Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Laskeskelin justiin että täällä palstalla on tammikuun aikana plussannut neljä henkilöä eli periaatteessa yksi per viikko. Eli joku kerkiäisi vielä tammikuun viimeisellä viikolla plussaamaan :D Nyt alan pitää laskua, ettei tartte aina alusta asti alkaa laskemaan. :D

omaa: kp 21/30 dpo 5 menossa. Tuntuu taas aika kyllä niin matelevan. Onneksi on taas 6 työpäivän rupeama jos aika meni töitä tehden edes vähän nopeammin. viime yönä taas vasenta rintaa vihloi, mutta muuten aika oireetonta. Plääh.

Moikka!

Tervetuloa uusille:) Mä en ole päässyt koneelle, kun olen juossut paikasta toiseen. Labrareissukin meni pilalle, kun en pystynyt pidättämään pissiä tarpeeksi pitkään.. Vastaan nyt nopeasti omat kuulumiset ja illalla sitten luen teidän tilanteet rakkaat kohtalotoverit. Paljon on taas tapahtunut:)
Mulla siis tilanne vieläkin epäselvä kp14 tai 39 ja testissä siis ti aamuna roskishaamu. Huomenna testaan varmaan uudestaan ja maanantaina menen vielä labraan. Jos en ole raskaana niin kiireen keskelläkin siis oireita pystyy kehittelemään. Jatkuva nälkä on vieläkin päällä ja nyt nännit tosi kipeät ja toppatakin läpi ottivat eilen kylmää. Nippailut ja kolotus myös jatkuu. Palaan siis asiaan mahd pian. Onneksi on kiire niin en ehdi sen kummemmin tarkkailla oireita;) Tsemppiä kaikille!

Iltaa!!

Mame, toi onkin hyvä idea!:) pidetään vähän omaa tilastolaskuria :) Tiedän tunteen kun aika matelee!! Ja musta tuntuu että se on nyt jopa että se matelee vielä hitaammin kun aijemmin kierrossa ...Mullakin tässä kierrossa noi rinnan vihlasut uusia oireita, saa nähä tuottaako tulosta vai ei :)

Virkkuli, voih, sielläkin kaikki vielä auki...että tää on RAASTAVAA tää epäselvyys.. mutta kamalasti hurjasti plussaonnea sinne nyt !!! +++++ <3

Oma napa: Huoh. Ei tätiä eikä plussaa, aamulla testasin ja negahan se oli..TAAS! Joten kyllä kai se kohta on asennoiduttava siihen että se täti sieltä vielä tulee...:( Ei menkkakipuja sitten minkäänlaisia, pelkästään ikävän tuntusia vihlaisuja aikaajoin kohdun ja munasarjojen kohdalla, ja sellainen kiristyksen ja turvotuksen tunne alavatsalla, kun nukuin päiväunet ja aloin nukkumaan jalat koukussa niin ennen nukahtamista tiedostin et on sellanen olo et ei saa samanlailla jalkoja koukkuun kun alavatsassa tuntuu paine ja kiristys. Lämmöt edelleen 37.5 . Nivuset on arat, rintojen sivuilta kipu hellittäny(tais vaan olla sauvakävelyn tulosta se). Närästää edelleen. Alaselkä aivan jumissa.

Tänään oli se päivä kun viimekuussa alko tuhrut, nyt niitä ei ainakaan vielä (koputtaa puuta:) ole tullut....Mutta kaippa ne sieltä tulee .. mulla on sellanen olo että ne tulee kaikista oireista huolimatta, vaikka takaraivossa pieni ääni sanoo että jos se kiinnitty vasta sillon tiistaina, kun tuli se tuhru, eli dpo10, niin eihän se voi tänään dpo12 näkyä testissä..!!?? mutta nää on just näitä toiveita jonka takia sit pettyy kuitenkin vaikka on osannu oottaa jo menkkoja tulevaksi... 

Ja luin muuten jostain tohtori tai tms.. sivuilta että useimmilla naisilla kiinnittyminen tapahtuu vasta dpo 8-12 eikä sillon dpo 5-6 niinkuin aluksi luulin.. hyvä oli tuokin tietää :)

Mutta epäselvyys siis jatkuu edelleen vaan, voihan simpura!!! 

