Raskaaksi 2011

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vivi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Embylle ja appelsiinille hyvistä jälkitarkastusuutisista ja Embylle vielä kuukautisista, pääsette yrittämään :)

Ja Tupsukalle paljon onnea kihlautumisesta!

Arhippa: Pahoitteluni keskenmenosta :( Itsekin juuri sen koin ja vielä itse kuukautisia odottelen. Tsemppiä uuteen yritykseen kovasti, toivottavasti tärppäisi pian.

Itse tässä suunnittelen matkaa apteekkiin. Tarkoituksena olisi tehdä raskaustesti huomenna tai ennen juhannusta, tosin tällä kertaa tarkoituksena testata, onko raskaushormonitaso laskenut jo vai näyttääkö vielä raskautta. Voi olla hieman liian aikaista, keskenmenosta kun on vasta se n. 2 viikkoa aikaa. Voi toki tehdä vielä toisen myähemmin. Jälkitarkastusta ei edes ole, vain raskaustesti virtsasta ja se menee heinäkuun puolelle, joten olisi kiva saada jonkinlainen selvyys tilanteeseen ennen sitä.

HeiMoi.
Täällä kanssa raskaus toivottua,esikoinen 9kk ja raskaana olin pari kuukautta sitten mutta tuli keskenmeno ja nyt uudelleen yritetty,ollut alkuraskaus oireita,päänsörkyä,huimausta,rintojen aristusta,nippailuja alavatsassa,parina iltana ollu pahoinvointia että on meinannu oksettaa,kokoajan saa vessassa hypätä,nälkä ja jano kokoajan myöskin..oon parina iltana tehnyt ovistestejä kun kuulemma nekin näyttää jos on raskaana,ja kaksi viivaa ollut,tosin haaleeta,tänään sitten tein varsinaisen raskaustestin,tuli kaksi viivaa mut tosi haalee oli kontrolliviiva,kysymys kuuluukin mitä mieltä olettte,voinko olla raskaana??
Aamulla teen vielä toisen testin..

Kiitos vuononvaltiatar ja taiqaquu. Ihanaa kun on jo kaksi pojanvesseliä. Kyllä tässä keskenmenon jälkeen elämä jatkuu, välillä vaan haikeus tulee pintaan, olisihan se ollut pieni tyttö.. Katse on kuitenkin suunnattava tulevaisuuteen.

Arhippa: Minulla aivan samoja tuntemuksia kuin sinulla. Vaikeaa on edelleen, mutta ei auta muuta kuin kääntää katse kohti tulevaa. Kuitenkin ehti olla raskaana jo aika pitkään ja itse mietin, olisikohan se ollut poika vai tyttö, mutta koskaan emme saa sitä tietää.

Tein tänään siis sen raskaustestin kontrollimielessä. Noh, aluksi näytti siltä, että negatiivinen olisi ja n. parin minuutin jälkeen oli vaan testiviiva. Painuin takaisin nukkumaan. Nyt pari n. puolitoistatuntia jälkeenpäin onkin testiin ilmestynyt haalea viiva. Olisi varmaan pitänyt odottaa vielä vähän kauemmin ennen kuin "juhli" negatiivista. Ei kai auta muuta kuin testata ens viikolla uudestaan vielä... rasittavaa tämä odottaminen. Ei kellään olisi ns. faktatietoa tai omakohtaista tietoa siitä, kuinka pian km:n jälkeen HCG-arvo on nollaa/negatiivista näyttänyt?

Tänään tein digitaaalisen testin ja näyttöön tuli: Raskaana, 1-2 viikkoa.. eli toista ootellaan täällä päässä.

Täällä taas täti pitää tätä naista pilkkanaan. Loppukierrosta se toivo ja positiivinen odotus nousee väkisinkin pintaan, vaikka kuinka yrittää olla cool & calm. Ja tätihän se tänä aamuna ilkkui lakanoissa, kp 25. Kierto yl. hyvin säntillisesti 28. Itkuhan siitä tuli, tääkin yk jäi tärppäämistä vaille. Ainoa hyvä puoli on se, että turha odotus loppui ja taas eletään kp ykköstä. Onnea Kirppu ja muut!

paljon onnea Kirppu!! Aivan mahtavaa tarrasukkia ja enkeleitä tuhansittain!! :)

ompa Nine kurja juttu tuo tädin äkillinen vierailu :( Se tuntuu joka kerta todella kurjalta!

