Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi juku kuinka paljon oli tullut vajaassa viikossa tekstiä! Ja kaksi plussaakin, molemmille paljon paljon onnea!! Olen niin onnellinen teidän puolesta sekä tietysti hieman kateellinenkin! Jokainen vuorollaan!

Uusia kirjoittelijoitakin oli tullut! Toivotaan, että vierailunne on lyhyt ja onnistunut.

Itse olen ollut kovin kiireinen ja nytkin menossa iltavuoroon! Tulen lukemaan vielä paremmalla ajalla ja kommentoimaan tekstejänne!

Oli vain pakko tulla päästämään isoimmat höyryt pois enne  iltavuoroaa. Eilen sain sitten "ilo" uutisen, etät mieheni veljen uusi tyttöystävä, jotka eivät ole olleet kauan edes yhdessä ja tyttö vielä viime syksynä sanoi kun hössötin siskoni vauvasta ettei olisi itse valmis äidiksi on yllätyyllätys raskaana! Ja niin onnellisia! Mä en sitten kestä, tää on ihan kohtalon ivaa. Joo oon tosi onnellinen kun ihmet saa vauvoja ja juuri ystävänpäivänä kun parasystäväni sai vauvan, olin oikeasti vilpittömän onnelinen, mutta tämä oli jotenkin liikaa minulle! Anteeksi kamala vuodatus, mutta ottaa niin päähän. Kai olen vaan kateellinen ja katkera oman keskemenoni jälkeen, mutta tuntuu kyllä niin kurjalta. Mä en varmaan tule koskaan raskaaksi. On vähän sellainen olo, et parempi on lyödä hanskat tiskiin koko haaveen suhteen! No mutta kai tämä on tällästä hormoonien muuttosta, mutta kyllä on tympeetä. Niin ja tänään mulla on ollut ihan ovismaista kipua oikealla puolella, vaikka mulla oli ovulaatia viime viikoloppuna. Mitäköhän tämä nyt sitten mahtaa olla.

Mutta juu kiitos ja anteeki vuodatukseni!
Nyt lähden töihin ja töiden jälkeen tulen paremmalla ajalla kommentoimaan teidän asioita jos siis saan vielä käydä täällä.? :D

Ensin, onnea paapulle plussasta!

Täällä mennään kp 28/28, ja tietty malttamattomana mun oli pakko tehdä testi.. yksi viiva vain tuli näkyville, ei edes pienen pientä haamua vaikka kuinka yritin tihrustella :) Tätiä odotellessa, huomenna sen pitäisi tulla tai viimeistään sunnuntaina. Tietty voi olla että vaikka olisinkin raskaana niin sitä raskaushormonia ei ole vielä tarpeeksi tässä vaiheessa. Epäilen myös vahvasti että mun raskaustestit on viallisia, noi on jotain Davidin testipuikkoja joita tilasin kasan kun vauhtiin pääsin. Toiveissa on hyvä elää. 

Jos nyt sattuu niin ärsyttävästi käymään että täti tulee kylään, niin mulla on taas kunnon sotasuunnitelmat ensi kierrolle ;) Siihen kuuluu paljon liikuntaa, foolihappoa, terveellistäkin terveellisempi ruokavalio ja vielä rennompi mieli! 

Mie oon aika kova käyttämään nuita raskauslaskureita, kun töidenkin puolesta niitä pyörittelen. Tiedossa on siis lasketut ajat pari kiertoa eteenpäin.... Jouluvauvakin ois kyllä ihana lahja! (Itse olen uudenvuoden lahja...)

Nyt alan opettelemaan teidän nimimerkkejä niin pääsen mukaan tähän touhuun ;)

Heippa!
täällä kp 15 ja tänää alotin terot, kertokaahan viisaammat, että voiko terot aiheuttaa näin v*tunmoista huonovointisuutta ja jumalatonta päänsärkyä?!?! tänää siis otin ekan pillerin tästä satsista ja pari kertaa on meinaanu laatta lentää ja särkee päätä ihan törkeesti!huonoo oloo on aina vähän väliä. tää nyt olis siis kolmas kierto noita teroja, ja en kyllä noissa parissa ekassa satsissa havainnut tällästä, että öhöm.. mitäköhän mun nyt pitäs sitte tehä tai ajatella?!! auttakaahan! olis kyllä vähä ikävä olla lomalla tälläi, pönttöö halailemassa ja päänsäryssä.

j3nni - Kaverini söi teroja jonkin aikaa sitten, hänelle ne ei sopineet tuli pääkipua ja pahaa oloa!

pikkutonttu - Ymmärrän tunteesi täysin! Ja totta kai saat käydä ;D Eiköhän meitä kaikkia ota nuppiin joskus!