Melina kp 30/26-33 yk3 dpo12

Virkkuli: Minä kyllä täällä jännäilen tuota sun tilannetta! roskis haamukin kuullostaa jo aika lupaavalta, älä heitä vielä toivoa hukkaan! jospa labroista näkyis plussa :) 

Marinamelina: Kuulostaapa jotenki tutulta! Tuo epäselvyys on niin raastavaa!! Mutta jospa sieltä ei tätiä tulisi, ja nuo oireetkin olisi siihen masuasukkaaseen liittyvää, tsemppiä odotteluun ja plussatuulia hirmusti, älä vielä luovuta !! ++++ :)

Omaa: JES! edes jotain pirteyttä tähän päivään, sain vihdoin ajan sinne rakenne ultraan, joka onki vasta ens kuun 28 pvä, mutta jaksan odottaa! Jospa sitten sais vastauksia tähän piiiiitkään kiertoon, pelkään vaan pahinta että jos onki kyse ovuloimattomuudesta, tai jos siellä on jotaki ikävää :/ no, ei passaa mietiskellä! Jospa sieltä sais ratkasun ja sais oikeasti jo jotakin apua tuohon vauva hommaan. :s tätiä ei kuulu eikä edes tunnu tulevan! hohhoi.. pientä menkkakipua kylläkin ollu jonkun verran, mutta vähä.. no, jospa ne sieltä joskus tulis.. kp 46.. 

Iltaa väki! :)

muistatteko kirjikset? Niitä useimmiten ala- ja yläkoululaiset keskenään pitivät... yllätyin positiivisesti, kun tämä minun ystäväni, jonka poika täyttää huomenna 4kk, pyysi minua kirjiskaverikseen! Ompa ihana idea :) Tosin toteutamme tämän kirjeitse :) Tosin keskusteluaiheet ovat onneksi erilaisia :) :)

Täällä alkaa ylihuomenna ovistikuttelut :)

Heisku; Olikos kiva reissu? :) Jospa siellä oltaisiinkin pieniin päin? :) :)

Isabell; noista alatutkimuksista... voitteko uskoo, ettei ollut kiva kokemus meikän eka alatutkimus!! Eka kerta tapahtui todettaessa keskenmeno tapahtuneen :( Ajattelin aina ennen, että meen sitten kun suunnitellaan tekevämme vauvaa :) Kun mitään ongelmiakaan ei raskautta ennen ollut. Ei ollut kiva kokemus fyysisesti eikä psyykkisesti.... toivottavasti sinulla menee paremmin :)

mame; hyvä, että joku pitää huolta tilastoinnista :) Eipä oo tullut ollenkaan ajateltua :) Toivottavasti teillä olisi nyt tärpännyt! :) :)

Virkkuli; harmi, ettet labraan asti tänään päässyt :( Mutta toivottavasti huominen uusi testi paljastaisi plussan :) :)

MarinaMelina; harmittelu negasta! :( oireita sulta ainaskin löytyy! :) Toivottavasti seuraava testi näyttäis vaikka plussaa sitten :) :)

marusia21; hienoa, että on varattuna uä-aika! :) parempi on aina tietää heti :) toivottavasti siellä kuitenkin kaikki on mallillaan! :) :)

Kiitos tuesta naiset !:) <3

Täällä taas uutta tietoa aivokoppaan haettu ja päivitetty tehokkaasti :) Eli 5-7 vuorokautta kiinnittymisen jälkeen hormoni on yleensä mitattavalla tasolla. Joillakin ihmisillä saattaa olla aijemmin, joillakin menee vielä kauemmin..tuo on kuitenkin se keskimääräinen/yleisin aika.  Ja useimmilla kiinnittyminen tapahtuu dpo 8-12, kuitenkin sekin on yksilöllistä. Eli jos kiinnittymisvuotoa oli se tuhru tiistaina dpo10 niin tässä tosiaan aikaa vielä ois :) Huomen aamulla siitä olisi siis se 3 päivää..  

Mutta mutta sehän saatto olla ihan mitä vaan muutakin...:( jaksaa jaksaa... PöhjaPah kun ihminen voi olla malttamaton!

