Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mame; Juu kannattaa :) Olen kans kuullut niin ja yks kaveri teki oisko jollain just apteekin omalla niin todella tumman plussan, mutta tuolla cb:llä negatiivisen.. Mutta silti tuo vei ne vähimmätkin toiveet pois.. En tiedä sitte, haen ehkä sen apteekin oman ja katson siitä vielä:/

jemsqq: Juu kannattaa niin tehdä. Äläkä nyt ihan vielä yhen cb testin takia lannistu. :) Se voi tulla apteekin omalla sullekin todella tumma viiva vielä!

Peukkuja mame, toivotaan että parin päivän päästä olis selkeämpää plussaa (: Ja sinullekin suosittelen jotain ihan muuta testiä.. Ihme itsensäkiusausliuskoja. JemsQQ -- Kurja homma tuo nega, sanoiskohan kolmas kerta toden jos koittaisit jotain välimallin perustestiä?(; Toivotaan parasta mutta jos ei, niin onnea uuteen yritykseen!

Edelia: Juu mä tässä jo kans suunnittelen hakevani sitten apteekin oman testin jos noilla typerillä liuskoilla viel parin päivän päästä jotaki viivan tapaista tulee. :D Ne on kyllä nimenomaan itsensäkiusaamisliuskoja!

Lääkärikuulumisia: Juteltiin ja ultralla katso. Vasemmassa munasarjassa oli paljon rakkuloita ja kohtu näytti siltä että puoliväli kierrossa on menossa. Oikeaa ei nähty kunnolla. Laittoi lähetteen lapsettomuushoitojonoon. 2 kk pitäis tässä nyt sitten lisää ootella, että saa jotkut muut lääkkeet nyt ainakin. Sain kolmen kuukauden kuurin terolutia, tuleepahan ainakin menkat. Itsekseen raskautumisen todennäköisyys laski "kun lehmän häntä". Ihmetteli että oltiin saatu tuo ensimmäinenkään tähän maailmaan.
En jaksa nyt mitään muuta kommentoida. Ensimmäisen teron nappasin heti kun tulin kotiin, pääseepähän ainakin uuteen kiertoon jos tästä jotain posiitiivista pitää repiä.

Omppuf ja kp 37

Heipsan, täällä taas:)!

Mame : Mulla ainakin roskiksesta pengotut aina näyttäneet tylyä negaa, joten en oikeen teidä miten tohon suhtautus...mä ainakin testaisin uudelleen!!! :)

JemsQQ: Mun käsittääkseni jos noi sun liuskat on herkkiä niin ne näyttää 10miU/ml ja se clearbluen digitesti vasta 50miU/ml, joten mun mielestä ihan mahollista ettei näytä plussaa vielä...joillakin se hormonin määrä nousee niin hitaasti!! kannattaa ootella ja tehä vaikka jollain muulla testillä, kuten apteekin omalla...

Vuononvaltiatar: plussaonnea sinne!

Omppu: Jaksamista ja tsemppejä sinne. sekä ISO voimahali !! uuden kierron kimppuu nyt vaan!

-Melina ja jo hieman tummepi ovisviiva, kohta se on käsillä:)

Edelia; Nii se voisi olla ehkä ihan hyvä idea.. :)

Omppuf; Isot pahoitteluni! Ja paljon nyt tsemppiä sinneemoticon Hyvä että edes menkat saadaan tulemaan.

MarinaMelina; Juu tai siis se puikko oli 10miU/ml ja liuska 25miU/ml vissiin. Ainiin en edes muistanut että se ei ole edes herkimmästä päästä.. Hmm, silti en jaksa uskoa että olisin kun tuo masensi niin paljon.. Mutta ehkä minun pitäisi käydä ostamassa se Apteekin oma! :D Miksen sitä suoraan ostanut.. Tyhmä minä. Ja tsemppiä sinulle ovikseen, toivottavasti tärppää! ;)

omppuf: Pahoitteluni ja Tosi paljon jaksamista sinulle!
MarinaMelina: Uskaltaisinkohan jo huomen aamulla laittaa uutta testiä kehiin...hmmh... Onnea teille oviksen kanssa. Toivottavasti tärppää! :)

Heippa kaikki! 

