Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Päivää! :)

Täällä menossa vasta kp 8/32 yk 7. Vaihdoin tuohon kiertopäiväksi 32, kun tein tuon MarinaMelinan löytäneen sivuston mukaan tuon keskimääräisen kiertopäivän :) Tässä on nyt neljä kiertoa ollut yli 30, joten aloitan hieman epäröiden tikuttaan kp 11. Mutta kerran päivässä vaan tikutan alkuun ja viivan voimistuessa sitten kahdesti päivässä :) :)

-Muru-; oi, kosiminen on niin söpöä :) :) Onnea teille!!! :) Ja harmittelut kuitenkin tädistä : /

jenni84; tottakai joukkoon aina mahtuu :) :) Onnea teillekjin yritykseen :) Kyllä se keho toivottavasti kohta noista pillereistä vierottuu ja kierrot pääsee tasaantuu :)

MarinaMelina; ompa sinulla jänniä oireita siellä :) Toivottavasti se täti ei kuitenkaan sieltä tule! :) Tsemppiä!

Sli; noista pari päivää jatkuneista ovistestiplussista. Jossain kirjoitettiin, että pitäisi sen ekan vahvan viivan mukaan mennä. Että siitä lasketaan se ovis ja silloin kannattaa pupuilla :) Ja tottakai kannattaakin kolme neljä päivää kahden viivan saatua se tehdäkin :) :) Tsemppiä teille! Hauska tuo sinun kertomuksesi yöllisestä kuumeilusta :) :) Anteeksi, eihän siinä mitään naurettavaa tietysti ole :)

Kiitoksia kaikille tervetulo toivotuksista, ihanaa päästä juttelemaan asiosta ja purkamaa turhautumista, kun eihän tuo mies oikein ymmärrä ;) Kivaa kun on paikka missä on porukkaa samassa tilanteessa niin voi kertoa omista tuntemuksistaan :))

Heipparallaa pitkästä aikaa!

Paljon on taas tekstiä tullut kun on tämä kirjotusinto ollut pohjamudissa. Vähän olen jaksanut kirjoituksia lueskella, mutta oma arkku ollut ihan tyhjä. Eikä se nyt kamalan täysi ole vieläkään.

Ensimmäisenä Darkille isosti jaksamista ja paljon onnea tulevaisuuteen ja ihanampia tarinoita kirjan uudelle sivulle. Ero ei koskaan ole se mitä toivoisi, mutta joskus välttämätön, että voi itse olla onnellinen.

Pahoittelut kaikille joita täti kiusaa tulollaan tai paraika kiduttamalla!

Kalaonnea testaileville!

ON: ei mitään uutta...kp 61 menossa ja menkkatuntemukset kestäneet useita päiviä..kai se kohta sieltä.

Heippa! Paljon tullut taas tekstiä :)) tänään alkaa yövuorot, niin jätänkin lukemista sitten yölle ja yritän vastaillakkin! :)

Vielä melkein kaks viikkoa sinne jälkitarkastukseen.. jännittää. Toivottavasti sais hyviä uutisia ( vaikka luvan uudelle yritykselle ) sais sitten aloittaa talvilomankin hyvissä merkeissä :)

Mut, palailen myöhemmin!

