Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Marusia21; No mitä hittoa? Toivotaan nyt todella, että ne menkat sieltä tulisi ja saisi uuden kierron aloittaa!!! Tsemppiä paljon :)

Elenna; Mullakin on tällä hetkellä todella väsynyt olo eikä jaksaisi tehdä mitään niinkuin sanoin, mutta kai tää tästä! Toivottavasti sielläkin vähän piristyt :) Ja hyviä öitä sinnekkin!

Mame; Niimpä, toivon todella ! Ja mietinkin nyt todella olisiko se tullut jo silloin aikaisemmin, siis ovisplussa.. Mutta huomenna sen näkee(ehkä, jos uskallan testata) :DD Ja sielläkin kyllä todella lupaavalta kuullostaa, toivon niin että tästä kierrosta olisi tärpännyt täällä kuin sielläkin! Ei jaksaisi odotella enää n.2viikkoa että pystyt testaamaan.. Jännittää jo ihan hirveästi! Tsemppiä<3 ps, miten sulla lämmöt on nyt olleet? Vai oletko edes testaillut, mietin sitäkin ku nyt viimäsen 2pv on ollut 37-37.1. Normaalisti mulla on se 36,5 :o (Minä olen myös kova twilight fani !! :) )

Muillekkin todella paljon niitä plussatuulia ja tsemppiä!!!

Moikka!

MarinaMelinalle kovasti plussatuulia+++

Pepalle harmittelut tädistä:( ja tsemppiä uuteen kiertoon.

Jemsqq: Toivotaan, että oireet olis sitä itseääneikä ole kauaa, kun pääset testaamaan;)

Kaikille pitkän kierron kanssa taisteleville myös tsemppiä. Se on varmaan turhauttavaa. Mun yhdellä kaverilla oli pitkä kierto ja yritystä takana jo vuosi. Se ei sitten sen kummemmin odotellut menkkoja ja enää testaillut. Sitten tissit alkoi kasvaa ja oli tosiaan aikamoiset:) sitten teki testin ja oli vissiin jo oliko 7 vai 8 viikko. Nyt se kaveri on 16 viikolla. Tämä tarina ihan muistuttamaan, että toivoa on:)

Tein illalla apteekin oman testin, mutta selkeä nega:( En kyllä pystynyt olemaan, kun n. 1,5h pissimättä. Ostin toisenkin testin ja teen sen aamulla. Nyt on vieläkin koko ajan kauhea nälkä ja menkkakipujen oloiset oudot kivut, vaikka on kp10... Nänneissä näkyy myös uusia verisuonia ja ne vähän aristaa. Aika outoa... Vahva tunne, että kuitenkin olisin raskaana. Nyt taas nippaa. En kestä!

MarinaMelina: Mullakin muuten jäi se kumma tunne vatsaan vielä lenkin jälkeenkin. Hmm. Sun mies kuulostaa tosi suloselta kun haamuviivaa tuijottelee :)
jemsQQ: Oon mä välillä lämpöjä mitannu, mut aika epäluotettavia tuloksia kun välillä on alilämpöö ja välillä ylilämpöö. Jäikö sulla noi lämmöt heti sen oletetun oviksen jälkeen ylös?
Virkkuli: Nyt on kyllä niin jännät paikat siellä. Tuu heti päivittään tänne kun taas testaat :)

Omaa: Ällövaroitus. Mulla jäi nyt kummasti ton ovulaation jälkeen limaisuus päälle, vaikka kuivakausi pitäis olla ja tavallisesti kuivaa on ollutkin. Mutta kaippa se tuo greippimehu senkin aiheuttaa. Nyt myös alaselässä kummaa pistelyä vasemmalla puolella.

Hyvää huomenta :) !!

Noniin ja testattu taas nega...plääh. Kyllä nyt tuntuu vahvasti et se täti sieltä vielä lauantaihin mennessä kurvaa paikalle. Hitto. :( Aijon kuitenkin testailla nyt siihen saakka kun niin käy.. varmaan vaan enteili tuo eilinen päänsärkykin menkkoja kun aina ennen tädin tuloa särkee päätä ...:/ Mutta on se kummallista miten noita oireita voi olla jos jonkinmoisia muttei odotettua tulosta..tästä päättelen et mun kohalla ei oo kyllä jatkossa oireisiin luottaminen kun niitä tuntuu syntyvän joka kuukaus kun sieniä sateella :)