Se olis taas työviikko takana ja ens viikko meneekin yksin :(, Muut ovat lomalla! Nännit edelleen kipeet/ herkät, huomista odotellessa :)

Moikka kaikki!

Siitähän alkaakin olla kohta kuukausi kun kävin viimeksi. Täällä nyt odotellaan taas että onnaako. 6 päivän kuluttua voi testata, tai jättää testaamatta.

Mutta harmistuksena on selkäjumi ja flunssa, sirdaludia ja särkylääkettä ja lunssalääkkeitä on nyt mennyt viikon verran enemmän kuin kyllä pitäs.

Ois kyllä hauska jos onnais, ois nimittäin vauvan synttäripäivä lasketun ajan mukaan päivää vaille sama kuin itsellä :D

Onnea paapulle plussasta!
Mamehan on meidän tilastotieteilijä :D Hyvä! En muuten varmaan edes pysyis mukana. Mun mielestä (en ole mikään lääkäri) niitä olis hyödyllisempää (lapsentekomielessä) syödä vasta o:n jälkeen..
MarinaMelina: Onnittelut O+:sta :)
vuononvaltiatar: Kuulostaa sangen eriskummalliselta :o Toivotaan että tuo sinun olisi nyt sitä kuuluisaa vale-vuotoa ;D
Perhoska: Hyvä sinäänsä että jotain löytyi! Ei tarvii olla ymmällään että mistä vaikeudet johtuu.. toivotaan että teillä kävis hyvin ja saisitte sen plussan ennen kun pitää lisähormoneihin kajota :o:)
pikkutonttu: Olisko kiinnittymiskipua? Eikö siihen mee noin viikko oviksesta (riippuen tietysti tapauksesta).. :)
tiiamaria: Pahoittelut negasta! :(
j3nni: Mulla aiheuttanu tuommosii mut vasta "kierron" lopussa :o Eikä kyllä ihan noin voimakkaana..? Kannattaa mennä lääkäriin jos monta päivää jatkuu.
Muruli: Paljon tsemppiä jännäilypäiviin :) Ja paranemisia!
Rousme: Testailuonnea sinne! :) Jospa se nyt kuitenkin ;)
Dumbo: Hihhih, voihan se olla että oma pääkoppa tuolla tavalla yrittäis kertoa, että jotain suurta on tapahtunu?? :P
vanilj: Voip olla että tässä vauvakuumeessa kiinnittää vaan enemmän huomiota raskaana oleviin ja pieniin vauvoihin! Huonoja ja hyviä päiviä meillä kaikilla välillä, tämä palstahan on juuri ajatusten purkamista varten. :)

Mä toivon että tuli jotain kaikille mun viime viestin jälkeen kirjoittaneille laitettua :) HIRVEÄ URAKKA! :D:D Tässähän neitin päikkyaika menee joutusasti, eli kohta pääsee pihalle heittelemään lumipalloja :P. Tauti on minusta lähtenyt.. huulet kuivat, nenä kuiva, silmät punaiset kun särki-kalalla. Ihanaa <3

Perhoska - Oon yhtä itsepäinen ku sinä, itse en aio nimittäin mitään vippaskonsteja käyttää, korkeintaan greippimehua:D Ja parempi ilman mitää ihme konsteja :)

Dumbo - Itsekkin ajattelin testailla viikonloppuna, tai sitten vasta jännityksenä maanantaina. Olispa mullakin noin varma tunne kun sulla, itsellä on tullut lähipäivinä vaan varmempi olo siitä että menkat alkaa.. :/

mame - No sitten vaan toivotaan että ens ovis osuis just eikä melkein oikeeseen hetkeen peiton heilutuksen kanssa! Tsemppiä vauvapuuhiin <3 Ja tuosta lastenlapsi asiasta.. Itse kun tulin vuosi sitten paksuksi niin meiän äiti oli samaan aikaa sairaslomalla polvileikkauksen takia. Kun kerroin äitille tilanteesta, se melkeenpä pomppas pöksyist pois, ja alko pälpättää itselleen kuinka siitä tulee mummo. Se jopa kuto semmosen ihanan vaaleanpunasen villapeiton tulevalle vauvalle. :') Tosin tehtiin sit yhdessä päätös et vielä ei ollu oikee aika saada lasta... Nykyää se on sit välil kyselly että "joko on menkat alkanu vai tuleeks must mummo ? "  <-- Minust noi on hyvii asioita sen suhteen että oon kuitenki aika nuori. Ja tiedän sellaisiakin ihmisiä kenen vanhemmat on suuttunu aika paljo kun saanut kuulla lapsensa olevan raskaana.