Oikein paljon plussatuulia emoticon

vuononvaltiatar: No niimpä! :D Siinä kun yksin on ja istuu kutomassa eikä oo mitään muuta tekemistä niin alkaa kehitellä oireita itelleen :D
-Muru-:lle Onnea kihloista! :) Ja uuteen kiertoon kans onnea.
jenni84: Tervetuloa joukkoon! :) Kohta oot ihan koukussa tähän palstaan ku kärryille ensin pääset! :)
MarinaMelina: Huiiii kuinka jännittävää! <3 Täysin mahdollista että kiinnittyminen on nyt tapahtunut! Siksi sulla ne raskaustestitkin on sitten negaa näyttänyt. Nyt vaan ootat että tuleeko täti ja jos ei tuu niin uutta r-testiä kehiin vaan :)))
Sli: Mä luulen, että nuo mun oireet on enemmän mielikuvitusta kun mitään muuta. Tuskin kuitenkaan pco:ta kun nyt on menkatkin aika säännölliset eikä ainakaan pitkittyneet, hirutismia tai liikalihavuutta ei oo ollenkaan. Mutta mistäs sitä tietää...Toivottavasti ei nyt sitä olis. Oviksen tikuttelusta sen verran, että yleensä se ensimmäinen positiivinen tulos on se ovis ja sen jälkeen ei enää kannattais tikutella koska ihmisillä poistuu se lh elimistöstä eri tahtiin.
Omaa: Kp 20/30 dpo 4 menossa. Viime yönä ja edelleenkin alavatsaa vasemmalta puolelta nippaillut. Ajattelin että ensi tiistaina vois testailla jos vaan sinne mitenkään malttais oottaa. :D

Mame; Juu näköjään.. :D Nojoo en kans jaksais! :/

Vuononvaltiatar; Nojuu, ja näköjään nää kierrot alkaa vihdoin tasaantumaan kunnolla :) 

-Muru-; Harmittelut tädistä!! Voimahali sinne<3 Ja tsemppiä uuteen kiertoon! Ja onnea viralliseen avoliittoon !! (Täälläkin odotetaan, koska tuo mies kosisi.. heh ;) )

Jenni84; Tervetuloa joukkoomme, olkoon visiittisi lyhyt ;)! (Siis sillä että tärppäisi pian :))

MarinaMelina; Tuo ei kyllä mielestäni kuullosta yhtään että täti olisi tulossa? Hmm, pitää siis vain odotella ja katsoa! Toivotaan plussaa :)

Sli; Toivotaan näin! Ja munkin mielestä tuo eka ovisplussa olisi sitten juuri se, hyvin olette ainakin hyödyntäneet, toivotaan että pikkuinen tarraisi lujaa kiinni ja plussa siellä nyt tulisi!

Perhoska; Oho, sinullapas nyt on kovin pitkälle tuo kierto mennyt! Toivotaan että täti sieltä nyt kurvaisi paikalle, tsemppiä!

Isabell; Tsemppiä lääkäriin,toivotaan että hyviä uutisia on tulossa!! :)

Omaa; Tää leidi lähtee tänään laivalle! En tiedä uskallanko edes maistella siellä, miten selitän sen kavereilleni.. Hmm :D 

Perhoska: Hui miten pitkä kierto!! :o ja minäkun valitan tästä mun pitkittyneestä niin hartaasti. Voimia odotteluun! Oletko testannut? :O

Isabell: Paljon onnenapiloita lähettelen sinne jälkitarkastukseen. Toivottavasti saat "puhtaat paperit" :)

muille ovistärppejä ja plussatuulia +++!

Vampyyrisarjoista: Joskus oon lukenu twilightin 2 ensimmäistä kirjaa. Siihen se sitten jäi, yhtään leffaa en oo 5 min kauemmin pystyny katsoa. Ehkä olen enemmän StarWars mimmejä. xD

Huomasinpa tän ryhmän ja päätin tulla mukaan.

Ekaa yritetään, mullakin on nyt 2 ystävää raskaana ja yksi juuri synnyttänyt eli selkeästi on oikea aika :D

Heips!:)

Sli
, onnea oviksen pongaamisesta!:) Jännä juttu toi hikoilu..en kyllä osaa sanoa mitä ois.. oisko sit jotain ovikseen liittyvää? Ja mullakin sellanen käsitys et joillakin on ihan normi juttu et ovistestit näyttää plussaa kauemmin kun sen päivän tai kaks..kun se hormoni poistuu niin yksilöllisesti kehosta.. et mennään siit ensimmäisestä plussasta..

