päivikkinen
Satasella mukana keskusteluissa
6.6
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huutelen tuolta marraskuisten ryhmästä, vaikkakin laskettuaikani onkin lokakuun viimeisenä päivänä. Tietääkö joku olisiko mulle pitänyt tulla jo kutsu rakenneultraan (se olisi kesäkuussa siis) Vai miten nopeasti muut husin palveluja käyttävät olette saaneet kutsunne? [emoji4]
Mä sain ajan rakenneultraan silloin nt-ultrassa. Ensin ultrattiin ja lopuksi saatiin ne ekat kuvat ja varattiin aika rakenneultraan. Näin Hyvinkäällä.Huutelen tuolta marraskuisten ryhmästä, vaikkakin laskettuaikani onkin lokakuun viimeisenä päivänä. Tietääkö joku olisiko mulle pitänyt tulla jo kutsu rakenneultraan (se olisi kesäkuussa siis) Vai miten nopeasti muut husin palveluja käyttävät olette saaneet kutsunne? [emoji4]
Huutelen tuolta marraskuisten ryhmästä, vaikkakin laskettuaikani onkin lokakuun viimeisenä päivänä. Tietääkö joku olisiko mulle pitänyt tulla jo kutsu rakenneultraan (se olisi kesäkuussa siis) Vai miten nopeasti muut husin palveluja käyttävät olette saaneet kutsunne? [emoji4]