Minä itse: Olo on mikä on , tukkoinen, lihakset jumissa, väsyttää aivan hirveesti, hiukan lämpö kohol ja tänään on alkanut päätäkin särkeä.. :(   Menkat ei ole onneks alkanut (vielä) ja toivottavasti ei nyt alkaisi.. ja tänään mennäänki sit kp 30/ 30-32 ......... Vähä jänskättää jo ! :))

Täällä taas eli toisin sanoen töissä :) Nyt alkavat päivät käydä pitkiksi, kun kierto ihan lopuillaan ja tekis NIIN mieli testata, mut koitan nyt malttaa vielä. Palellu olen ihan hirmuisesti ja mittasinkin, et lämmöt oli koholla. Eilen ja tänään ollu siinä 37asteen tietämillä (ollu kohollaan varmaan jo pidempään, ku tarvinnu yöllä pitää kahta peittoa), normallisti mulla 36,2. Mutta ku en oo nyt viime kierroista huomannu mitata, ni en tiesä nouseeko mulla lämmöt aina loppukierrosta tän verran :/ lisäks valkovuoto erilaista ku normaalisti...mutta eipä olis eka kerta ku kroppa ja mieli tekee tepposet! Oodotetaan siis tiistai-iltaa ja katotaan kuinka käy! Hui! :D

tiiamaria: tervetuloa! ja toivottavasti vieralusi täällä on lyhyt ja plussaat nyt vkl! :)
mame: joo, tuun sit heti tänne, hyvässä tai pahassa. Pakko kuitenki päästä purkamaan ajatuksiaan jonnekin, kävi miten kävi! :) Toivottavasti sun menkat nyt alkaa, ku sait ne terotkin käyttöön ja pääsisit uuteen yritykseen! Mun vanhemmat on tänä vuonna 55 ja 60 ja kyllä ne joskus viis vuotta sitte vihjaili jo jotain, et olis kiva... Sit synty esikko ja ne oli ihan onnessaan. Siihen km asti, ne kyseli esikoisen jälkeen, et joko jo, mut eivät oo kertaakaan sen jälkeen kyselly. Ja mä olen vanhin ja mein poitsu ainut lapsenlapsi. Isännän puolella sit taas ovat aina vaan positiivisesti yllättyneitä, ne oli varmaan jo menettäny toivonsa saada ikinä lapsenlapsia, kunnes mä bongasin isännän :D Heillä jo ennenstään yks lapsenlapsi.
MarinaMelina: tää on just tätä, ku toisilla se LH piikki jää tosi lyhyeks ja sit jostain aikasemmasta kierrosta viime vuonna, mä sain kahtena peräkkäisenä päivänä vahvemman vivan ku kontrolli. Ja mä olen kans noitten kanssa NIIN hätänen :D just tästä kierrosta olin jo ihan varma etten ovuloi tai jotain... Onneks bongasit oviksen, toivottavsti tärppää! :)
Paapu: onnea valtavasti!! Täytyy kai ite kans koittaa tota foolihappoa, eipä siitä mitään haittakaan ole.
omppuf: mä käyn aina kans kokeilemassa, et jos nyt tulis raskaaks, ni koska olis LA :D
Rousme: mulla tuo esikoinen vie kotona aika hyvin ajatukset muualle, mut töissä ja iltaisin iso ratas raksuttaa ja ajatelen vaan pikku kakkosta. Helpommin sanottu ku tehty se, et koittais olla ajattelematta. Ehkä mä vielä jonain päivänä onnistun :D Ja toivottavasti sä plussaat ihan just ;)
Josma: toivottavasti plussaat, eikä tarvii ihmetellä kadonneita menkkoja! Tuun heti kattoo, ku mun iltavuoro alkaa, et miten kävi :)
Perhoska: hyvä kuitenkin, et lääkäri haluu olla tarkka ja varma. parempi se, kuin että antais olla vaan, et jos sit joskus tuliskin jotain.
Dumbo: niinku joku mainitsiki, nii joillekin tulee vaan se tunne, ennenku menkat on ees jääny pois, että on raskaana. Toivottavasti sä oot yks niistä! :)
vanilj: toi on niin tota, ku toivoo olevansa raskaana, ni tuntuu et kaikki lähipiiristä odottaa tai on just saanu vauvan tms. Sit koittaa vaan olla onnellinen muitten puolesta, mut sit kuitenkin haluis sen oman pienen... Toivotaan et teillä nyt tärpänny, ni säkin oisit yks niistä odottajista! :)
vuononvaltijatar: toivotaan, et teet kuitenkin sen positiivisen testin vielä, ku eivät kuitenkaan oo kuin "normaalit menkat"!
pikkutonttu: voisin kuvitella, et ite kävisin kans ihan kierroksilla! Joten ymmärrän täysin sua, tänne saa tulla raivoo ja purkaa ittees :)
tiimaria: toivotaan, et teit testin liian aikasessa vaiheessa ja että kaks viivaa pärähtää ruutuun vielä! :)
j3nni: toivottavasti olos paranee! Itellä tai ees lähipiirillä ei oo kokemusta niistä, joten en valitettavasti osaa auttaa :/
Muruli: sulla siis myös jännät päivät eessä! Mulla täti pitäis tulla (tai siis ei pidä, mut jos nyt kuitenkin tulee) 21pv ja aattelin jaksaa sinne ke aamulle asti sen testamisen kanssa, jos siis täti pahus ei oo tullu sitä ennen kylään. Plussatuulis hirmusesti sinne +++