Tuleepahan hankittua hyödyllistä tietoutta tässä matkan varrella..mame, minäkin olen näissä yövuoroissa oon kerenny kehitellä jos jonkinmoista hankita ym listaa!!:) ihanaa vaan suunnitella sitä, vaikka se ei tässä kierrossa tärppäiskään..! <3

Melina kp 30/26-33 yk3 dpo12

vuononvaltiatar - voi ei :( oli varmasti kamala kokemus! jospa seuraavalla kerralla noihin tutkimuksiin jouduttaessa, oliskin positiivinen kokemus.. jos vaikka oman pikkuisen pääsee näkemään, kun sen aika on <3

Mua on kans aina inhottanu noi.. oon joutunu kyllä ennenkin käymään gynellä papa kokeissa ja tutkimuksessa, ku pillereitä uusittiin..
Mut, ne ei ollut mitään tohon alkuraskauden lääkärikäyntiin, se alatutkimus oli kamala, se oli oikeesti tosi kovakourainen! Onneks ees lopuks pääs näkemään pikkusen ruudulla, silloin kun kaikki oli vielä hyvin.
Mut, kaipa noi sit vaan on noin kovakouraisia, kerroin parille kaverille siitä, niin niillä molemmilla on jo raskaudet takana, niin kertoivat myös kauhistuneensa ekalla lääkärikäynnillä, kun oli niin kovakouraista toimintaa. En edes tiedä mitä se teki, kai jotain kokeita otti ja mittaili.. ei se puhunutkaan, kun vasta sitten kun alettiin ultraamaan! hyi että, ja tiedän vielä sen seuraavan ajan olevan samaiselle lääkärille.. on kuulemma tosi ammattitaitoinen, no joo, mut jäi mulle pieni kammo.

Eikä seuraavakaan kerta mukava ollut, kun todettiin tuon sikiön kuolleen.

Jospa tosiaan vielä positiivisiakin kokemuksia noista joskus saisi :)

mame - kiva idea tosiaan tuo tilastointi :) kuullostaa muuten hyvältä, jos joka viikolle löytyisi yksi plussaaja! <3

virkkuli - sun oireet tosiaan kuuloostaa lupaavilta!! :) Toivotaa, että roskishaamu muuttuisi vahvaksi plussaksi! Plussatuulia kovasti sinne!! ++

MarinaMelina - harmittelut negasta :( tsemppiä! vai voisko se vielä plussaksi muuttua ? :) ++ oireita ainakin on!!

vuononvaltiatar - ihana idea tosiaan sun ystävältä tuo kirjeenvaihto :) eipä monella tulisi edes mieleen!

Heipsan! emoticon

Muruli; Tervetuloa joukkoon!

MarinaMelina; Kiitos ja juu hauskaa pidettiin. Hiukan uskalsin ottaa, mutta ajatukset koko ajan kyllä siinä oli, että mitä jos olenki yms.. :D Mutta joo totta, eihän se vielä edes vaikuta mitään :) Ja nuo oireet kyllä kuullostaa tosin todella lupaavilta, mutta katsotaan! Toivotaan parasta<3 ( Ja elä vielä heitä toivoa hukkaan, jos sulla on vasta dpo 12 niin voi olla hyvinkin, ettei vielä plussaa antaisi :))

Vuononvaltiatar;
Kiitos ! Ja juu sillain jossain vaiheessa teinkin :D heh. Ja voihan se hyvinkin olla, ei sitä koskaan tiedä! Kannattaa varmaan varmuudeksi hyödyntää tilanne :)

Mame; Niin juu, en muistanutkaan tuota!! :D Ja tuo lasku juttu on hyvä keksintö muuten! :)

Perhoska; Juu siellä kyllä rentouduttiin.. Ja sai vähäksi aikaa tämän miettimisen pois, (vaikka silti sitä tietysti välillä ajatteli ) Tsemppiä sulle uuteen kiertoon!! 