Perhoska: Tsempit sinne ja toivotaan että täti tulisi kylään jos on tullakseen!:) varmasti turhauttaa nuo pitkät kierrot, ootko testaillu ettei kyse ois jostain positiivisesta yllätyksestä, kun kerran noita tuntemuksiakin on !?:)

Isabell: Mullakin yövuorot jatkuu, ensiyö 4/5 .. :/ Toivotaan että saatte vihreätä valoa ja sitten hommiin :)

Mame: Kovasti plussaonnea sinne kunhan testailemaan pääset!! Nippailut voi olla oire jostain ihanasta :) <3 Toi vaihe on aina niin ihnottava kun tuntuu että päivät matelee ja ei malttas oottaa et pääsee testaamaan ja sitten kuitenkaan ei malta oottaa tarpeeks kauan ja testaa liian aikasin ( Niinkuin tämä tyttö tässä :) ja saa pettyä..enkä sit kuitenkaan usko sitä negaa ihan kokonaan ennekö sit se täti paukkaa paikalle..On se vaikeata :) Nyt lähetetään tähdille toive, että plussaa tähän joukkoon tällä kierrolla, monen monta!! :)

JemsQQ: Eipä ole tätiä näkynyt ei, se tuhru jäi siihen yhteen kertaan ja kivutkin loppu!!?? toivotaan että se oli sitä itteensä :) Hyvää laivareissua sinne ja pidä oikeen hauskaa! :) ja kaippa sä ainakin jonninverran voit ottaa kun eiks ne sano että kiinnittymisenkin jälkeen jonkun aikaa menee ennekö sikiö on ees äidin kanssa samassa verenkierrossa.. mutta kannattaa tehä ihan siten miten parhaalta tuntuu itsestä!!:)

Muruli : Tervetuloa mukaan!!:) Toivottavasti viihdyt meidän vauvakuumeisessa seurassa..;)

Omaa: Eli eilen oli se tuhru paperissa pyyhittäessä ja sen jälkeen ei mitään!!?? Pistävä kipu kohdussa loppu sen jälkeen illalla ja ei oo palannu. Semmosta aaltoilevaa hyvin lyhytkestosta jomotusta on tuolla alavastalla ollu pari kertaa tänään ja viime yönä kun menin pitkälleen alkoi alavastaa poltella ja kuumottaa. Valkovuoto on tosi runsasta, vaikkakin niin se taitaa olla myös ennen mensuja...

Yön aikana rinnat kipeyty tuolta sivusta ja niitä aina välillä millon mistäkin kohtaa nipistelee, mutta tää voi myös olla sauvakävelyn tuloksena pelkkää lihaskipua.. joten ei auta kun ootella, mutta on se odottavan aika niin hemmetin pitkä..:(

Aattelin et perjantaina testaisin..ehkä jo huomena jos tulee pakottava tarve :) tämä siis jos täti ei oo päässy yllättämään..jotenkin sitä ei vaan voi uskoa todeksi että ois tärpänny..ja tässä vaiheessa varmaan parempi niin. Vaikka täti tuliskin niin onnellinen oon siitä et tuo luteaalivaihe on kestäny tarpeeksi kauan, ei tartte enää sitten sitä huolehtia..

Nyt vaan laitan sormet ja varpaat ristiin ettei se täti tulisi sieltä ...

Melina kp29/26-33 yk3 dpo 11-12

Iltapäivää!

Täällä ollaan perinteisessä keskiviikon pidemmässä työpäivässä. Työpäivä pitäisi olla 0730-1700, mutta todellisuudessa lopetusaika on aina 1800 ellei enempi :) Että täällä sitä kekkuloidaan!

jenni84; toivottavasti et joudu täällä forumilla kauaa olemaan :) Tulet kyllä varmasti viihtymään täällä :) Me kaikki mielellään täällä ihmettelemme asioita :)

Perhoska; hui, mikä superkierto siulla meneillään! : / Toivottavasti se täti sieltä sitten kurvaisi, jollei raskaanakaan olla!