kp 28/31 yk2

Vanilj Minä kans hain tänään foolihappoa apteekista. On sitä aikasemminkin ollut jonkun verran vitamiinien joukossa, mutta nyt päätin tyystin unohtaa muiden popsimisen ja keskityn tuohon foolihappoon. Lisäksi monivitamiinissa on A-vitamiinia, joten sen jätän jo nyt pois.

mame minun äitini tuskin toivoo lapsenlapsia enää lisää. Sisarukseni ovat niitä tehtailleet jo 6 kappaletta ja yksi lapsenlapsikin jo saanut nuorena lapsen. Vähän jo valmiiksi pelottaakin sivuutetaanko minun tuleva raskauteni ihan kokonaan ns. "been there , done that" -asenteella vai kuinka. Mieheni äiti onkin sitten innolla odottamassa ensimmäistä lapsenlapseaan. Ei tosin tiedä tästä meidän projektista yhtään mitään, mutta moneen kertaan puhunut asiasta meille.

hm86 Onhan se hyvä, et haluaa tarkistella, mutta kun mä olen aikasempien ongelmien kanssa menettäny täysin luottamukseni siihen ihmiseen ja sen taitoihin niin, on mulle oikeestaan yks ja sama mitä se sanoo. Aion pitää huolen, että se ihminen ei mua muuten tule hoitamaan myöhemmin. Ei siitä mitään tule kun luottamus uupuu.

pikkutonttu Ymmärrän täysin sua. Ite jaksan katsella ja leperrellä tuntemattomien lapsille (töissä pakkokin), mutta nyt jos joku tuttu tulis hehkuttaan raskauttaan niin repis kyllä meikäläisen varmaan palasiksi. Töissä on n. 6 kk sisällä 2 saanut lapsen ja yksi jää mammalomalle viikon kuluttua ja toivon vain, että kuulun heidän joukkoonsa mahd. pian.

Itsellä ei muuta uutta kuin paheneva lenssu, joka uhkaa kaataa suunnitelmat oviksen yödyntämisestä. Varmaankin ensi viikkoon menee ennen kuin ovista pukkaa. Nyt hieman lisääntynyt tuo limaisuus, mutta ei muuta oiretta ja tikkujahan minulla ei ole joten varmuutta ei saada :D

Plussatuulia =)

Ai niin ja sitä mun piti kans kysellä, et onko täällä muita syntisiä ku polttaa? Lopetin sillon ku aloin esikoista odottaa ja ku imetys loppu ni mä tyhmä aloin uudestaan. Sama sillonku odotin uusiks, ni loetin saman tien, se oli viel helppoa, ku en ehtiny kauaa polttaa. Sit aloin taas, ja itsenäisyyspäivänä 2010 päätin et nyt riittää. Kunne sit TAAS aloin polttaa viime kesänä. Nyt pyöriny mieles toi lopettaminen, mut helpommin sanottu ku tehty. Sen oon päättäny, et plussan jälkeen ei yhtään, mut oisha se parempi olla polttamatta jo yrityksen aikana. Kellää mitää hyviä niksejä tai neuvoja?

Täällä myös yksi syntinen, jolla on tosin sama periaate, eli lopetan heti kun plussa ilmestyy ruutuun... :/