Mutta eteenpäin sano mummo lumessa :D ja kaikille plussapuhureita OIIIIKEEEN PALJON!!!! <3

Melina kp 28/26-33 yk3 dpo 10-11

Virkkuli
Kiitos :) Olen välillä miettinyt sitä, että miksi sillä lailla satutin ex-miestäni (tuntuupa oudolta sanoa noin ^^ ) tuolla lailla, miksi ei voimat riittäneet enää yrittää. Sitten muistankin aina sen, kuinka kolmen vuoden aikana tuli väännettyä molempia jalkoja niskan taakse liiankin voimalla yrittääkseni olla tarpeeksi ja korjatakseni kaiken. Ainoa vain, että huonoa parisuhdetta ei voi yksin korjatakkaan... -.-

Oioi, toivottavasti testitulos on mieluinen ;) pidän peukkuja!^^

Vuononvaltiatar
Mulla kans ollut sua ikävä ja välillä käynyt lukaisemassa kuulumiset. :) En aio lähteä mihinkään, vaikka yritys toistaiseksi onkin nyt sitten lopussa!^^ Tsemppaan täällä kiiluvin silmin kaikkia muita ja peukuttamassa niitä plussia jokikiselle teistä ^_^
En pystyisi koskaan tekemään tuollaista päätöstä hetken mielijohteesta, se olisi todella lapsellista ja typerää! Kun olin miettinyt asiaa tarpeeksi pitkään ja miettinyt pääni puhki, päätin lopulta että nyt on sen aika... Ja yhtäkkiä mun olo kohentui huomattavasti! Ystävät ja koulukaverit kaikki huomasivat sen... :) Yhtäkkiä jaksoinkin taas hymyillä ja keskittyä kaikennäköiseen touhuun. :)
Tsempitykset tähän uuteen kiertoon sinne! :)

elenna
Eikös ne sanokin sitä aina et kun keskittyy muuhun niin sit se plussa pärähtää ;)
Heh... :) Kiitos ^^ Aion käydä täällä kyllä kirjottelemassa ja lukemassa, sen verran ihanaa on ollut, kun on kaiken saanut jakaa, vaikka raskaaksi vuonna 2012 en kuitenkaan todennäköisemmin tule ^^
Listaa vaikka paperille kysymykset, niin mikään ei unohdu sitten käynnin yhteydessä mihin halusi jonkun vastauksen :)

mame
kiitos <3 Toi oireiden ylianalysointi on niin tuttua touhua ;D Sitä kun kuuntelee kehoaan niin tarkasti, niin huomaa mitä kummallisempia juttuja yhtäkkiä xP Mä olin vuoden jälkeen jo niin kyllästyny siihen et jokaisen oireen kuvitteli johtuvan siitä itsestään, ni lakkasin uskomasta kokonaan siihen, et keho kertois pienillä merkeillä mitään... Kirjottelinkin täällä vaussa sillä tyylillä et testin teen vasta kun tosissaan juttelen norjaa :D

MarinaMelina
Ihanaa huomata, että moni muukin on sitä mieltä että tein oikean ratkaisun.. Ei sillä että sitä kaikkien tarvitsisi hyväksyäkään, mutta on se silti ihanaa että saa jonkinlaisen hyväksynnän edes jostain. :) Mä oon selvinny jo vaikka mistä, ja tiiän et menneeseen on turha jäädä märehtimään, nyt on tyhjä kangas oottamassa maalausta kun edellinen meni pieleen xP Ja aina kaikella on taipumus suttaantua, ja voi olla tyytyväinen hyvinkin pienistä! ^^
Harmittelut negasta! :(

PePa
On se kurjaa että parisuhde josta olisi voinut tulla jotain hyvää meni karille, mutta tää ahdistuksen ja stressin puute tällä hetkellä saa mun hymyn korviin koulumatkallakin kävellessä ^^
Hienoo että tuli täti ajallaan! :D

Josma
Kiitos! :)
Onnea! :) Kyl se vauva sieltä sit tulee ;) Stressittömästi liikkeellä vaan niin eiköhän sit toivottu tulos tuu ;)

