Rakenneultra

pitäisi malttaa odottaa ensi vuoden puolelle:shy: rakenneultra siis 7.1. miten tässä malttaa odottaa:joyful: ajatella että sen jälkeen enää reilu 4 kuukautta laskettuun! Ehdottomasti haluan tietää onko tyttö vai poika :Heartred
 
Niin tuntuu ettei malttais, ehdotin jo miehelle et yritettäs saada edeltvälle viikolle aikaa, mut sit tultiin siihe tulokseen et meillä on niin hyvään aikaan tuo ultra, ettei kummankaa tarvi ottaa töistä vapaata.
Meillä siis vasta 13.1 ja iltapäivä aika. Kyllä tietää että enää kaksi viikkoa, mutta ai että ku on pitkä aika odotella :D
 
Niin tuntuu ettei malttais, ehdotin jo miehelle et yritettäs saada edeltvälle viikolle aikaa, mut sit tultiin siihe tulokseen et meillä on niin hyvään aikaan tuo ultra, ettei kummankaa tarvi ottaa töistä vapaata.
Meillä siis vasta 13.1 ja iltapäivä aika. Kyllä tietää että enää kaksi viikkoa, mutta ai että ku on pitkä aika odotella :D

minä en edes tiedä pääseekö mies mukaan vai joudunko menemään yksin.. oisikin sellainen mies joka oisi yhtä innoissaan kun minä itse, tai sitten hän peittää innostuksensa taitavasti..:sorry: toivottavasti hän pääsisi mukaan (enimmäkseen kotona toimistotöitä tekee ellei koulutuspäivä tms ole), nt-ultrassa ei mukana ollut.. Konkretisoituisi tämä odotus hänellekin:joyful:
 
Meillä mies on ollu mukana kaikissa käynneissä, yritti tulla sokerirasitukseenkin, mut siitä sanoin ettei ole järkeä, ei hänellä siellä mitään tee :grin sanoi, että jos mulle tulee paha olo, mut sanoin että siellä on talo täynnä hoitajia, kyllä ne varmaan handlaa.
 
Rakenneultrassa käyty. Vauva antoi tosi kiltisti katsoa kaiken tarvittavan vaikka ei selkeästi anturista tykänny, potki sitä jatkuvasti. Tyttölupaus saatiin, niin kuin veikattiiki jo alusta asti :) Kaikki näytti olevan hyvin ja edelleen vastasi päivälleen viikkoja. Painoa nyt 421g, jos oikein muistan. Viikkoja 21+2.
 
Täällä tänään 19+5 ja rakenneultrassa kaikki hyvin. Tyttöä veikattiin :Heartpink
Niin kertakaikkisen onnellinen olo ja helpotuksen tunne!
Ultran jälkeen on muuten tuntunut jotenkin tosi paljon myös mylläämistä tänään, vaikka istukka onkin edessä :dummy1:
 
21+1 tänään ja rakenneultrassa käyty. Kaikki oli nii kuin kuuluukin ja vilkasta menoa oli :love7 Tyttö olis meillekin tulossa! Painoarvio tänään oli 403grammaa.

Myooman kontrolli oli samalla eikä ollut kasvanut yhtään,näin ollen ei vaadi jatkokontrolleja se.
 
21+1 tänään ja rakenneultrassa käyty. Kaikki oli nii kuin kuuluukin ja vilkasta menoa oli :love7 Tyttö olis meillekin tulossa! Painoarvio tänään oli 403grammaa.

Myooman kontrolli oli samalla eikä ollut kasvanut yhtään,näin ollen ei vaadi jatkokontrolleja se.

Onnea hyvistä kuulumisista ja tosi hienoa, että sullakaan myooma ei ollut kasvanut :happy: :Heartred mun myooma oli myös pysynyt samanlaisena, mutta lähtökohtaisesti oli niin iso, että kontrolloidaan seuraavan kerran 16.1. Oli onneksi viimeksi vähän noussut jo, että kokonaan toivo normaaliin alatiesynnytykseen ei ole vielä mullakaan mennyt. :happy:
 
Rakenneultrassa käyty. Kovin liikkuvainen tapaus oli ja kaikki vaikutti olevan kunnossa :happy:. Koko vastasi viikkoja, painoa taisi olla 377g, 20+5. Sukupuolta ei haluttu tietää, säilyy jännitys synnytykseen asti :happy8. Hieman utelias olen kyllä asian suhteen ja koitin kurkkia jalkojen väliin sen mitä ruudulla näkyi, mutta en onnistunut näkemään oikein mitään.
 
Rakenneultra viimein tänään ja hyvin meni, onneksi mieskin pääsi mukaan niin konkretisoituu tämä odotua hänellekin :joyful: :Heartred kaikki oli hyvin ja viikkoja kokokin vastasi, ihanan tarkasti ultraaja tarkisti ja kertoi mitä milloinkin ruudulla näkyi :) ja nyt kun sukupuolikin selvillä niin osaa taas erillä tavalla kaupoissa liikkua:joyful:
 
Kätilö ei saanu sydäntä kuvattua kunnolla vauvan asennon takia. Kaikilla muilla kuitenkin on onnistunut kerralla? Uusi aika viikon päästä.
 
Kätilö ei saanu sydäntä kuvattua kunnolla vauvan asennon takia. Kaikilla muilla kuitenkin on onnistunut kerralla? Uusi aika viikon päästä.

Mun yhdellä ystävällä kävi ihan samoin, että sydän katsottiin viikon päästä uudelleen sikiön asennon takia ja kaikki oli silloin kunnossa. Se aika kumminkin niin rajallinen tossa ultrassa, että varmaan aika helpolla varaavat uuden ajan. Eiköhän viikon päästä sitten onnistu:happy:

Ja onnea hyvistä ultrakuulumisista :Heartred
 
Takaisin
Top