Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moikka,
Anteeksi Olive2011 - en ole tainnut ehtiä sinua onnittelemaan !!!! Onnea ja tarrasukkia !!!!!!

JemsQQ - miltä näyttää? Oletko tilannut jo neuvolaan aikaa?

Mikä tilanne muilla on?

Omaa: Täti kyllä nyt ihan kohta kurvaa tänne meidän kotiin, joten en usko että tästä kierrosta olisi onnistunut.

Tilasin nyt itselleni yksityislääkärin ensi viikon loppuun, koska haluan selvyyden minun kierron pituudesta ja tuhruilusta. (vielä senkin takia, kun minulla on pienimuotoinen endometrioosi, niin haluan olla varma, että kaikki on ok) Tiedän, ylireagoin varmaan, kun on vasta yk3 lopuillaan, mutta joku nyt on pielessä, kun tota tuhrua tulee.....

Noh, jos jotain positiivista, niin lähden loppukuusta lomalle, joten voi ainakin viiniä siemailla aurinkolaskua katsellen (tiedän, yritän nyt löytää jotain positiivista tähän ikävään fiilikseen - oli jo toiveet aika korkealla, mutta, mutta....)

-Mietintämyssy2011-, yk3, kp36 / 39

MarinaMelina; Kumpa miehesesi olisi oikeassa, eihän sitä koskaan tiedä ;) Paljon tsemppiä! :)

Mietintämyssy; En ole vielä, huomenna ajattelin ehkä soittaa sinne.. :)

Mutta noniin, en viitsinyt sitä CB:tä vielä tänään tehdä ku teen sen huomisesta aamupissasta, mutta tein ton toisen puikko testin ja haalea viiva sieltä tuli, mutta jotenkin askarruttaa että se ei plussa ole vaan jotakin muuta, en oikein osaa luottaa koska niin haalea kumminkin on.. :/ Viivat oli kyllä paksut, mutta se haaleus..Huoh, huomenna olen/ollaan viisaampia, kunhan jaksaisin sinne saakka odotella..

Jemsqq haalea, mutta paksu :D:D

JemsQQ: Onhan se niin iso asia tuo raskaaksi tuleminen että ei sitä ihan hevillä uskokkaan todeksi, ja sen sisäistämiseen menee varmaan vielä jokunen tovi :) Mutta jospa sekava olo testin todenperästä helpottaisi huomenna kun teet sen digitestin!:) voi vitsi kun muhunki tarttuu nyt kauhee plussakuume...huijjui :D nyt pitää koota itsensä ja pitää jalat maassa, mutta siellä minusta voi jo jonkunverran hurrata! ihanaa!!:)

MarinaMelina; Niimpä, totta puhut.. Mutta mitäs sitte jos digitesti sanooki ei raskaana? Se minua pelottaa tässä eniten :( Haha, tuttu tunne.. Minäkin olen tähän mennessä jotenkuten pystynyt hillitsemään tuota testaamista, mutta nyt tekisi mieli tehdä kaikki testit mitä kaapissa on, taino eihän siellä enää muuta olekkaan kuin se digi :D

Voikun olette niin ihania kaikki ja jännäilette minun kanssani ja jaksatte kannustaa! :)

mietintämyssy2011; sehän on hyvä, että menet käymään lääkärillä.. heti tulee rauhallisempi olo, kun tietää, missä mennään :)

jemsQQ; onnea liuskatestin kahdesta viivasta! :) uskon kyllä huomisaamun clearbluen näyttävän plussaa :) :)

days past ovulation. Tietysti. :D Nohhh ehkä olen niin raskaana etten tuotakaan keksinyt?(; MarinaMelina -- On kyl jännä miten toisten raskautumisfiilistelyt tarttuu itseen! Mulle kävi niin että ystävä soitti ja kertoi että hänellä on vahva tunne että nyt meillä on tärpännyt (!!) Siitä alkoi minun 'oireiden' tutkiskelu. Tuohan nyt oli kuitenkin kuin olis haamuplussan saanut :P

Täällä kp26/28-29 (ja yk2) ja hätähousu kun oon niin oli pakko testailla jo tänään CB:llä ja plussahan se sieltä tuli!! Oli vielä vähän haamu mutta kyllä kauempaakin huomas että siinä plussa oli :) 

Voi mies raukkaa kun joutuu nyt kestämään minua :D Piti jo kaverikii herättää ja kertoo asiasta kun hän epäili että olin kuvitellut kaikki oireet :D

Huomenta väki!