Hiutale
Onneksi tosiaan, on vielä elämää edessäpäin ja oon "vielä nuori" niin on aikaa vielä kokeilla ja pettyä uudelleen ja ehkä löytääkin jotain hyvää ^^
Tiedän että olisin koko lopun elämäni miettinyt entä jos? jos olisin jäänyt tähän suhteeseen, ja koko suhteen aikana mariseminen kavereille miehestä ja tämän haukkuminen ei ole ollut kivaa, olen vihannut itseäni moneen otteeseen sen vuoksi. Nyt ei tarvitse... ^^
Ovuloimattomuus on aika yleistäkin jopa, mutta varmaan kaikista helpoimmin hoidettavissa! :) Verikokeista ja ultrasta (alakautta) Saa selville kierrossa ovuloiko vai ei. Itse käytin ovistestiä muutamassa kierrossa - negaa kaikki. Sitten verikokeet ja ultra, ei mitään. Tästä sain diagnoosin etten ovuloi. Clomifeneillä tai muilla vastaavilla saa aikaiseksi oviksen, ja sitten jos ne ei toimi, pistokset. Harvat tapaukset joutuu pistoksiin asti menemään, vaikka niitäkin kyllä on... :) no mulla aikaa meni siihen varmaan joku puolisen vuotta suunnilleen, ens testit itse ja sit lääkärissä.. Ja ei oo lakikiveen muurattu etteikö ovuloimattomuusdiagnoosin saanut vois ovuloida!! :)
Tottakai se varmaan pelottaa, ja kunnallisella kestää, mutta loppujen lopuksi se aika ei tunnukaan niin pitkältä jälkeenpäin ajateltuna :)

marusia21
Mä niin tiedän ton odottelun... Ittellä venähti kierrot ens 80 ja sit 70 (tosin pillereiden lopettamisen jälkeen)... :D Se on raastavaa!!
Kiitokset :)

jemsQQ
Kiitos <3

omanapaa...
Tiedän, että jos olisin jäänyt siihen, ja olisimme vaikka saaneet lapsen, en olisi kyennyt lähtemään. Parempi nyt kun on "vielä nuori" ja elämä edessä. Ex-miehelleni tämä varmasti on vaikeampaa, hänelle kun kaiken olen antanut hopeatarjottimella, hän ei ymmärtänyt alkuun tilannetta ollenkaan. Kun ymmärsi, tajusi kuinka huonosti onkaan minua kohdellut ja kuinka monet kerrat olen yrittänyt omalta osaltani korjata tätä tuhoon luisuvaa parisuhdetta. Haluni yrittää katosi, eikä siis varmasti mistään parisuhdeterapiasta olisi ollut mitään apua... Ehkä, jos halu olisi ollut.
En vaan jaksanut enää. Ja nyt olen tällä hetkellä hyvin hyvin hyvin onnellinen, vaikka se kuulostaakin kornilta. Naurahdan hieman itseironisesti joka kerta kun sanon olevani onnellinen tällaisessa tilanteessa, mutta nyt kun minulla on vastuu vain itsestäni, stressi on kummasti kadonnut. Nautin taas elämästä! :)

Muutto tällä viikolla uuteen asuntoon :) Nyt pari viikkoa yksineloa takana tässä tulevassaentisessä-asunnossa ja olen nauttinut. Yksin omien asioiden hoitaminen, pakkaaminen, ystävien kanssa touhuaminen ja muu ovat tehneet niin hyvää itsekunnioitukselleni, ja itsetunnolleni. Tunnen taas olevani arvokas ja riittävä ^^

Ja semmonen shh juttu vielä tähän :D Mulla on ollu kaverina kolme vuotta mies, joka yhtäkkiä paljasti sen, että kolme vuotta ollut jo ihastunut muhun... Ja no, mä oon aina pitänyt sitäkin viehättävänä... En tiedä... ^^ Se vaan on todella hieno mies, mutta nyt meen kyllä ihan rauhassa, mä halua mitään vakavaa tähän ihan heti :D vaikka oonkin jo ehkä kehittänytkin jotkut tunteet sitä miestä kohtaan (Ellei oo jo olleet)... Saa nähdä :)

Sori tällänen offtopic vuodatus :)

Huomenta leidit!