vuononvaltiatar: Jos sulla sittenkin olisi tärppi käynyt..? :)
pikkutonttu: Tottakai jokainen täällä saa välillä käydä "purkautumassa". :D Eihän tätä yrityshommaa muuten jaksaiskaan.
tiiamaria: Toivotaan nyt kuitenkin että täti pysyis poissa :)
j3nni: Ite alotin 14. pvä terot ja mua turvottaa ja pierettää ihaaan koko ajan. Ja myös pissattaa ja nälättää yhtenään. Mut ei kyl päänsärkyä tai huonovointisuutta muuten ole.
Muruli: Pikaista paranemista sinulle! <3
omppuf: itekkäään en oo lääkäri mut päättelin et oviksen jälkeen olis järkevämpi aina alottaa. Joo niin mä teenki ku oot samoilla linjoilla :)))
Rousme: huiiii sulla on jännät paikat. :) paljon plussatuulia sinne! Niin ja kiitos tsempeistä. Niitä kyllä tarvitaan. <3
hm86: Tee nyt sinäkin jo se testi!  :D Mun käy aika pitkäks ku itellä on niin tylsä vaihe menossa ja monet täällä on tädin/plussan kynnyksellä. :) Niin ja minä oon syntinen! Tosin poltan aika vähän 0-6 savuketta per päivä. Monesti menee monta päivää ilmankin. Tarkotus lopettaa kun tärppää.
Perhoska: Mutta hei sitähän sanotaan että nuha lähtee nus....:DD

Omaa: Melkein kaikilla siis kuulostais olevan innokkaita isovanhemmiksi haluavia taustalla :) Itellä nyt Kp 43 menossa ja samat vaivat jatkuu: turvottaa, nälättää, pissattaa, valkovuotoa tulee, nännit arat ja lämmöt edelleen hitusesti koholla . Ei siis mitään uutta. Tero kuurin loppumista odotellessa, tuleeko täti vai ei.

Marinamelina:  hienoa, että nyt bongasit selvän oviksen!! Nyt vaan paljon plussatuulia sinne! :D

Josma: Nyt sormet ja varpaat ristiin, että huomenna tulee plussa. Oireet ainakin viittaisivat siihen.  Niin ja kiitos myötätunnosta! :D

Dumbo: Paljon paljon plussatuulia testailuun, kyllä mä uskon, että plussa sieltä tulee. Kyllä sitä ite tuntee kehonsa. :D Mut siltä varalta, jos ei tule niin kyllä se vielä tulee! ;) Ja ihana kun sulla on noin pitkä kärsivällisyys, et jaksat odottaa!

Vanil: Ihan varmaan kauheeta tuo kun kaikki kyselee, et koska koska.. Itellä kun ei ole lapsia niin ei kukaan koskaan kysele kun varmaan aattelevat ettei vielä ole ajankohtaista tai kysy kerran mun äiti et kai säkin nyt joskus lapsia edes teet? Ei kovin kannustavaa..:) puolensa ja puolensa.

Mame: Mulla on niin, et mun omalla vanhemmilla on 6 lapsen lasta, et äippä ei paljon noteeraa et vaikka tulisinkin raskaaksi – kai siis onnellinen olisi, mutta ei mitenkään kauheen ”riemuissaan”. Mun miehen vanhemmilla ei ole vielä lapsen lapsia, mutta nyt tosiaan tulossa. Ei ne koskaan ole puhuneet, että haluisivat mutta tuntuu, et varmaan hyppivät nyt riemusta kun tämä niin maanmainio uusi miniä saa nyt heille lapsen lapsen. Ai kauheeta kuinka katkera olen..Oi voi minua! :) Ja eikä sun vanhemmat mitään vanhoja ole! pyh ja pah! :)

Vuononvartija: Pahoittelut jos nyt täti on tullut käymään, mutta toivotaan vielä, että olisi vain valevuotoa ja plussa vielä tulisi.

Omppuf: Itselle ei tullut kyllä mieleenkään, että olisi voinut olla kiinnittymiskipuja, mutta eihän sitä tiedä.:) Olisikin, mutta tuskin. Mulla ei ole nyt yhtään sellainen ole että olisin raskaana. Jotenkin oon nyt niin tuskainen ollut ton typerän perhe traamani takia, et en usko et tulen koskaan raskaaksi. :/  Nyt on paljon flunssaa liikkeellä, mutta kiva että sä alat olla jo parempaan päin.

Rousme:  Oireet ainakin sopivat plussaan, paljon plussatullia sinne! Kyllä nyt oireet vielä menee jos vain ovat raskaus oireita. :D

hm86:  Kiitos myötätunnosta! Tuntuu vaan niin kauheelta toisaalta olla näin katkera, mut onneks olin töissä ja sain muuta ajateltavaa. Miehen kanssa tuppaa vaan olemaan nihkeet välit nyt kun tuli sanottua hänen veljensä puolisosta aika pahasti..:/ No kaippa se vielä leppyy. Hui kun jännittää sinunkin puolestasi. Paljon plussatuulia sinne! :)Mä en itse polta, vaikka jos polttaisin tänään ei olisi aski riittänyt. Mutta stemppiä lopettamiseen, niksejä ei valitettavasti ole jakaa. :) Mutta Rousmen idea kuulostaa hyvältä ja tehokkaalta! :DD

