Rakenneultran mitat

Sofi

Näppärä viestien naputtelija
Tässä kehitän kauhuskenaarioita mittausasioista - mitat mitkä rakenneu:ssa otettiin olivat keskenään ajallisesti ristiriidassa vaikka toki yksittäisinä ovatkin ihan normaalin rajoissa. Esim lakimitta ja päänympärys vastaavat viikkoja 20+3 (mätsää laskettuun aikaan) kun taas vartalonympärys 21+0 ja reisiluun pituus 19+5. Onko meille tulossa pieni pingviini vai onko tämä ihan normaalia? No kätilöhän tietty sanoi että kaikki on normaalisti ja kehittynyt hyvin (erityisesti mainitsi että raajat kehittyneet niin kuin pitää) mutta kyllähän sitä silti tästä taas täytyy paniikit vetää. Mites muilla on ollut? Kaverin korttia kun tossa katsottiin, sillä oli heitto vaan päivän pari kun tossa meillähän on jo viikko!
Kiits, Sofi
 
Heippa hei! 

Kuule, älä vaan ihmeessä stressaile sielä turhasta (= Meillä oli mittojen kesken parinkin viikon (+päivä ;) erotusta, mutta kuulemma ihan sopusuhtainen vauva tulossa, kehityksestäänkin oli kuulemma edellä siinä missä kasvu tietyissä raajoissa jäljessä. Hakipa mein kätilökin naapurihuoneen Leenan (joku toinen kätilö ehkä? jäi hieman epäselväksi minulle) katsomaan, kuinka kaunis vauva tulossa. Itsehän näin siis sitä harmaata sotkua, kuin rikkinäistä telkkaria olisi katsellut. 

Mutta siis joo, älä panikoi sielä, ei tee hyvää vauvalle eikä taatusti sinullekaan. Mä olen käsittänyt, että nuo heitot on ihan normaaleja, eihän kukaan kehity synnyttyäänkään samaan tahtiin muiden kanssa tai välttämättä edes omien muiden ruumiinosiensa kanssa. (=

 
Kiitos vastauksista. :) Perussuomalainen persjalka sieltä sitten taitaa olla tulossa, perii isänsä vatsan ja minun "säihkysääret".
 emoticon
 
Takaisin
Top