Täällä madellaan kohti tikutuspäiviä :) Pikkuhiljaa... huoh... vierailin eilen rakkaan ystäväni luona. Hänen pikkupoikansa täyttää tällä viikolla jo 4kk :) Aika menee nopeasti. Samalla tuntuu ikävältä, kun huomaa, kuinka kauan vauvaa on itse jo haaveillut ja vähän vähemmän aikaa yrittänyt : /

elenna; onnea lääkärikäyntiin :) grillaapa sitä lekuria siellä kaikilla mahdollisilla kysymyksillä ;-)

mame; niin olitko sie kuinka pitkään jo tehnyt tuota yötyötä? Itse tein sitä edellisessä työpaikassa puolen vuoden verran ja mulla meni kroppa siitä enempi tai vähempi sekaisin :) Pissalla ravasin reilun tunnin välein, vatsalla inhottavia tuntemuksia varmaan liittui ruoansulatukseen, urtikariaihottumaakin. Oma kehoni ei vaan tainnut tykätä valvomistyöstä :) Tsemmpiä "oireiden" kanssa :)

MarinaMelina; muistan kanssa, että testailin yötöitä tehdessäni muutamankin kerran. Niinkuin jo mamelle kirjoitin, minulla oli hassuja oireita tehdessäni yövuoroja :) Pahoittelut negasta :(

Sli; onnea oviksen bongauksesta :) ja hyödyntämiseen myös :) Täällä oli tosiaan aikas lyhyet ja niukahkotkin menkat... ei noista mitään tiedä : /

PePa; harmittelut tädistä :( Ei ole kivaa! Oireetkin oli niin lupaavia :) Jaksamisia!

Josma; ihanaa, että työrupeamasi kestääkin kauemmin! :)

Hiutale; teilläkin on menossa kierrossa erittäin tylsä vaihe, kun ruvetaan suuntaan katse oviksen vastaanottoon ;-)

marusia21; eikä :( vieläkin kierto vaan jatkuu... pääsisit nyt uuteen kiertoon kokeileen tikkuja :)

jemsQQ; ällövaroitus! Vikana päivänä kiertoa ilmestyi pieni verivana suojukseen. Ekana vuotopäivänä ei tullut edes tampoonin verran verta. Kahtena muuna päivänä tuli siteeseen en verran vähemmän verta, että oisin ehkä pärjännyt pikkuhouhunsuojilla... joskus mulla on ollut näitä niukempiakin vuotoja... ihmeellistä taas vaan. Mutta ihmeemmin kipuja ei ollut. Sinulla alkaakin siellä pikkuhiljaa jännääminen :) Lupaavaa alkua ainakin :)

Virkkuli; harmi iltaisesti negasta :( Mutta parempi tosiaan testailla aina aamulla :) Tulepa tänne sitten raportoimaan :)

Dark; tosiaan ihailen sinun urheutta tässä tilanteessa! :) Toivoisin, että itsekin uskaltaisin olla vastaavanlaisessa tilanteessa yhtä rohkea! :) Onnea tosiaan uuteen kotiin ja uudelle alulle! :) Ja tuo pikkuihastushan kuulostaa lupaavalta ;-)

Vuononvaltiatar ja muutkin :) itseäänki harmittaa toi kun ees menin testamaan, toisaalta osaapa valmistautua eikä ole niin pettynyt jos se tädin kutale kurvaa paikalle...:/

Tänään kohdun paikkeille viilellyt ja nipistellyt kaiken aikaa, ei kylläkään mitenkään menkkamaisesti..tosi kovastikin viiltää välillä. Kaippa enteilee sitä ei toivottua vierasta..PAHjaPYh :(

En aatellu huomenna testata ollenkaan vaan jos ei tätiä kuulu ni vasta torstaina tai perjantaina..´kun tuolla enkukielisellä sivustolla sanotaan et tänään ja huomennakin liian aikasta...jääpä testejä ensikuullekkin tarvittaessa ja sit pysyy toi mieliala parempana nää yövuorot... en kuitenkaan kokonaan uskos tota negaa ennekö sitten niinä H-hetki päivinä, joten turhaa se testaaminen ois ellei sit plussaa tulis jo aijemmin..mut jos se tulis ni tuleehan se sitten myöhemminkin :)

Melina dpo 10-11 kp28/26-33 yk3

http://www.countdowntopregnancy.com"> src="http://www.countdowntopregnancy.com/tickers/dpo-1325052000z5z31z14.png" border="0">

Täällähän on tapahtunut vaikka ja mitä!

Dark: Olenkin miettinyt, että mitä sinne kuuluu kun ei ole täällä palstalla näkynyt :o Voimia lusikoiden jakamiseen, mutta samalla onnittelut rohkeasta päätöksestä!! :) Toivottavasti toiveesi omasta perheestä toteutuvat pian :).