Perhoska: Joo tuo on kyllä totta, et tuntuu et niitä vauvoja tulee kaikille, paitsi itselle..:O Meilläkin töissä 3 raskaana ja sisko sai viime syksynä ja ystäväni nyt ystävänpäivänä, et vauvoja vaan tulee joka paikkaa, paitsi mulle..:/  Mutta tämä tuoren tapaus tuntui kaikista pahimmalle, varmaankin kun olisin toivonut oman lapseni olevan ensimmäinen lapsenlapsi edes mieheni vanhemmille. Ja lisänä vielä, etten pidä kyseisestä eukosta! nyt en edes sen vertaa kuin ennen!  Toivotaan pikaista paranemista sinulle flunssasta ja paljon energiaa oviksen hyödyntämiseen!

Isabell: Musta nuo CB:n ovistestit on käteviä, itellä on kans. tsemppiä sinne oviksen bongailuun niillä se varmasti onnistuu. Mitä sulle muuten kuuluu, mulla oli jotenkin niin paljon tekstejä lukematta etten löytänyt paljon sun kuulumisia.

Ihana kun täällä on näin paljon aktiivisia käyttäjiä ja tosi paljon nyt tullut ihmisiä raskaaksi. :) Itselle ei oikein kuulu mitään sen enempää kuin aamupäivällä, eli kiukkua, kateutta ja eri puraa toisen puoliskon kanssa! Kai kaikki järjestyy. Ja sit vielä kaiken kukkuraks mulla on flunssa! Mua nytniin koetellaan, mutta kyllä mä vielä nousen..kaippa! 

vuonovaltiatar: täytyypä koittaa tuota sun tapaas osaanko, vai hypinkö sit monenki yli vahingos.. :) oishan se hienoa jos nyt ois tärpäänyt etova olo ja kylymyys on ilmestyneet, ja mahaa on nippaillut... aiemmin ei näitä oireita oo ollu... mut toivossa on hyvä elää, vaikkei ehkä aina järkevää ettei tippuis niin kovin korkealta.
tiiamaria: pahoittelut negasta.  toivotavasti se täti pysyisi siellä poissa. positiivinen asenne sulla on :) nuo laskurit on kyllä sellaisiakin toiveiden elättelejiöitä.. tänään tullut tehtya varmaan kaikki maholliset netin laskurit mitä vain keksin..
pikkutonttu: täällä myös huomattavissa kateellisuuden ja katkeruuden merkit. onneksi tänne saa tulla kertomaan kaikki tuntemuksensa, ja täällä se parhaiten ymmärretään. Jaksamisia ja paranemisia!
Pikkutonttu ja perhoska: Täällä sapettaa se että miehen kaksi siskoa on molemmat paksuna, tai siis oon ksin kertasesti toosi kateellinen. Toinen n. 4 kuukautta sitten vannotti että ei enään ikinä tee lapsia, ja heti kun mahdollista niin menee ja katkaisee putkensa, niin kas sehän se vain pamahtaa paksuksi heti.. kun kertoi että odottaa niin tokaisi vain että eikö meille sitä toista olekkaan tulossa. (kun puolisen vuotta sitten sanoin sille että tulee kun on tullakseen) tää sisko on tunnettu ilkeydestään...täytyy vaan rittää pitää pää kylmänä, vaikkei se oo helppoa.
Muruli: plussatuulia testaukseen kun sen ajankohta on. ois kyllä osuva päivä pienokaisella jos sun synttäreiksi osuu :)
Rousme: jännät paikat sulla siellä, koska testaat? :)
hm86: tiistai iltaan ei onneksi oo enää mahottoman pitkä :) tääl peukut pystys että ois tärpänny.
Perhoska: Paranemisia! toivotaan että siellä tärppäisi ensviikolla! :)

Seuraavan kierron sotasuunnitelma on foolihappo + ovistikut, jos ei nyt oo tärpänny...Jos ei tätiä näy keskiviikkoon mennes niin sit harkitten testaamista, jos vaan maltan.. kp26 /~30
Joka päivä tulee noita raskaustestejä pyöriteltyä käsis... (havaattin myös että ne on jotain normia herkempiä.. mut nyt yritän malttaa mieleni, jos pstyis oleen hätäilemättä...) miten nää viimeiset päivät ennen tätiä/testausta meneekin niin älyttömän hitaasti, kelloa vahdaten.

Tais jäädä ihmisiä välistä, josko ens kerralla onnistuis sit taas vähä paremmin tää vastailu :) mä vaan jämähdän lukemaan uudestaan näitä juttuja ja sen takia hyppään yli ihmisiä..