Täällä sitä taas ollaan :) Menossa kp 27/28-35 yk 6. Mitään raskauteen liittyviä oireita pahemmin ole ilmennyt. Voi olla että johtuu kylmästä ilmasta, mutta vajaa viikko ja palellut jalkoja ja käsiä. Eipä oikeestaan muuta tuntemusta ole. Ei kyllä yhtään menkoiltakaan tunnu, joten vähintään uskoisin kierron pitkittyvän tuonne kp30 yli... katsellaan :)

Edelia; minusta on nin hullua, miten kuumeillessa ihminen rekisteröi kaikki oireet raskauteen :) :) Niin se vaan on. Ei niille aatteille voi mitään :) Se on ehkä rikkauttakin :)

oon-; onnea todella paljon jo tässä vaiheessa haaleasta plussasta!! :)

jemsQQ: Miten kävi teitkö uutta testiä?
Perhoska: Miten pitkä kierto sulla? Ootko saanu lääkkeitä siihen?
mame: Ikävä täti! :( Mulla on vuoden 1988 painos sitä suomalainen vauva kirjaa, siinä on hiiiieman vanhentunutta tietoa ja ne kuvat x)!
mietintämyssy: Hyvä että tilasit ns "aikasin" harmittelin kun sillon ennen esikkoa tajusin mennä vasta päälle vuoden jälkeen! Jospa se täti nyt jättäis teidän talouden tällä kertaa välistä kuitenkin ;D.
Edelia: Kuulostaa hauskalta tuon ystäväsi ennustukset! :D niin sehän on kuin haamuplussa!
oon-: ONNEA!!! syyskuisiin sinäkin? :):)
vuononvaltiatar: Voihan se plussa tulla ilman oireitakin! :)

Omaa tältä aamulta (sori nää jokapäiväset)
Olotila=märkä edelleen, mistä tätä limaa tulee? kolmisen tuntia lääkäriin. Olis varmaan pitäny aamulla testata, kun kuitenkin sitä tuolla kysyvät "Ootkos tehny testiä?" minä: "joo en varmaan kun menkat on 10 päivää myöhässä" :D:D:D mutta aamulla kerkesin jo käydä unissaan ennen kun ees tajusin. Will see... jännittää niin että melkein oksettaa (hohhojjaa ja mun pitäis olla aikuinen ihminen). Menenpäs tästä varmuudella säärikarvojen ajelun pariin (jos tutkivat taas tuolta alhaalta) :D:D Tuun taas illalla jutteleen.

jemsqq: Menin sitten ja tein tänä aamuna testin ja negahan se oli kuten arvelinkin. :( Sinulla kyllä ihan varmasti se CB:kin näyttää plussaa. Onnea siitä. :)
oon-: Paljon onnea plussasta!

Omaa: Menossa Kp 6/30-37. Näin viime yönä unta, että tein testin ja se näytti positiivista ja olin ihan maailman onnellisin. Laitoin heti miehelle viestiä ja kerroin asiasta kavereille ja tulin päivittämään kuulumiset tänne. :D Sit herätessä olin ihan varma että NYT mun on pakko olla raskaana, mutta empäs olekaan. Höh.
Unikirjasta taas sitten lueskelin:
Raskaus: Ennustaa huolia ja ylimääräistä työn taakkaa.
Testi: Tulet onnistumaan yrityksessäsi.
Onnistua: Kannustaa sinua piristymän sillä työntäyteinen aika on koittamassa.
Onnellisuus: Uneksimasi onnen hetki ilmaisee jo odottamasi viestin saapumista.

Tiedä sitten mitä nuo elementit yhdessä tarkoittavat. :D

Näkyykö liuskatesteissä se kohta mihin se plussaviiva pitäs tulla?

Menin sitten äsken tonkimaan roskista (STUPID ME) ja etin sieltä tämän aamusen testin ja katoin sitä oikeen päivänvaloss niin siihen oli sitten ilmeisesti tullut roskishaamu. Tooosi sellanen hailuska toinen viiva, mutta kuitenkin. Sitten aloin miettiin että hitto näkykös noissa liuskoissa se viivan paikka vai ei, jos se onkin vaan se.

Oon-; Paljon onnea plussasta ja tarrasukkia mukaan !! :)

Vuononvaltiatar; Toivotaan että sinulla ns. oireettomuus tarkoittaa vain hyvää ja nyt plussan saisit :)

Omppuf; En ole vielä kerinnyt, mutta tänään sen teen, tulin vain pikaisesti täällä käymään :) Ja tsemppiä sinulle lääkäriin vaikka olen ehkä hiukan myöhässä? :D Uskon että jännittää, eikä siinä mitään pahaa ole :) Kyllä muakin jännittäis, ku jännittää nii paljon jo edes lääkäriin soittaa ja kysellä pääsiskö johonkin tutkimuksiin. Tule sitten kertomaan miten kävi!