Negoista: pahoittelut kaikille, jotka ovat näitä inhottavia yksiviivaisia tässä kuussa joutuneet tuijottamaan!! >:( Pysykööt ensi kuussa kaikilta poissa!!

Voih kohta ihmiset saa tietää odottavansa loppuvuoden vauvoja.. :) Niitä ihania pieniä villi-ihmisiä, joilla on tosiaan sitä selviytymisvaistoa. Meillä on jo yksi ja toinen kovasti toiveena. Kohta yritystä takana 11kk, ihme kyllä se tuntuu pidemmältä kun mitä todellisuudessa onkaan :D Niinkun varmaan kaikilla yrittäjillä AIKA MATELEE.

Omaa: vieläkin uuteen kiertoon siirtyminen antaa odottaa itseään. Tuolta isommasta sairaalasta tuli viikko sitten se lääkäriaika mitä oon oottanu ja se olis 4.4. Toivon silti niiin paljon melko luomua plussaa! Mielellään nyt heti ;D

Omppuf ja kp50 yk 9

Moikka!

Dark: Olen todella iloinen puolestasi, kun jakselet noin hyvin ja olet selkeästi onnellinen:) Onnea myös tulevaan uuteen kotiin. Ja ties vaikka ajan kanssa tulisi jotain piristävää sutinaa sen hienon miehen kanssa;) Toki on hyvä antaa antaa ajan kulua.

MarinaMelina: Harmittelut negasta, mutta kp:t on niin vähät, että voi vielä hyvinkin tulla plussa!

Vuononvaltiatar: Tsemppiä tikutukseen:) Aika oudot ne sun viime menkat?

Jemsqq: Testipäivä lähenee:) Mä siirryn jännäilemään teidän muiden puolesta. Mun mies on tällä viikolla vaan huomenna kotona ja mulla siis kp12. Eli sen työt sotkee nyt yrityksen. Se on muutenkin ruvennut vähän jännittämään koko vauva asiaa, kun sitä ei kuulu. Ja sit sillä vielä on töissä niin paljon matkoja, että pelkää nyt koko ajankohtaa...

Mame: Mulla on kanssa ollut tosi paljon limoja ja ihan todella runsas valkovuoto. Senkin laskin tietysti oireeksi... Taitaa olla se greippimehu tai sit tosiaan joku tulehdus.

Elenna: Mäkin ajattelin jättää yrityksen taka-alalle, kun menee näköjään ihan överiksi tämä oireiden kyttäily... Jos kesän jälkeen ei ole mitään tapahtunut niin hakeutuu sitten hoitoihin.

Sli: Toivotaan, että tästä oviksesta tärppäs:) Ajoitus taisi ainakin osua kohdalleen.

Marusia ja Omppuf: Onpas se kierto venähtänyt. Toivottavasti uusi kierto alkaisi pian, jos kerran plussan mahdollisuutta ei enää ole? 

Omaa: Heräsin aamulla tekemään testin vähän vaille 7. Olin ihan unessa. Odotin 5 minuuttia ja negaa näytti. Olin tosi pettynyt ja laitoin testin yöpöydälle. Sitten nukahdin ja kun heräsin klo.9 niin siinä oli sellainen viivan paikka/todella haalea haamu.. Testi oli kuitenkin First Signal ja siihen tulee vissiin lähes aina sellainen haamu testiajan jälkeen, joten selkeä nega se oli. Onko kukaan testannut sillä Apteekin First Signal testillä?
 Mulla oli kuitenkin koko yön ihan sairaan kova selkäkipu, joten kävin äsken sairaanhoitajalla ja se laittoi lähetteen labraan, jossa otetaan nyt uudestaan se VTI ja raskaustesti. Voisiko se mun pohjaton nälkä johtua jonkun vitamiinin puutoksesta. Onko kellään ollut vastaavaa? Nyt siis söin klo.12 (jugurtin, leivän ja rahkaa) nyt klo.13.30 ihan sairas nälkä... Tämä nälkä on se, joka sai miettimään, et jos kuitenkin oisin raskaana, mutta en siis ole:(