Melina, apua, siitäkö se voikin johtua ettei valu ulos niin paljon kuin normaalisti? :o Ihmettelin nimittäin ovista vastaisena yönä kun ulos ei tullut melkein mitään... Ja aikaa edellisestä kerrasta kuitenkin oli se kolme päivää. :D Mä muuten olen tikuttaessa huomannut että plussa on aina ollut kontrolliviivaa tummempi. Toivottavasti teillä ei sentään tuon takia ole jäänyt kierron touhut kesken. :( Itse tilasin kerralla ebaysta sen 30 ovistestiä, joten niitä riittää kyllä...

Paapu, oikein paljon onnea plussasta! <3

mame, mun äidillä on jo lapsenlapsia mutta isällä ei omaa sukua olevia. Eli eiköhän siellä ootella... :)

vuononvaltiatar, hihi, mä kommentoin samalla tavalla. ;)

Josma, TESTAA JO!!! <3

(.) Siitä aikaisemmasta kipupiikistä kerroinkin jo, mutta tässä kirjoittaessa alkoi alavatsaa pistellä todella ilkeästi. Mieskin katsoo mitä tässä heilun ja älähtelen. Lisäksi mua väsyttää aivan hirveästi, nukahdin eilen parissa sekunnissa enkä muista lainkaan sitä kun mies on tullut sänkyyn heti perässä. Sitten on vielä hiiva tai hiivan alkua... Jos uskoisin olevani raskaana ois kyllä kaikenlaista merkkiä vaikka muille jakaa. :D

Heissan! emoticon

Täällä valvotaan yövuorossa ensimmäistä yötä.. :) Ens viikolla pitäis olla ovulaatio.. joten toivon parasta <3 Flunssa kävi aika lyhyellä vierailulla ( onneks! ) kesti sen nelisen päivää eikä nostanut kuumetta, vaikka palelin hirvittävästi.
Päänsärky tuntuu vallanneen meidät kuumeilijat! :( Täällä vähän samaa vaivaa..

Josma - Tänään voit vihdoin testata!!! :)) Toivotaan plussaaaa!! ++

Dumbo. - Ehkä sä sitten tosiaan olet raskaana! :) Toivotaan, että tunne osottautuu oikeaksi :) ++ Koska testaat ??

vanilj - Kyllä sitä vaan väkisinkin kiinnittää enemmän nykyään huomiota raskaana oleviin, kun itsellä kova vauvakuume päällä! Toivotaan sinne nyt sitä plussaa :) Tule kertomaan, jos menet ja testaat ;)

mame - Täällä ainakin omat vanhemmat varmaan toivoo meille tärppiä tulevaisuudessa, samoin kuin miehenikin puolelta. En kyllä ole kertonut, että aletaan heti uudestaan yrittämään, enkä kerro ( mentiin siis kertomaan viimeksi raskaudestani, ja nyt siis keskenmenokin kaikilla läheisillä tiedossa ) Ja seuraavassa raskaudessani yritän parhaani mukaan pitää suuni kiinni sinne NP ultraan asti.. Onneksi siskollani on aivan ihana <3 1 1/2 vuotias poika, joten saavat vanhemmat sitä kylliksi helliä ja odotella rauhassa minun raskautumista :) Ja miehenikin vanhemmilla on jo lapsenlapsia (mieheni siskolta), vaikka kovasti varmaan lisääkin odottelevat..
Ja huhhei, noi sun oireet!! Mitä ihmettä?? Melkein vois plussaa toivoa..  Tsemppiä <3

vuononvaltiatar - Toivotaan, että asiat selkeytyvät pian <3

pikkutonttu - Ymmärrän täysin tunteesi! Hajoaisin varmasti itsekkin vastaavassa tilanteessa! Ja tännehän nimenomaan pitää tulla kertomaan kaikki tuntemukset ja ajatukset :) Sitä vartenhan me täällä ollaan! Tsemppiä! <3

tiiamaria - Harmittelut negasta :( Onneksi sulla on ainakin positiivinen mieli ja asenne, sillä on hyvä lähteä seuraavaan kiertoon tärppiä hakemaan!! :)

j3nni - En osaa sanoa :( kannattaa varmaan tiedustella lääkäriltä ? Koitahan saada itsesi kuntoon ennen reissua! :)

Muruli - Pikaista paranemista! :)) ja tietty plussatuulia myös!

omppuf - Onneksi sentään voit jo paremmin :)

Rousme - Tule kertomaan kun olet testannut! :)

hm86 - Toivotaan plussaa! <3 Tule kertomaan, kun olet testaillut!