Heisku; Tiedän tuon tunteen.. Mutta teet testin jos siltä tuntuu, muuten odotat tätiä jos ei näy niin sitten testaat :) Toivotaan sinne nyt kumminkin paljon plussia ja että tärppi olisi nyt käynyt! :) 

Isabell; Juu mulla on sama juttu, ja ne "kaiveli" ja rutisti samalla kun tunnustelivat kohtua ja katsoivat onko kaikki tulleet ulos yms.. Ei ollut mikään kiva kokemus :s Ja toivotaan että seuraavaksi kun sinne joutuu niin tulee positiivisia asioita :)! 

Marusia21; Tsemppiä rakenne-ultraan! Toivotaan että kaikki menee hyvin ja saat positiivisia tuloksia :) 

Omaa; Täällä ollaan todella väsyneitä, turusta kun tultiin kotiinpäin oli matkanvarrella joku rekka juuttunut lumeen tai jotain, siinä sitten odoteltiin autossa tunti että päästäisiin jatkamaan matkaa.. Huoh. Oli taas tullut paljon tekstiä, joten anteeksi jos joku jäi välistä! :) Mutta nyt tämä painuu nukkumaan. Olette ihania kaikki<3 

Meillä meni matka hyvin. Oltiin oulussa mieheni vanhempien ja siskojen luona kylässä 2 viikkoa näki esikoinenki mummua, ukkia, tätejä, setää ja serkkujansa =)

Ajattelin odotella vielä sunnuntaihi ennen kun testaan että jos kierto onki taas pitkittyny ja täti sieltä tulisi. Enköhän mä malta 3pv odottaa =) Maanantaina sitten testiä kehiin kun sillon olisi sitten jo kp 40 ja edellisesti tätistä se 6 viikkoa..

Sori tämä omanapailu nyt en meinaa pysyä teidän jutuissa mukana ollenkaan :D
Täällä kp 1 yk 10 alkoi yöllä.

Huomenta leidit!

Jee jee huomenna alkaa vihdoin tikuttelu! :) :) Oon niin kyllästynyt vaan ootteleen :)

MarinaMelina; hyvä, että saat hyödynnettyä sinäkin yöaikaasi tiedon hakuun :) Aina hyväksi mielelle! :) Jännätään sitä sinun tilaa kyllä! Tsemppiä! :)

Isabell; juu, ite en oo koskaan pilsuja napsinut enkä meinaa napsia niin oon siltä osin välttynyt gyneltä. Mutta oon ihan samaa mieltä, että olkoon ammattitaitoinen tiedon perusteella ja kokemuksen perusteella. Kommunikointi- ja vuorovaikutustaidit eivät sitä välttämättä ole! :)

jemsQQ; ohho, kylläpä te jouduitte odottaan :( Oon tässä tänä talvena kerran jäpittänyt Tampereen motarin varrella jonossa sen puoli tuntia nostotöiden takia... ne tapahtuu aina silloin, kuin on väsynyt taikka kiireessä! : /

Heisku; ei muuta kuin jäitä hattuun ja maanantaiaamun odotukseen! :) :) Tsemppiä!

omppuf; onneksi ne menkat siletä alkoivat... kauhian pitkä kierto siitä tulikin :) Jaksamisia!

Good morning!

Heisku;
Tsemppiä testaukseen, toivotaan että plussa siellä pärähtäisi!!+++

Omppuf; Isot pahoittelut tädistä :( Tsemppiä uuteen kiertoon<3

Vuononvaltiatar; Juu noi on kyllä niin ärsyttäviä ja siinäkään ei voinut muuta kuin istua ja odottaa... Ja oioi, siellä vihdoin tikuttelu alkaa! Toivotaan että ovisplussa tikkuun jää ja siitä sitten heti tärppää!! :) Tsemppiäemoticon

Omaa; Täällä ei oikein mitään uutta, kp 24/30-> (Dpo 6 maybe?)

Olette niin kovin paljon täällä kirjoitelleet loman aikana, pahoittelut etten millään jaksa kaikkea kommentoida mutta luin kyllä. :) Mitäs Melinalle kuuluu, joko on plussa tullut?

