Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ahven
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Veikkaan itse tyttöä kun on kovin erilainen raskaus kuin esikoispojalla ja ylihuomenna rakenneultra :O apuaaa, jännää

Muoks.
Ultrassa käyty ja terve tyttö se sielä ja aamujumppa oli meneillään niin saatiin aika kauan ihastella kun mittojen ottaminen oli haastavaa.

Muokattu viimeksi:
Mulla 20+4 eikä mitään aavistustakaan kumpaa olisi tulossa. En ole kuitenkaan perehtynyt edes näihin "ennustus merkkeihin" joista voisi ehkä jotakin päätellä. Se selvennee sitten ensi viikolla jos on selvitäkseen. :)

Semmonen tunne on, että tyttö syntyy. Vaikka mitään vertailupohjaa ei oo. Läheiset veikkaa suurin osa, että poika tulis. Toukokuun puolivälissä toivottavasti selviää.

Mulla ru 20+3 eli maanantaina! Veikkaan poikaa kun on niiiin erilainen raskaus ollut (ja esikoistyttö totesi painokkaasti että siellä masussa on veli). Kohta se (toivottavasti) selviää! Enemmän olen kyllä kiinnostunut kaikesta muusta eli että tyyppi on kaikin puolin kunnossa.

Meillä on ultra 20.4 sillon rv 19+5. Olis ollu oikeesti seuraavalla viikolla mut ollaan sillon reissussa ni ottavat sit mielummin tuolloin ku vasta reissun jälkeen.

Eikä oo mitään fiiliksiä kumpi tulis. Tyttöä toivon kun meillä jo kaks poikaa löytyy.

Mulla rv 20+6 rakenne ultra eli 30.4 Olis voinu olla kyllä aiemmin. :P Neuvola käynti olis 16.4 sentään.

No niin, 12 tuntia rakenneultraan :woot:
Veikkaan tyttöä.

Edit:
No niin , ultrassa käyty, kaikki hienosti, kolme päivää pienempi kuin nt- ultrassa ja saman kokoinen kun viikon 6+ ultrassa eli elokuun loppu syyskuun alku. Ja tyttöhän se siellä niin kun oon jo kaikille sanonutkin:grin

Muokattu viimeksi:
Mä veikkaan poikaa, kauan oli, että ei tuntemuksia ollut, mutta nyt on alkanut tuntua siltä, että poika olisi tulossa :) mulla rakenneultra ensi viikon torstaina ja silloin on rv 21+1 :)

Täällä ihan tyttö olo ja ru ois kahden viikon päästä jolloin mennää rv 20+6 :)

Rakenneultrassa käyty. Rakenteet oli normaalit ja kaikki muutenkin mallikkaasti. :) 268 g taisi olla pikkuisella nyt painoa (rv 19+2). Sukupuolikin selvisi ja aavistuksemme osui oikeaan. Päätimme kuitenkin olla kertomatta sukupuolta muille ja mieheni toivoi, etten sitä täällä foorumillakaan paljastaisi. Ihana ja huojentavan käynti oli! Nyt voisi vaikka ostaa ensimmäiset vaatteet syyskuiselle. :D

Ihana, kun ekat rakenneultrat on jo syyskuisilla menossa. Tuhannesti onnea ihanista ultrakuulumisista :Heartred
Oliko tällä viikolla kellään muulla ultraa? Kuka on seuraava? :)

Takaisin