Taiqaquu, itsellä raskaustesti näytti negaa melkoisen nopeasti km:n jälkeen... olisko peräti jo vajaan kahden viikon päästä. Mutta noista nyt on ihan mahdotonta spekuloida mitään, kun jokainen meistä toimii eri tavalla hormonaalisesti... Toivotaan, että piakkoin ilmestyisi se nega testiin, niin tietää voivansa aloittaa uudet yritykset!

täällä elellään laskurin mukaan ovispäivää, mutta mun mielestä vatsaa on aristellut jo kaksi päivää sitten eikä niinkään tänään enää... ehkä vois ensi kierrossa kokeilla ihan mielenkiinnolla ovistestailua, että näkisi, missä vaiheessa se tapahtuupi :)

On jäänyt tämä palsta ihan unholaan hetkeksi aikaa, ehkäpä nyt otan itseäni niskasta kiinni ja alan tätäkin taas seurailemaan. 

Unohdus on ehkä ollut osittain siitä johtuvaa, ettei mitään oikein ole tapahtunut. YK2 on mennyt ohi ja menkkojen alkamista tässä pelkästään odotellaan. Viikon verran melkein jo ollut sellaisia kipuja, että alkais muttei ole tullut tuhrun tuhrua. Alkaisivat nyt niin pääsisi taas vähän enemmän yrityksen makuun, vaikka tjot meiningillä vähän enemmän mennään kuin yrittämällä yrittämällä...

Vuononvaltiatar kiitoksia kovasti,toivotaan että hyvin menee ja etenee tämä,sillä parisen kuukautta sitten tuli keskenmeno viikolla 6,nyt uusi yritys..

Onnea Kirppu!! : ) <3 ..ja pahoittelut Ninelle : /

Arhippalle pahoittelut : ( ..mullekkin tuli keskenmeno rajun leikkauksen kera viikoilla 15+3 : /

Laretzkikin on täällä \o : )

..tänne ei muuta, kuin helvetillinen migreeni jo kolmatta päivää. Ihanat menkat.. : (

Taiqaquu, mulla näytti raskaushormonin osalta positiivista yli kolme viikkoa keskenmenon jälkeen. Jouduin vielä koko sen ajan ramppaamaan veritestissä, kun arvot lähtivät niin hitaasti laskuun...

Taiqaquu, Minulla ei mitään seurantaa ollut verikokeilla. Tarkastuskäynti 4 viikon päästä keskenmenosta riitti. Silloin ei gynekologi osannut sanoa kuukautisten alkamisesta. Nythän ne sitten alkoivat noin 6 viikkoa keskenmenosta.

No niin, taas alkaa jo jännittämään, jotta tuleeko se täti sieltä taas. Hyvä ystävä on parhaillaan synnytyssalissa ja jännittää myös hänen puolestaan aivan mahdottomasti. Alussa tunsin jonkinlaista pettymystä että miksi hän raskautui ja minä en, mutta nämä fiilikset on jo väistyneet ja ihan voin sanoa täysillä mukana olleeni hänen loppuraskaudessaan. 

Kaikille hauskaa Juhannusta ja peukkuja eteenpäin. Jo plussanneille täältäkin onnittelut.  

Mäppellä on siis erittäin jännät paikat siellä, monestakin syystä :) toivottavasti ystäväsi synnytys sujuu moitteetta! Toivottavasti sinullakin tärppäisi jo! :) Ymmärrän hyvin sinun tuntemuksiasi ystäväsi raskauden kanssa... Parhaalla ystävälläni on LA elokuun lopussa. Kieltämättä tunsin aluksi samoin kuin sinäkin olit tuntenut, harmitti tietyllä tapaa. Ystäväni raskautui pari kuukautta oman keskenmenoni jälkeen... tämän johdosta minulle iskikin vauvakuume oikein kunnolla. Toki olen ollut hänen tukenaan koko ajan, mutta kyllä aina välillä kirpaisee sisällä. Nyt toki odottelen kovasti, että päästään tämän kierron jälkeen vapaasti koittamaan onneamme raskautumisessa

Paljon onnea Kirppu! :)

Mäppe: Jännittävät ajat teillä siellä. Ymmärrän tuon tunteesti ystäväsi raskaudesta ja hienoa, että nyt pystyt elämään ilossa mukana. Itselle vaikeuksia tuottaa hieman yhden ystäväni kohtaaminen. Hän on nyt raskaana ja lasketut ajat molemmilla olisivat olleet joulukuussa. Hieman pahaa teki, kun hän jo raskausmasustaan laittoi kuvia facebookiin... Kaikesta huolimatta yritän olla onnellinen hänen puolestaan.

Ja kiitos kaikille omakohtaisia kokemuksia tuosta raskaushormonista kertoneille. Teen varmaan vielä yhden raskaustestin virtsasta ennen ens viikon keskiviikkoa. Silloin lähdetään viikoksi ulkomaille. Matkan jälkeen käyn viemässä sen naistenpolilta saadun pissapurkin sitten laboratorioon testattavaksi.