Me palattiin eilen Tallinnasta ja lähdettiin moikkaamaan kavereita baariin. Jepjep, kp2 ja ketuttaa kuin pientä oravaa jolla käpy jäässä. Ne mun menkkamaiset kivut lakkasivat tiistaina kun oltiin reissussa ja arvasin että mitä siellä sitten tapahtuikin ja ne kivut aiheutti, niin se loppui ja menkat tulee pian. Ja torstaina aamuyön aikana oli menkat alkaneet. :(

Pitäisi nyt piristyä ja viettää ensi viikko vielä lomaillen, ja sen jälkeen jatkaa yritystä. Vasta yk3 alkamassa ja silti en haluaisi enää yhtään tällaista. Tänään selvisi että yt:t ovat lähellä, salassahan niitä pidetään ettei mitään vuotaisi julkisuuteen ajoissa, mutta merkit näyttää että ihan juuri alkavat. Alunperinhän luultiin että viime viikolla olisi jo alkanut mutta se oli jokin väärä hälytys tai sitten aloitusta siirrettiin jostain syystä. Joka tapauksessa, kohta joutuu jännäämään kahta asiaa. Huokaus.

Heip, alkoiko se kp:n laskeminen ensimmäisestä kunnon vuoto päivästä?
Jos näin niin menossa ois 21.
Saas nähä kuinka pitkäks menee kun pillerit lopetin 2.1, ja aina ollut hyvin sekaset!

Virkkuli: Joko on tullut kunnon plussaa testiin? :)
MarinaMelina: Ootko vielä testaillut uudestaan tai onko tätskyä(hope not) näkynyt?
marusia21: Hyvä kun sait ajan sentään nuonkin pian! Saat sitten selvyyttä tilanteeseen. :)
vuononvaltiatar: juu kirjikset on tuttuja...:) Vielä näköjään niitäkin tehdään. Luulin jo että ne on jäänyt jonnekin historiaan.
Isabell: Pahoitteluni huonoista gyne kokemuksista :(
jemsQQ: Tervetuloa takaisin palstailemaan! <3Sun dpo on muuten vissiin 8...mun laskujen mukaan :D
Heisku: Vielä kerkiää tilastollisesti joku täällä palstaileva tässä kuussa plussaamaan. Sinun tilanne kuulostaa lupaavalta :)
omppuf: Pahoittelut tätskystä :/
Victoria: Tervetuloa takaisin palstalle ja pahoittelut tätskystä.
Josma: Kyllä kai se vasta sitten siitä kunnon vuotopäivästä aloitetaan. Tai no itellä ei koskaan yleensä oo muuta ku KUNNON vuotopäiviä niin paha sanoo toisaalta...
Omaa: Kp 22/30 dpo 6. Mulle tuli sitten vanha kunnon perinteinen korvatulehdus. Voi pirskeles. Mutta jospa se tästä iloksi vielä muuttuis. Mitään raskauteen viittaavia oireita ei nyt taas oikein ole ollut. LIIAN tylsää vaan odotella että koska saa alkaa testaan. Möyh.

heippa!
ompa tänne tullut tekstiä, itse en ole kovin täällä käynyt kun on ollut kiireitä ja sunnuntaina lähdetää laivalle ja tullaan vasta tiistaina. saa onneksi vähä muuta ajateltavaa. nyt aijon ottaa iisisti ja en stressaa, en ees tikuttele ovista, ovis tulee jos tulee, mä vaan meen päivä kerrallaan. mitä enemmän stressaa sitä varmennin se nega testiin pärähtää samahan se synnytyksessä oli, kun ajattelit kokoajan että joko joko joko vois päästä synnärille nii ei varmaa mitää tapahtunu ja kun taas et ajatellu koko asiaa, nii johan alko tapahtumaan
mutta joo, täällä syödään teroja vielä huomisen, sen jälkeen jään odottamaan vuotoa ja uuteen kiertoon siirtymistä.. kp nyt jo 40.. plussatuulia kaikille <3

Tervehdys ihanaiset naiset!