Perhoska - Toivottavasti saat flunssan nujerrettua ennen ovista ;)

Victoria -  Oireita siis on!!?? Toivotaan nyt sitä plussaa!! :) ++

Huomenia!! :)

Tiiamaria, harmittelut negasta :( Mutta toivoa vielä on kun ei täti ole yllättänyt! :) Ja vaikka yllättäisikin niin uuden kierron kimppuu sitten vaan!!! Ja sulla näyttää olevan sotasuunnitelma jo tehtynä..foolihapot täälläkin käytössä, nuo muut onkin sitten aina vähän hakusassa

Josma, joko testasi? täällä jännitetään hengessä mukana! :)

Muruli, tsemppiä testailu aikaan!!!

Omppuf; ihanaa että tauti talttui ja saat taas nauttia talven keleistä, ja niistä lumipalloleikeistä ;)

Rousme, voi siellä on tosiaan jännät päivät, tsemppiä kovasti ettei täti tule vaan plussaa senkin edestä !! <3

hm86; niimpä niin, maltti ois näissäkin ovistesteissä valttia, mutta minkäs teet kun en sitä omaa :) 

Täälläkin yksi syntinen ilmottautuu =/ oon yrittäny lopettaa joitakin kertoja nyt tässä kuumeilu aikana, toiset yrityksen on onnistunu paremmin ja toiset taas sitten ei ... mutta se on vissi ja varma että kun plussan saan siihen testiin niin henkostakaan en vedä.. mutta sitä ootellessa se on jotenkin vaikeaa tuo lopettaminen, vaikka kuinka yritetään niin se plussan saaminen tuntuu jotenkin niin kaukaiselta ettei osaa sitä vielä motivaationa käyttää...=/

Perhoska, onnea oviksen metsästykseen <3

Mame, mä en oikeen noista teroista mitään ymmärrä, mut uskotaan että niistä olisi nyt se apu ja toivottavasti plussa pärähtäisi testiin lähiaikoina!!:)

Pikkutonttu; Voimia ja tsemppiä sinne !! kyllä sitä itsekkin aina miettii että mikä siinä on että toiset tulee melkeimpä yrittämättä raskaaksi ja toisilla kestää niin pirun pitkään..ja monasti oman lähipiirin kohdalla on että ne jotka tulevat raskaaksi niin eivät ole edes varmoja haluavatko äideiksi tai iseiksi...mutta sillehän ei itse oikeen mitään mahda, pakko vaan uskoa että kyllä se sieltä tulee!!!:)

Victoria, juu saman minä tosiaan huomasin päivää ennen ovista ja ovispäivänä..eilen sitten jo samaan malliin tuli ylimääräset ulos...

Mullakin nyt siis oli kontrollia tummemmat viivat kun tarpeeksi kauan pystyin jatkamaan tikuttelua ja olivat heti eilen haaleemmat, muissa kierroissa tosiaan tikut loppunu tavallaan kesken..olen siis luullut aina ponganneeni oviksen kun tikut on tummunu suunnilleen samaan kun kontrolli ja luullu et LHt jää koholle oviksen jälkeen vaikka ovis on oikesti ollu varmaan vasta tuloillaan, tajusin että en vaan oo saanu jatkettua tarpeeksi pitkään..ja näin hommailutkin ajoittuneet väärin =/

Mutta tässä kierrossa ovat menneet juuri nappiin, katsotaan tuottaako tulosta!!!:) ja nyt siis tsemppiä sinnekkin et kaikki on osunu juuri kohdalleen ja nyt tärppää!!! <3

Isabell, onnea oviksen pongaamiseen <3 Ja jaksamisia yövuoroihin..=/

Omaa; Tänne ei kummempia, ei oikeen mitään oireita..muutakun samat tutut nippailut muniksissa..nyt en oikeestaan oo ees kyllä jaksanu seurailla.. ja hyvä niin :) Toivotaan et jaksan yhtä vähän seurailla loppukierrostakin, niin ei pääse jännäily nousemaan liikaa .. eilen oli tosiaan taas inhottava migreeni :`( mutta onneksi meni ohi.. nyt taas pirteämpi olo..

Melina, kp21/32 dpo2 yk4

Noista ovistesteistä sen verran, et tosiaan olen niitä testaillut aiemmissa kierroissa ja koskaan en ole saanut kunnon viivaa kontrollin rinnalle vaan lopulta lopettanut kun on viiva kadonnut kokonaan. En sitten tiedä olenko ajoittanut ihan päin honkia tuon testailun kun on nämä kierrotkin hieman sekavat. Nyt kuitenkin päätin vain luottaa itseeni ja mennä eniten halujen mukaan (niidenhän ainakin pitäisi lisääntyä oviksen aikaan) ja tietenkin muiden oireiden mukaan. Ja mielessä koko ajan gynen vinkki jättää ovikset tikuttelematta ja vain pupuilla 3 päivän välein..

Takaisin