Mame; No hmph, mutta mulla ei oo kyllä koskaan liuskaan tullut edes roskishaamua vaikka myöhemmin olen katsonut, tai sitä viivanpaikkaa edes.. En kaikista tiedä, mutta omani oli ostettu halpa-testistä vissiin jos oikein muistan ja viime kierrossa kun tein liuskatestin niin siihen ei tullut mitään ihan puhdas nega, mutta nyt sitten tuo haalea plussa, hmm.. Kannattaisi varmaan uudelleen testata parin pv päästä.. Oi kumpa se olisi plussa eikä vain mikään viivanpaikka :( !!

Siihen on syynsä ettei niitä kuulu kaivaa roskiksesta. Jos siihen tuleeviiva niin se tulee annetun ajan (5-10min) kuluessa. Roskiksesta kaivettu haamu on kuivunut testi eikä missään nimessä testitulos.

Ja joo, ei niissä kyllä mitään kunnon viivanpaikkaa ole. :( Eilen tuota kirosin kun liuskalla testasin ovulaatiota. Tosin, kyllä sen näkee tuleeko siihen toinen viiva vai ei. :D

jemsqq: Noku sitä mäkin tässä mietin ettei oo mullakaan koskaan tullu niihin halpa-testin liuskoihin yhtään mitään koskaan ikinä, että enkö vaan aikasemmin oo kattonu tarpeeks tarkasti vai mikä hitto tuo nyt on. Kokeillaampas kuvan liittämistä:

Tässä siis alkuperäinen kuva missä ylempänä oliskohan 8.1.12 tehty testi ja sitten sen alla tänä aamuna tehty testi. Kannattaa käännellä näyttöä jos haluaa jotakin nähdä :D

Sitten samasta kuvasta lähis missä värit käännetty siniseksi.

Tai sitten mulla on näköhäiriö. Mitä mieltä muut olette?
Taidan tässä pari päivää venailla ja tehä uudestaan.

Onnea oon ja jemsQQ! Teehän vain jemsQQ rohkeasti se digi, kyllähän tuo on jo aika selvä jos kaksi haamua olet saanut :) Ihanaa <3
omppuf eikös ne siellä lääkärillä sen sitten testaa? Saa ainakin varman tuloksen kerrasta! Toivotaan parasta!! :)
mame nuo liuskatestit on kyl hölmöjä kun jättää niin paljon arvailun varaan :/ Mutta eikös se ole niin että ajan myötä plussa voi virheellisesti hävitä, mutta ei ilmesty turhasta..? (: Itsekin olen joskus roskistestiä kurkannut niin kyllä se on yhä ollut se tyly nega.
vuononvaltiatar se on tämä loppukierto, tulee ihan pöhköksi (: Koska ajattelit testailla? Minulla olis The Day lauantaina mutta saattaa olla että jo perjantaina sorrun.(:

Plussatuulia !!!!!

Niin ja edelliseen lisäystä, että siinä meni korkeintaan 15 min kun kattelin tota testiä uudestaan  ku jotenki jäi mieltä se vielä kaihertamaan...

Edelia: Munkin mielestä se on niin että plussa voi hävitä muttei sen kyllä siihen enää jälkikäteen pitäs tulla. Aina ennen mullakin roskistestit on olleet yhä negoja. Noh antaa nyt pari pvää mennä ja ihmetellään sitten taas uudestaan. :D

Mame; Kyllä mä siinä ainaki haalean plussan?! nään.. Kannattaa joo tehdä uusi parin pv päästä :) Paljon tsemppiä!!

Omaa; Minä tein sen digitaalisen ja uskokaa tai älkää, sieltä tuli ei raskaana.. Ja kyllähän sen pitäisi olla aika tarkka ja näyttäisi jo, jos olisin :/ Eli en siis varmaan ole.. Tätä pelkäsin ja olin melko varma että tuo vastaus sieltä tulee vaikka pieni toivo oli ilmassa.. Kyllä mieskin aika paljon pettyi :( Mutta mitä ne "plussa" testit sitten ovat olleet, näköjään en voi niihin luottaa jos haaleaa plussaa näyttää, ainakaan omalla kohdalla..

Eli mulla sitte varmaan kp 8/30-38 ja sunnuntaina sais alkaa tikutteleen ovista..

jemsqq:  Nii mäkin siinä ihan hailakan plussan nään, mutta se nyt ei välttisti tarkota mitään. Odottelempa nyt ainakin sen kaks päivää tässä sitten. Sinua suosittelen tekemään apteekin oman raskaustestin. Nyt ku on paljon kaikkia palstoja lueskellu niin kaikilla ei CB näytä plussaa alussa vaikka kaikki muut testit näyttäis...

Takaisin