Dark: Ihanaa kun osaat olla noin positiivisella mielellä kaikesta huolimatta. Nyt vaan tosiaan kuten itsekin sanoit oot ihan rauhassa ja annat itselles aikaa. :) <3 Kaikella on tapana suttaantua aina parhain päin.
vuononvaltiatar: Yötöitä oon nyt tehnyt puolisen vuotta. Toki siis olen aiemminkin tehnyt esim. kesätöissä. Tuntuu kans välillä et kroppa menee ihaaan sekasin. Itellä on muutenkin stressivatsa niin aina nuo yöt saa mahan sekaisin. :( Ja välillä päänkin :D
MarinaMelina: Kyllä se plussa voi vielä kuule tullakin. Jos tuo sun kierto nyt olis esim ton 33 päivää niin ei se testissä ees näy vielä :)
omppuf: Ooompas pitkä kierto. Hyvä kun saitte lääkärille ajan, jos sillä olis "psykologinen" vaikutus ja ootkin just sopivasti raskaana kun menet sinne :)
Virkkuli: Vitamiineista en tiedä että aiheuttais nälkää, mut millaset sun sokeriarvot yleensä on ollut? Jos ne on pielessä niin ne ainakin tekee kovaa nälkää ja janon tunnetta. Niin ja muistaakseni nälkä ja selkäkivut liittyy myös pco:hon.... :/
Omaa: Kp 19/30 menossa ja tänään ei sitten taas oo oikeen mitään oireita, ollut ainakaan vielä. Tai no näitä oireita nyt on ollu jo oviksesta asti ja on edelleen: nuhaisuutta, rinnat vähän turvoksissa ja lievästi arat, vatsa turvoksissa ja limaisuutta. Eilen vielä kaiken varalta pupusteltiin, että nyt ollaan ainakin kaikkemme yritetty tässä kierrossa. :D

Moikka taas!

Jouduin jäämään pois töistä, kun toi selkä on niin pirun kipeä. Täällä siis sitten häiriköin;)

Mame: Toivotaan, että teillä nyt tärppäis:) Nyt täytyy vaan jännittää ja odottaa. Mä en usko, että mulla olis pco:ta, sillä hormoonioikkuja tutkittu tosi paljon, ja mulla ei ole koskaan ollut epäsäännöllisyyttä kuin 1-5 päivää kierrossa. Ollut enemmänkin yllättävän tasainen kierto. En nyt keksi muuta kuin psykosomaattiset oireet tähän pohjattomaan nälkään. Pakko syödä vähintään 2 tunnin välein ja nälkä ei oikeastaan lähde vaikka syön. Eli ei kun syömään. 

Pakko kommentoida nopeasti tähän väliin että täälläkin yksi Twilight fani :D Vampyyripäiväkirjoja kattonu aina välillä mutta niistä oon vähän pudonnut kärryiltä..
Nyt aloitin lukemaan uutta vampyyrisarjaa, sellanenkuin Yön talo. Aika jännä sekin, vaikka ei yhtä hyvä kuin Twilight :))
Nyt takaisin lukemaan teidän juttuja -->

Minäkin Twilight fani :D, kävin kattomassa sen uusimman kaks kertaa elokuvissa. Kirjat oon lukenu 3-4 kertaa. Kattelen myös True Blood:ia

Omaa: Vihdoinkin se kuumeilu on poissa, eihän se kestänytkään kuin 4 päivää HUH!
            Mitäköhän sekin oli, mutta jos oli ovu niin ei meiltä ainakaan ohi mennyt ;)

Iltaa kaikille! emoticon

Virkkuli; Niimpä, toivotaan näin! Ja harmittelut negasta :(  Mutta oireesi kyllä kovin kuullostaisi siltä, että raskaana olisit!? :o Mä en ainakaan oo niihin apteekin first signal saanu viivanpaikkaa/haaleaa haamua koskaan.. Mutta onneksi nyt vielä sait labraan lähetteen, ni tiedetään sitten ainakin varmaksi :)

Mame; Mullakin oli vielä päivä tai kaksi sen jälkee limaisuutta.. Kai se siis johtuu tuosta greippimehusta.. :D Ja hyvin ootte saanu pupusteltua! Toivotaan, että nyt tärppää vihdoin<3 (niin ja noista lämmöistä, en tiedä jäikö kun aloin vasta sunnuntai illalla mittaamaan, mutta silloin oletettuna ovispäivänä oli ainakin iha normaali lämpö )

MarinaMelina; Isot pahoittelut negasta!! :( Voimahaleja nyt sinne<3 Ja toivotaan että vielä olisi liian aikaista ja se plussa sinne vielä tulisi!! :)

Dark; Onnea uuteen asuntoon! :) Noniin, hyvältä kuullostaa tuo ihastuminen, tiedä vaikka se olisi se "oikea" ;) Tsemppiä !!! 