Isabell; kauhia, kun tuntuu sinun kohdalla ajan matelevan. eikö se jälkitarkastus voisi jo olla? :) Melkeen aamukampa pitäisi jo olla :) :) Tsemppiä ja toivotaan, että sieltä tulee sitten lääkärin lupa yrityksiin :)

mame; onnea testailun odottamiseen! Vaikka sormet varmasti ennen sitä jo syhyää innosta testailla :) Muista olla raudanluja! :) :)

jemsQQ; pidä laivalla hei kivaa! :) Voithan sää vaivihkaa tilailla kokista ja muita virvokejuomia, joihin yleensä sekoitetaan alkomahoolia.. Tee se sillai, ettei kamut oo siinä vieressä :) Eivät huomaa mitään :) :)

omppuf; ei star warsseissa onneksi oo mitään vikaa :) Hyviä leffoja ovat :) Ei kivitystä ainakaan täältä suunnasta :) Itse tykkään melko lailla kaikista tuollaisista yliluonnollisista jutuista. Niin nää vamppyyrijutut, ihmissusijutut, noitajutut yms yms . :)

Ja kun täällä nyt on tosta Twilightista ja vamppyyripäiväkirjoista ollut juttua, niin laitetaan oma korsi kekoon myös. Tykkään lukea englanniksi, joten Twilightit on luettu kahteen kertaan kaikki ja leffat katsottu kaikki useampaan kertaan. Mieskin on noi leffat miun kanssa kattellut :) Voi olla, että hän kattelee sitten niitä upeita naisia :) :) Vampyyripäiväkirjoja en ole koskaan katsonu, ei ole koskaan sopivaan iakaan tv ollut auki :)

Muruli; tervetuloa mukaan! :) Sinullapa on tuuri, kun lähipiirissä on noin paljon samassa "vaiheessa" olevia tuttuja :) Onnea yrityksiin!

MarinaMelina; mulla tulee noista sun oireista niin meikäläisen viime kierron oireet :) Harmi vaan, ettei se itsellä johtanutkaan raskauteen :( Mutta toivottavasti sinulla meinaisi!! :) Malta odotella päivä pari testailuun niin hyvä tulee :)

jemsQQ: Tai sitten sanot vaan, että sulla on tipaton tammikuu menossa. :) Hyvää laivareissua teille!
Muruli: Tervetuloa mukaan. :)
MarinaMelina: Kyllä nyt kuulostaa niin lupaavalta! Toivottavasti olis tärpännyt! Ainakin oireet on sen mukaisia, että siellä pikku matkalainen vois ollakin.
vuononvaltiatar: Jaksamista töihin. Hurjan pitkiä sun työpäivät!
Omaa: Noniin nyt oon sitten lukenut 1/3 Suomalaisesta vauvakirjasta ja laadin pari listaa jo valmiiksi. Tein sairaalakassin sisältö -listan ja ennen synnytystä ostettavat tavarat -listan. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Jos noilla olis sitten jotakin henkistä vaikutusta tähän projektiin. :D Ollaan myös varauduttu jo ennen häitä taloudellisesti, kun tehtiin yhteistili minne molemmat laittaa joka kk tietyn summan. On sitten jonkinlaista hätävaraa olemassa jos tulee tiukka paikka.

Muruli tervetuloa joukkoon =)

Jemsqq Pidä kivaa laivalla ja rentoudu =) En tiedä mitä yleensä juot, mutta lonkeron voi helposti huijata kun pyytää esim. greippilimua tai spriten sekaan loraus karpalomehua niin karpaloversio. Konstit on monet ;)

ON: joo tää kierto meni sekasin kun seinäkello. Testiä tehtiin ihan labrassa asti mutta ei mitään, nyt viime viikolla tuli olo, että jos kattois ovistestejä ja sain siellä haalean viivan joka seuraavana päivänä katosi. No yritettiin hyödyntää, mut en tiedä mitä oli. No siitä asti nämä mahatuntemukset ovat olleet. Nyt kuitenkaan en nostata omia toiveitani mihinkään suuntaan kun kierto niin sekaisin. Odottelen vain tätiä ja aloitan uudelta pohjalta.

