos ei niin testailen uudelleen sitten maanantaina! Mitään tuntemuksia ei oo nyt ollu, ei nii mitään! Tosin toisaalta toivon nyt ettei oliskaan raskautunut, kun multa leikattiin takapuolesta, häntäluun kohdalta tiistaina pilonidaalikysta! Osas muuten olla helevetin kipiä toimenpide!! Ja siellä sitten oli tulehdusta ja kaikkee muuta mukavaa ni sain sitte oikeen 2 lääkkeen antibiootti kuurin, eli yhteensä 6 tabua (2700mg)/päivä menee antibioottia nyt 10 päivän ajan! Ja noita ei suositeltais syötäväksi ekalla kolmanneksella! Huomena sitten selviää voinko edes alottaa clomeja tän kuurin aikana, vai tuleeko jo heti tauko niihin! emoticon

Hirveesti tsemppiä kaikille!!!! emoticon

~Iissa dpo14~

Huomenta!:)

Dumbo
, tee ihmeessä testi niin ei tarvitse jäädä arvuuttelemaan!

Mame, ihanaa että jaksat pitää tilastoa, täälläkin ilmeisesti hypätään nyt tohon yk5 :( eli tilastojen inhalle puolelle =/

Minnuska89: olen kuullut että tuo painon pudotus tosiaan jelppii raskaaksi tuloa, vois olla itselläkin nyt se aika että tarttuis itteensä niskasta kiinni!!:)

Omaa: viime yönä oli kovat menkkajomotukset ja olin varma et menkat alkaa, mutta kun aamuun mennessä ei ollu alkanu niin olin innoissani :) muutenkin kun heräsin niin oli ihan krapulainen olo ilman siis mitään syytä :) , huippasi ja etoi...MUTTA nyt kun kävin veskissä niin valkovuodon mukana tulee jo keltasta/rusehtavaa, eli kohta taas saa potkasta uuden kierron käyntiin:(

Kyllä on kumma kierto takana ja melkein jossain vaiheessa olin varma et nyt on tärpännyt mutta ei sittenkään..oireisiin ei tämän naisen kohalla ole luottamista..äitini kanssa juteltiin et josko se sitten on niin että kun ei oo oireen oireitta niin on tosi kyseessä :) ainakin menkat on nyt kellon tarkat, sama aika sama paikka :) jos siis tänään alkaa kunnolla vuotamaan, jos huomenna niin sitten taas kierto pitenee yhellä päivällä...sais kyllä olla lyhyempi koko kierto ettei tarttis taas niin kauaa ootella ... mutta minkäs sitä omalle kropalleen voi...

Melina

Takaisin