Vuononvaltiatar; Noniin, ei sielläkään kauan kun saa alkaa tikutteleen! Tsemppiä :) 

Omppuf; Tsemppiä lääkäriin! Mutta toivottavasti sinne et edes joudu :)!

Josma; Hyvä että olet terve! Tiedä sitte mistä johtu ;)

Omaa; Täällä kp 21/30 ->!?  Ja tästä kierrosta oviksen mukaan olis tulossa taas se 31.. Saas nähdä. Mutta ei enään kauan niin saa alkaan testaileen, jeejee! Jotenkin nyt niin luottavaisin mielin olen, mutta ei saisi liikaa taas toivoa ettei tipu tuolta jostain :/ 

Virkkuli: Hmmh...jospa ne vaivat oliskin sittenkin raskauden merkki. :)
Josma: Noniin toivottavasti teillä kävi nyt sitten tärppi!
jemsQQ: Sulla tulee sittenkin vähä pisempi kierto nyt kun mulla.Ite laskeskelin tässä justiin jotta mulle tulis kai 29 päivää. En jaksais millään oottaa että pääsis testaileen. Nyt se oliskin ihan liian aikastakin testailla ku ei kiinnittymistäkään olis ehtiny tapahtua.

Iltaa väki! :)

MarinaMelina; ehkä tosiaan on parempi vaan malttaa mieli tuon testaamisen kanssa vielä pari päivää, vaikka kaameelta se tuntuu odotella :) Hitaasti hyvää tulee tässä kohtaa :)

omppuf; harmi, ettei vielä ole näkynyt loppua sinun superkierrolle : / toivottavasti saatte luomusti plussan ennen lääkäriä :) :)

Virkkuli; oudot oli menkat joo... vuodon jälkeen ollut vähän omituista, mutta voivat kai mennä ruoansulatuksen piikkiin. hmph. Suuri pahoittelu negasta :(

mame; on inhoja nuo kehon tavat reagoida.... argh. oli kiva, kun mäkin olin ainoan valvomassa, niin sitten miettisit yöt pitkät siellä töissä kaikenlaisia oireita :) eikä ollut ketään puhumassa järkeä :D :D

Josma; hyvä, että kuumeilut ovat poissa! :) :) On kivempi olla :)

jemsQQ; onneks siullakin kierto alkaa pikku hiljaan taittuun ehtoopuolelle niin pääsee testaileen :) plussaa tietty :)

Öitä! <3

Heippa kaikille!

Huh... monta monta päivää mennyt vauhdilla, enkä ole tänne ehtinyt. Nyt en oikein ehdi/jaksa selaamaan sivuja taakse päin... ehkä huomenna :)

Mutta pikapäivitys omiin juttuihini: en ole raskaana; täti tuli ja täti meni. Alkoi siis yk 5 tavallaan haikeasti, tavallaan iloisesti. Harmi ettei tärpännytkään vaikka kaikki oireet antoi niin ymmärtää, mutta toisaalta innoissamme jatkamme yrittämistä. Ja mikä ihaninta; ihan virallisina avopareina! Mieheni yllätti ja kosi viikonloppuna! IIiiiih!!! <3

Kaikille oikein pajon plussatuulia! Yritän pika puoliin päästä tännekin juoneen mukaan ja bongailla mahdolliset tärpit ym. tärkeät asiat. :)

Täällä olisi myös yksi vauvakuumeilija ;) Mahtuuko teidän joukkoon vielä mukaan.
Minä ja mieheni olemme 27 vuotiaita, ja esikoisesta haaveilemme :) Yritys on alkanut joulukuun alussa 2011. Pillerit lopettelin marraskuun lopulla, ja menkkoja ei ole kuulunut ollenkaa, nyt olisi parin viikon päästä aika gynegologille! Saa jotain tietoa, inhottavaa vaan odotella ja odotella ja odotella :((

Öitä leidit! :)

Omppuf: Toivotaan että täti ei enää turhaan ainakaan odotuta itseään, ja pääsette uuden kierron kimppuun !!