Omaa: Jälleen koneen ääressä, hitto että on ollut raskasta. Moni ei kyllä tiedä/usko kuinka raskasta siivoojan työ on! Jalat tosi kipeet kun tulee noita rappusia "muutaman"kerran  päivässä käveltyä.. 
Hitsi kun haluisin tehdä testin vaikka tiedän että se negaa näyttäis, en tiedä että mistä     näitä mun ajatuksia ja haluja tehdä asioita tulee? Harmittelen täälä itsekseni kun en tosta
mun kierrosta tiedä mitään, ennen pillereitä olivat aivan sekaisin. Eli tulivat millon               lystäsivät välillä kaksi viikkoa myöhässä välillä "etuajassa". Nuppihan tässä kohta               sekoaa  :D

Mutta olen mielissäni siitä että täällä voi purkaa tuntemuksiaan, kiitos kaikille!

Iltaa kaikille ! 

Tervetuloa Muruli ja jenni84 tänne, kiva että saadaan uusia kuumeilevia tänne. ;) 

Jääny taas kirjoittamiset tänne, mutta jotenki oon yrittäny pysyä mukana, onneksi puhelimessa on netti ! olisin muuten niin hukassa, kun tänne niin paljon tulee aina uusia juttuja, hyväkiva niin! :) 

Josma: Tiedän niin tuon siivoojan rasituksen mitä tulee kun töitä tekee ! Ja oon edelleen sitä mieltä että siivoojat saa aivan liian vähän palkkaa siihen verrattuna kuinka kuormittavaa työtä se on! Mutta pysyypähän kunto hyvänä. ;) Koitahhan nyt rentoutua siellä ! :)

Marinamelina: Hirmuisesti puhaltelen täältä plussatuulia, ja toivomuksen heitän ilmaan että täti jäisi tulematta! ++ +++ :)

Omaapa tilaa ei pahemmin ole päivittämistä, tätiä ei kuulu eikä näy, ja testit näyttää negaaa. perskuti ku tää kierto on niin saaamarin pitkä !! -.- kp 45... Onneksi ainakin ootte te joitten tilannetta saa edes täällä jännäillä !  

marusia21: Sillä minäkin lohdutan itseäni että kyllä se kunto kohenee :D Ja palkka asiasta olen täysin samaa mieltä!

Iltaa tupaan! :) :)

Tänään on ollut kyllä niin runsaantuntuisesti valkovuotoilua... : / voisikohan ovistouhut olla alkamassa aiemmin tässä kierrossa tai kierto ylipäänsä lyhyempi?? : / Täytyy kaiketi kuitenkin vaan luottaa siihen, että alkaa tikuttaan kp 11 kohtaa... eikai se ovis sitä aiemmin voi olla vaikka jos olisi 28pv kierto... (?)

Ja pitkä tosiaan aina on tää keskiviikkopäivä töissä. Muut päivät on klo 1500, joten siinä tasoittuu :) Tosin jatkuvista ylitöistä saan kerran viikossa yhden 1330 päivän. Kelpaa! :D

mame; ohhoh, hyvä että oot lueskellut siellä ajanvietteeksi! :) Aina hyvä etukäteen lueskella :) Ja on hyvä olla olemassa raakavedos sairaalakassista. Sitten sitä on odotuksen myötä helppo vaan muokata jos siltä tuntuu. Ei tartte lähtee alusta asti pähkäileen sitä :D

Perhoska; harmittelut verikokeen negasta :( Ompa kurjaa, kun koko kierto nyt noin sekaisin! :( Jaksamisia tädin odotteluun :)

Josma; itse tein amk-opiskelujen ekan kesän kerrossiivoojan työtä ja voin todella sanoa, että kyllä se liikunnasta käypi! :) :) Ja palkka aivan liian vähän!

marusia21; eikä tuon siun kierron kanssa...!!! Nyt hypnotisoit kehosi niin saat tädin ilmestyyn :) Joskus tuntuu, että tarvittis vippaskonsteja :D

Tervehdys kaikille! 