En ole vielä aikaisempia viestejänne/tilannetta lukea, kun on niin kauhea hoppu kiirehtiä tännekkin kirjoittelemaan! :-) 
Elikkästä siis, olen reilu parikymppinen (vasta) ja mies pari vuotta vanhempi, ja meillä on pikku kaveri haaveissa ollut jo pitkään, ja yritystä meiltä löytyy 6, 7 kuukausi lähdössä, tuloksettomana.. Tässä välissä voisin nakata teille jo äideille valmiiksi kysymyksen, että onko teillä kenelläkään ollut ennen lussaa vaaleanpunaista valkovuotoa? itsellä sitä ollu jo kolmisen päivää, eilen tein negan, mutta alavatsalla jännän tuntuista oloa. vaikea siis sanoa, milloin kuukautisten pitäisi alkaa, ku muutenkin ne on nii sekavaiset :( (mutta ei vielä pitäisi niiden alkaa, sen tiedän). Hirmusesti tsemppiä ja sitäki enemmän tärppionnea! 

omppuf ...... Tuossa kohtaa ei varmaan pahoittelut lämmitä mutta sanotaan nyt kuitenkin. Uuvuttavaa tuon täytyy olla. :/ Toivottavasti jakselet siellä! marusia21 ....... Tervetuloa! Se vuoto vois kai olla kiinnittymisestä, tai jotain mensujen esiastetta? Paha sanoa tietämättä sun kierroista sen enempää.

Mame: itse oon sellainen että testaan ennen menkkoja aika usein (liiankin usein:), joten jos oisin tossa sun tilanteessa en varmaan pystyis olemaan testaamatta, kun ei se testaaminen sitä oikeata tulosta kuitenkaan muuksi muuta, sitä joko on tai ei :) näin mä olen henkilökohtasesti sen asian päätelly :D Pyörin kun mikäkin kaistapää jos en testaa, ni parempi sitten vain testata:)

JemsQQ: Kiitos! ja plussia nyt sinne vain, ja testaa nyt ihmeessä uudelleen jollakin keskitason herkällä testillä...yhdellä tutulla kuulema clearblue näytti plussaa vasta suunnilleen viikolla 6..

Mame; Minäkin testaisin sinuna jo huomenna uudelleen :D Hätähousu kun olen!

Marusia; Tervetuloa!

MarinaMelina; Kiitos myös :) Kyllä varmaan pitäisi kun niin moni sitä sanoo, heh :D Ookei, jos mä oisin nyt niin mulla viikkoja olisi n. 4+6 suunilleen.

Joo kyllä se on niin että huomenna heti kun yövuoron jäljiltä herään niin testin teen. En vaan malta! Toivottavasti sitten tulis edes samanlainen hailukka viiva! :) Mua jännittää ihan älyttömästi ku en koskaan aiemmin oo saanu mihinkään testiin yhtään minkäänlaisia haamuja tms.  Jotenki on tosi positiivinen fiilis tän asian suhteen nyt :)
Laskeskelin tuossa et viikkoja olis nyt sitten n. 4+3 jos kunnon plussan saan. Oltais kyllä jemsqq:n kanssa sitte todelliset kohtalotoverit! :D

Mame, tänne sitten kertoileen miten kävi testin kans! :) tuommoset on varmasti niin jänniä tilanteita, en kyllä itse vois kuvitella sitä riemun/onnellisuuden tunnetta mikä tulisi plussaisesta testistä! 8-)

mame Täällä ainakin jännätään siun kanssa! :) Luo kivasti uskoa omiinkin kuumeiluihin kun tovereilla tärppää.(;

Kuinka varhain olette yleensä testailleet? Mietin tässä että uskaltaisinko itse testata jo huomenna, kun H-Hetkeen olisi 2päivää? Warning, mamen ja jemsQQn testikuume on herkästi tarttuvaa! :)

Edelia eipä mitään :)!

Mame; Täällä jännitän omani, mutta myös sinun puolesta :D Katsotaan miten meidän käy! Nojoo älä muuta sano, viikotkin olisi melkein samat, huhhuh.. Eipä ennen näin ole käynyt :D!! Tsemppiä paljon huomiseen, tule sitten heti kertomaan :)

Takaisin