Virkkuli, mame ja JemsQQ: Niinpä, saa nähä :) Voi, toivottavasti se plussa sieltä vielä tulisi <3

Josma: Hienoa että on parempi olo jo! Toivotaan sen kuitenkin olleen oire siitä odotetusta :)

Vuononvaltiatar: Totta turiset.. :)

Muru, Oi, onnea kovasti teille!!! <3 ja uuteen kiertoon samaten !

Jenni84: Tervetuloa joukkoon!! :)

Omaa: Nyt täällä ollaan aivan ihmeissään TAAS:) Kun tänään kohdussa yhdessä kohtaa KOKO PÄIVÄN tuntunut sellainen nipistävä tunne, välillä kova ja välillä sitten sellainen just havaittava.

JA kun kävin vessassa niin tuli just ja just havaittavan verran haalean ruskeata vuotoa ja sitten myöhemmin kirkasta limaa.. !!!??? ja siihen se loppu..Vaikuttaa ihan kiinnittymiskivuilta/vuodolta mutta eihän se nyt voi vasta nyt olla!!?? vai voiko? tai sitten oon luullu oviksen olleen sillo la 14.1 vaikka se onkin ollu vasta myöhemmin kun mullahan loppu ne liuskat sillon kesken..

Netissä ainakin sanottiin että joillakin voi ovusta jopa 10-12 päivää ennekö munasolu kunnolla kiinnittyy..!!?? Mutta jos näin on niin voi olla isompi riski sille että se menee kesken kun ei kerkeä kunnolla kiinnittyä ennen menkkojen aikaa..  Kääk!

Tai sitten se täti oottaa jo nurkan takana ja paukkaa huomenna paikalle.. Mut kivut ei tosiaan ole menkkakipuja nähnytkään vaan ihan outoa nipistystä ja vain yhdessä kohtaa ja nyt sekin jo meni ohi..eikä mitään kuulu eikä tunnu ..

no täytynee seurailla kuinka käy..johan musta tulee tässä hermoheikko :) kun olin jo ihan valmistautunut et täti sieltä tulee ja nyt en tiiä mitä ajatella..parempi kun en ajattele mitään. etten turhaan innostu liikaa!!! :):)

Melina

MarinaMelina -Kyllä toi muista kuulostaa juuri kiinnittymis vuodolle. Toivotaan parasta!!
Jenni 84 - Tervetuloa porukkaan..täällon mukava tyhjentää mieltään kun on mukavia ihmisiä ympärillä jotka ymmärtää vauvakuumeen. Kun ne miehet ei aina ihan ymmärrä tätä hömpötystä. ;)
Muru - Onnittelut vielä tätäkin kautta Kihlauksesta! Uuteen kiertoon uudella innolla! ;)
JempQQ: Malttia malttia.. ;) Nyt otat ihan rennosti loppukierron niin kyl se plussaki sieltä tupsahtaa.
Mame: Toivottavasti oireet viittaisi raskauteen eikä pco:hon.
Virkkuli: En mäkään ole koskaan saanut mitään haamuplussia First Signalillakaan. Clear Bluella -plussatestillä oon saanut plussan -haamuplussan- josta ei tullut mitään.

Täällon kiertopäiviä mennyt 14 ja ovistikku näyttää vielä vahvoja viivoja eli pitänee illalla vielä hyödyntää tilannetta. Kumman pitkään nää mun ovikset kestää kun ekat tasavahvat viivat tuli jo Maanantai päivänä ja illalla hyödynnettiin viivat..eilan illalla ei jotenkin jaksanut.

Viimeyönä sattui jtn omituista..heräsin yöllä siihen että oli vessahätä ja huomasin että mun yöpaitahan on ihan kostee ylävartalon kohdalta..emoticon Huomasin sit että myös peitto oli kostunut siltä kohdalta.Ei siis litimärkä mutta sen verran että yökkärissä (satiini tms) näkyy rajat ylävatsan ja rintojen kohdalla. Todella omituista.. mä oon tosi huono hikoilemaan -aineenvaihdunta aika kehno- ellei sit oo tosiaan todella lämmin kuten kesällä. Aina oon palelemassa. Miehekkeeltä kysyin nii hän sanoi ettei ollut yöllä yhtään kuumissaan päinvastoin meillon makkarissa tarkotuksella lämpötila viileämpi ku muualla. Mitähän ihmettä toi voi olla?? emoticon  Onkohan muhn aineenvaihdunta mennyt tyystin sekallutta.

Takaisin