Ninnah
Jostain jotain jo tietävä
Nyt alkaa vihdoin näyttää tulevalta kodilta tuo meidänki urakan tulos :) Keittiö tuli viime viikolla, samaten kolme liukuovikaappia ja vessojen kalusteet. Maanantaina alkovat keittiötä sitte kasaamaan. Arvio oli, et menee noin pari-kolme päivää, noh, meneekin perjantaille nyt kuitenki. Ei siinä mitään, se on ihan ok, mutta sitte huomasivat tänään mies ja asentaja-ukko, että liesituulettimen reikä on liian alhaalla ja kaatoallas ei mahdu siihen mihin piti. Eli on otettava toinen kalliimpi allas tilalle. Kiva! Mä haluan sen minkä olen valinnu! Ja kun vielä suunnittelia kävi hyvissä ajoin mittaamassa, et kaikki mahtuu kohdilleen. Juu hyvin on tilaa kaikelle, sano vielä mulle. Sanoinki miehelle, että me ei aleta maksamaan ylimäärästä mistään kaatoaltaasta kun suunnittelia on väittäny, et se mahtuu ni ne saa kyllä meille myydä sen sen edullisemman hinnalla! Ja jos ei muu auta ni soitan sille ite. Pinna meinaa muutenki olla jo pikkusen kireellä ku maha painaa, selkä vaivaa ja kamalat liitoskivut kun pitäs 1-vuotiaan perässä juosta, ni kyllä tulis melkosta juttua myös sille suunnittelialle jos yhtään pistäis vastaan. Luulen kyllä, ettei mies anna mun soittaa :) Mut onneks toi kaikki on tosi pientä sit kuitenki, mulle vaan kaikki tuntuu nyt just niin suurelta ja ylitsepääsemättömältä :) Mut on se silti ihana uus keittiö, enkä malttais millään oottaa, et pääsee sinne kaappeja täyttelee ja kokkailee!
Nyt olis siis tarkotus, että päästäis tossa toukokuussa muuttaa. Ei siis enää kauheen kauaa. Vähän vaan hirvittää kun laskettu aika on huhtikuussa ni, et mitenköhän ite jaksan. Toivon mukaan ois siis yhtä helppo synnytys ku esikoisesta ni toipuiski nopeesti :)
Nyt puuttuu siis enää katot, sauna, keittiön lattian laatotus loppuun, tuulikaapin lattialaatat ja muualle laminaatti ja tietty listat. Nii ja pitäähän ne liukuovikaapit ja vessan kalusteetki laittaa paikalleen (ei siis kuulu siihen asennukseen). Alan jopa oikeesti uskoa, et päästään toukokuussa muuttaa, eikä vasta syksyllä :)
Nyt olis siis tarkotus, että päästäis tossa toukokuussa muuttaa. Ei siis enää kauheen kauaa. Vähän vaan hirvittää kun laskettu aika on huhtikuussa ni, et mitenköhän ite jaksan. Toivon mukaan ois siis yhtä helppo synnytys ku esikoisesta ni toipuiski nopeesti :)
Nyt puuttuu siis enää katot, sauna, keittiön lattian laatotus loppuun, tuulikaapin lattialaatat ja muualle laminaatti ja tietty listat. Nii ja pitäähän ne liukuovikaapit ja vessan kalusteetki laittaa paikalleen (ei siis kuulu siihen asennukseen). Alan jopa oikeesti uskoa, et päästään toukokuussa muuttaa, eikä vasta syksyllä :)