Nyt ollaan kotiuduttu reissusta joten pääsee useemmin tännekki lukemaan muiden kuulumisia ja omia juttuja :)

Tervetuloa uusille mukaan ja paljon plussa tuulia sinne teille ja kaikille muillekkin tietysti :)

Pahoittelut kaikille joilla täti on tullut kylään tai on pitkittynyt kierto!

Omaanapaa: Täällä on kp 36 menossa eikä täti vieläkään näy! Edelleen odotellaan täällä! Jos kierto on ollu sen normi 28-30pv täti olisi nyt viikon myöhässä, mutta viime kierto veny pitkäksi joten täti voi vielä tän viikon aikana tulla! Tekis kovasti mieli testailla mutta toisaalta jotenki ei uskalla! 
Oireita tällä hetkellä raudan maku suussa välillä, ja jos nousee liian nopeeta seisoon ja kun harrastan tanssia tänään oli reggaeton tunnilla missä paljon pyöritellään pyllyä ja sheikataan yms. niin tuli hetkeks menkkamaisia kipuja jotka menevät ohi ja muutamaan otteeseen alko pistään oikeelta ala masusta ja tämmösiä minulla oli esikoisen odotuksessa myös! 
Onneks tuo esikoinen 1vee 5kk helpottaa tätä odottelua tässä kun sen kanssa päivät touhuaan niin saa muuta mietittävää 

Heippa taas! Täällä ollaan aloiteltu yövalvominen ja sen verran hiljaista on jo, että kerkee hyvin täällä kuluttamaan vähän aikaa :)

marusia21 - Tosi raastavaa, kun ei tiedä kumpaa odottaa.. Toivotaan kuitenkin, että täti jättäis pikemmiten vierailunsa väliin ja tulis se plussa! Ei kannatakkaan tehdä tästä pakkopullaa! Kyllä se vauva sieltä tulee, sitten kun sen aika on, mä uskon niin :)

Virkkuli - Voi ei, harmittelut negasta :( sullakin oli kuitenkin aika lupaavia oireita. Voihan se joku vitamiininpuutoskin olla ? No, toivotaan pikaista raskautumista sinne <3 ..nega se tuottaa aina suuren pettymyksen.

mame - Jännäilen täällä myös sun puolesta! Toi sun varma tunne tärpistä, on todella hyvä oire! :)

MarinaMelina -  Sulla on kyllä ollut paljon lupaavia oireita :) toivotaan, ettei se täti nyt sieltä tulisi!! Ja jos tulee, niin sitten vaan uutta yritystä. Kovasti kuitenkin plussatuulia!! <3 +++ Mulla muuten rinnat kipeyty just sivuilta, silloin kun raskauduin. Tsemppiä! :) Ja jaksamisia viimeisiin yövuoroihin!

Dark - Kiva kuulla sinusta :) Rohkean ja varmasti oikean päätöksen teit.
Ihanaa kuulla, että voit hyvin ja ehkä tiedossa jo uutta sutinaakin... ;)
Eiköhän sen vauvankin aika vielä tule :) Tulethan kertomaan kuulumisia tänne!! Voimia!

elenna - Inhottava vaiva tuo vti :( toivottavasti pääset sen aiheuttamista oireista pian eroon! Menikö lääkärikäynti hyvin ? .. ja vaikka vauvakuumeilun jättäisit taka-alalle, niin se plussahan pärähtää sieltä ihan samalla lailla kun kuumeillessakin, tulee kun on tullakseen :) Jaksamisia!