Kiire jatkuu edelleen. Huomennakin töitä... Ja mies poissa kotoa viikonlopun:(

MarinaMelina: Harmi, kun tuli nega:( Mulla on aika samanlaisia oireita kuin sulla ja lisäksi vielä jatkuva nälkä. Mä olen päässyt jo malttamattomuudesta, mutta nyt on tullut testaamisen pelko, sillä pelkään pettymystä. Täytyy nyt kuitenkin huomenna uskaltaa, ja negahan sieltä varmaan tulee, koska kyllä mulla kiinnittymisestä olisi nyt jo ainakin pari viikkoa.Tsemppiä odotukseen;) ja toivotaan, että seuraavasta testistä alkaa todellinen odotus!

Marusia: Kivaa, että sait ajan lääkäriin. Toivottavasti siellä saadaan selvyyttä  pitkään kiertoon ja tietysti myös lääkkeitä, jos on tarpeen. Toivotaan kuitenkin, että kaikki olisi ihan kunnossa ja menkat alkaisi pikimmiten ja kierto lyhenisi. 

Isabell ja Mame: Mä kutsun sitä tutkimista ronkkimiseksi. Se on niin inhottavaa, mua kans tutkittu usein ja se on inhottavaa.

Heisku: Toivotaan, että olisi kuitenkin tärpännyt:)

Omppuf: Toivottavasti ei tule pahoja kipuja tädistä. Tsempillä seuraavaan kiertoon:)

Omaa: Mun pikkusisko sai viime yönä vauvanpienen pojan ja kaikki meni hyvin. Tuli kyllä vähän kade olo, vaikka olen tosi onnellinen. Nekin oli yrittäneet tätä noin vuoden. 
En siis vielä uskaltanut testata. Huomenaamuna yritän uskaltaa... Oireet jatkunut samoina, mutta nippailut vähentyneet. Eli en varmaan oo raskaana, mutta kun oli se haamu niin sitä miettii... Ja tämä kahden tunnin välein tuleva tajuton nälkä pitää mielen masun seudulla;)

Huomenta leidit !

Victoria; Isot pahoittelut tädistä!! Ei kivaa, paljon voimahaleja sinne♥

Josma; Juu alkoihan se :)

Mame; Kiitos, nyt vaan on aika, aika tiukilla, että kerkeenkö tänne kun eilen alettiin muuttamaan tähän uuteen taloon ja nyt pitäisi maalailla ja kaikkea tehdä täällä.. Huoh, en jaksaisi, oon ihan poikki! Ja nyt ei voi kuullostella itteeni että mitäs "oireita" mulla oikeen on kun joka paikkaa särkee tosta kantamisesta ja kaikesta, mutta ehkä ihan hyvä niin saa ajatuksia muualle :)

j3nni; Tsemppiä uuteen kiertoon!!♥

Virkkuli; Oooi, paljon onnea pikkusiskollesi ja hänen perheelle! :) Ja tsemppiä sullekkin nyt testaukseen, toivotaan että se haamu jo jotain enteili ja nyt tulee kunnon plussa!! Puhallan paljon plussia sinne++++

Huomenta!! :)

Täällä vihdoin kp11 saapunut ja päästiin aloittaan ovistikkuilut :) Täysin puhdas enga oli kyllä, vain yksi viiva. Ja tästä eteenpäin kerran päivässä tikutan, kunnes toinen viiva alkaa näkyä ja vahvistua :) :)

jemsQQ; sinne tsemppiä täältä loppukiertoon! :) Toivottavasti tämä olisi nyt SE kierto :)

Victoria; harmittelut tädistä! :( Se ei ole koskaan kivaa!

Josma; juuri noin, ekasta kunnon vuotopäivästä lasketaan :) Jännätään, miten kiertosi käy :)

mame; harmittelut korvatulehduksesta! Aivan kaameeta. Itsellä on lapsesta asti ollut noita korvatulehduksia. Eikä mitään pientä korvan lukkoilua ja kuuroutta.. En pysty makaamaan ollenkaan silloin, täytyy yrittää nukkua istuen pää pystyssä... Valittelut siis todella tilastasi! :)

j3nni; teet oikean valinnan! Tai kaikkienhan kannattaisi noin yrittää toimia. Saada vauvautumismietteitä vähän taka-alemmalle :) Ja kivaa laivareissua! Voisi itsekin käydä :)

Virkkuli; onnittelut siskollesi pikkuprinssistä! :) Onnea testailuun! :) :)

Takaisin