Me sitten päätettiin, että kumit jää nyt jo pois. Peräti kolme kertaa jaksettiin niitä käyttää, jonka jälkeen iski jo turhautuminen. Nyt sitten ilman ehkäisyä kokonaan... Ei luulisi vielä edes olevan mahdollisuuksia ovulaatioon, kun haalea plussakin tuli raskaustestistä. Jos ennen ensimmäisiä kuukautisia tärppää, niin ultrat on keksitty raskauden keston määrittämistä varten. :)

Huomenna täällä eletään muuten vähän jänniä paikkoja, pitäisi hakea tutkintotodistus opintotoimistosta, jos nyt sitten minulle on valmistuminen myönnetty :)

Heippa kaikille!

Mä voisin sanoa samat sanat kuin ketjun aloittaja Vivi eli
Hip hei hurray!! Vuosien vauvakuumeilun jälkeen olen vihdoinkin siinä pisteessä että raskautumista alkaa yrittämään :)

Olen lueskellut keskusteluja joitain viikkoja ja päätin nyt liittyä mukaan joukkoon.

Olen haaveillut lapsista VUOSIA ja koittanut miestäni pehmitellä jo pari vuotta ajatukselle. Nuvaringin apteekeista loppumisessa oli se hyvä puoli, että se sai miehenikin harkitsemaan ihan vakavasti lapsen tekoa :) Siihen päälle vielä lääkärin vahva kehoitus aloittaa yrittäminen mieluummin enemmin kuin myöhemmin, jos lapsia mielii, niin juttu oli sillä selvä.

Takana nyt muutamia kuukausia ilman ehkäisyä/kumin kanssa, mutta aktiivista yritystä nyt menossa ensimmäinen kierto. Päättynee tuossa viikon lopussa, joten hieman jännityksellä odotan miten käy. Toivoa on suuresti ilmassa, vaikka koitan vakuutella itselleni, että tuskin se heti nappaa. Tämä on niin uutta vielä...

Ensimmäistä lasta olen yrittämässä. Takana tosin yksi varhainen km 6 vuoden takaa. Oli todella rankka paikka, vaikka menikin alussa (rv 10) ja pyörii usein vieläkin mielessä.

Toivotaan, että pian tärppää, minulla ja teillä muilla :)

tervetuloa suuresti joukkoomme Nella minun puolestani! emoticon Sinulla on näemmä jo pidempi aikaisempi vauvakuumeilu takana... Se on kyllä jännä detaili, että suuri osa väestä on lueskellut pidemmän aikaa tällaista forumia ennen kuin liittyy oikeen kunnolla keskusteluun mukaan. Itse seurailin itse asiassa juuri tämän forumin tapahtumia useamman kuukauden ennen liittymistä. Herra ties, minkä takia itsellänikin niin kauan meni!! emoticon

Omasta navasta vielä... Olen niin iloinen, mieheni on saanut työpaikan lähempäätä meikäläisen työpaikkaa... Jos (ja kun) hän ottaa paikan vastaan, lyhenee tosiaan meidän töiden välimatka 110km:stä 60km:iin!! Huojentaa niin paljon mieltä. Nyt voidaan hommata esittely yhteen kivaan tönöönkin ja pääsis oletettua nopeammin muuttaan omaan kotiin ja poies äitini siskonpediltä... :D

Hyvää Jussia kaikille jo etukäteen, vaikka tosin tulen täällä käymään ahkerasti kurkkimassa tapahtumia

Onnea Kirppu plussasta! Ja Tupsukka kihlauksesta, häiden suunnitelu on kyllä ihanaa! :) Ja tervetuloa tietty uudet mukaan!

Täällä jännitys päättyi taas samaan lopputulokseen kuin ennenkin. :( Harmittaa kyllä. Jos voisin olla ihan varma, että se lapsi saadaan jossain vaiheessa, niin jaksaisin kyllä odottaa, mutta kieltämättä pieni toivottomuus hiipii välillä mieleen, kun kohta 8kk yritystä takana. Vaikka tiedän kyllä, että kaikki on edelleen mahdollista ja ollan nuoriakin, joten ei ole mitään syytä heittää toivoa. :)

No hyvä puoli asiassa on se, että saan nyt rauhassa viettää kivan juhannuksen eikä tarvii yrittää salata juomattomuutta  ja jännitystä kavereilta. Toinen positiivinen juttu on, että nyt kierto oli taas tasan 28 päivää edellisestä pitkästä kierrosta huolimatta. Hassua, Mäppe, että ollaan taas melkein samoissa, jos sulla on koko ajan ollut säännöllinen kierto ja mulla on heitellyt. :) Muistan, että siitä on jo monta kuukautta kun huomattiin, että mennään ihan samaa tahtia! Nyt tietty pidän peukkuja sulle ja toivotaan, että sun osalta tää meiän yhteinen rytmi katkeaa nyt! :) Ja toki peukut pystyssä kaikille muillekin!

Ihanaa juhannusta kaikille ja paljon tsemppiä yritykseen, eiköhän me jokainen vielä jonakin upeana päivänä saada se oma pienokainen syliin!

Takaisin