Sli - Hyvä, kun saitte oviksen hyödynnettyä.. nyt vain toivotaan tärppiä sinne! :) ++ Tosta yöhikoilusta, voisko olla vaikka stressistä johtuvaa ?

PePa - Toivotaan, että ovistesteistä olisi apua!! :) Olen itsekkin miettinyt niiden tilaamista, en ole vielä testannut. Kokeillaan nyt ensin ilman, jos tärppiä ei näy, niin laitan minäkin varmaan tilaukseen :)

JemsQQ - Toivon kovasti sinne plussatuulia!! emoticon Ja kivaa laivareissua :))

Omppuf - Toivottavasti plussa tulee ennen lääkäriä, jos ei, niin tsemppiä oikein kovasti sinne :)

- Muru - harmittelut tädistä.. mutta, onnittelut kihlauksen johdosta!! :) Onnea myös seuraavaan kiertoon, jospa se plussa sieltä tulisi.. :)

jenni84  - Tervetuloa! :) Toivotaan sinnekkin suunnalle pikaista raskautumista! Ja ehkä ne menkat sieltä tuleekin ennen lääkärikäyntiä ? Mulla on joskus jäänyt menkat kokonaan välistäkin.. stressin takia kai.

Perhoska - Tulispa se täti nyt paikalle, niin pääsisitte uuteen kiertoon yritystä jatkamaan :) Tsemppiä!!

Muruli - Tervetuloa! Ja toivotaan sinnekkin pikaista raskautumista! :)

vuononvaltiatar - Niimpä!! Aika todella matelee! :D Toisaalta, en odota sitä, koska alakautta tehtävät tutkimukset on niin inhottavia.. mutta tulis nyt nopeesti kuitenkin, niin olis sitten ohi ja pääsis tässä asiassa eteenpäin!!  Mutta, mitä sitä nyt ei tekisi tämän raskautumishaaveen eteen <3
Sulla on kyllä hurjan pitkiä työpäiviä :O huh. Koita jaksella :) Ja kohtahan pääset tikuttelemaan ovista :)) tärppionnea!!

Heisku - Aika vahvasti viittaa nuo oireet raskauteen. Toivotaan nyt parasta!! <3 Kovasti plussatuulia!! ++

Itseeni sitten.. Kkm sta kohta kolme viikkoa ja voin kyllä sanoa, että voin aika hyvin ja katse on tulevaisuudessa! :) Odotan niiin kovasti, että päästäis yrittämään jo ja sais alkaa jännäileen!
Siis lääkärihän kielsi vielä yrittämästä, kun pitää kuulemma olla yhdet menkat välissä ennen uutta yritystä ( muttei se kuulemma kauheaa ole, vaikka raskautuisikin ennen menkkoja ) no joo, haluan kuitenkin nyt odottaa, että se kohtu palautuu varmasti normaaliksi, että sikiön on sitten helppo kiinnittyä ja pysyä matkassa mukana.

Voin kyllä sanoa, että tänään " lipsuminen " oli todella lähellä! Luulen melko varmaksi, että tänään mulla oli ovulaatio ja arvatkaa vaan, tekikö mieli hyödyntää se heti!! Maltoin kuitenkin lopulta mieleni ja päädyin vielä odotteluun :D  Joten, mitäpäs muutakaan, kun jatketaan odottelua! :)

En siis voinu olla varma tosta oviksesta, mut tuli vaan sellaset oireet ja tunne siitä :) .. no, toisaalta hyvä jos oli.. alkaa keho ainaki nopeesti toipumaa keskenmenosta.
Ja toisaalta, toivon, ettei se ollut.. jos se tulis vähän myöhemmin, vaikka pian lääkärikäynnin jälkeen.. pääsis sitten hyödyntämään sen nopeammin :) oon malttamaton!! emoticon

Takaisin