Rakenneultra

Mä oon itseasias vähän yllättynytkin siitä miten vähän on häirinnyt että sukupuolta ei vielä tiedä. Se on vaan meidän vauva, semmonen sukupuoleton :joyful: mutta kyllä aiotaan kysyä rakenneultrassa jos näkyy selvästi. Ehkä sit kun maha tästä alkaa kasvaa niin sukupuoltakin alkaa miettiä enemmän.
 
Kysytään kyllä kumpi on. Tähän asti kaikki on ollut sitä mieltä että tyttö tulee, itsellä ei niin ole ollut hajuakaan tästä. Nyt ihan pari päivää ollut tyttö olo. Ja ne vähäiset neutraalit vaatteet mitkän olen ostanut niin ovat enemmän tyttömäisiä, liekö alitajunta tässä asialla :D muutama viikko vielä niin saa tietää.
 
Täällä jänskätään kans ru:ta joka 20.11. Meillä mä haluaisin tietää mies ei halua tietää, mutta haluaa mukaan koska np ultraan ei päässyt, joten sovittiin että pyydetään ultraajaa kirjoittamaan paperille, tosin just puhuttiin että jos on poika niin varmaan tunnistetaan se sii ultrasta itekkin, ainakin jos vilauttelee niinku esikoinen teki :D
 
Meil vähän alle 2viikon pääst ru. Jos vaan näyttää kumpi on, niin halutaan kyllä tietää.
 
Kysyn aivan varmasti, jos en itse sitä jo ultran aikana huomaa :) toivoisin niin kovasti toista poikaa, et tyttö tulis pienenä järkytyksenä ja "pettymyksenä", et sit hyvä ehtiä sulatella ja sisäistää asia osittain jo ennen syntymää. Esikoisen kohdalla oli niin kova tyttötoive, mutta alusta asti vahva poikaolo, et hyvä oli rakenteessa saada tietää sukupuoli varmaksi (poika) niin ehti sit hyväksyä ja sopeutua ajatukseen pojan äitinä olemisesta. Tällä kertaa ei ole selkeää tyttö-/poikaoloa niin pelkään, et tuolla mahassa on taas just se "väärän" sukupuolen vauva et henkisesti jo valmistautunu hiljalleen tyttöuutisiin :D
 
Joskus kohdalleni on osunut kätilö joka on sanonut ettei tutkimuksen tarkoitus ole sukupuolta tutkia. Oliko sitten vaan huono päivä. Toivotaan että nyt olisi kiva kätilö vastassa. :)
 
Joskus kohdalleni on osunut kätilö joka on sanonut ettei tutkimuksen tarkoitus ole sukupuolta tutkia. Oliko sitten vaan huono päivä. Toivotaan että nyt olisi kiva kätilö vastassa. :)

No tottahan tämä on. Tarkoitus on tutkia vauvan rakenteet, että kaikki kunnossa. Jos sukupuoli sattuu siinä tutkimuksen edetessä selvitä niin sittenhän sen voi tarkistaa. En tiedä miten tämä kätilöille ohjeistetaan, mutta kaikki eivät halua sukupuolta sanoa jottei tule harhalyöntejä :) Asiaa ei tiestysti olisi tarvinnut noin töksäyttää teille.
 
Jos sattuisi kätilö, joka ei sukupuolta kerro tai halua selvittää niin mentäisiin sitten yksityiselle sitä selvittämään :-) täällä viimeksi ainakin rakennetutkimuksen jälkeen kätilö erikseen kysyi halutaanko, että katsotaan sukupuoli, kun sitä hän ei tutkimuksen aikana selvittänyt/huomannut :-)
 
Ru on kuukauden päästä ja kysytään sukupuoli, vaikka mies meinasi ensin, ettei halua tietää etukäteen. Muutti mielensä, kun sanoin, että mä haluan tietää :grin Itelle tuli alussa poikaolo, mutta raskauden edetessä oon sitä mieltä, että tyttö se on. Maha alkoi ottaa ensin leveyttä ja sit vasta syvyyttä ja vauvan syke on ollut koko ajan korkea. Jännä nähdä, kumpi tulee!
 
Halutaan molemmat tietää joten joo kysytään sukupuolta :) enemmän tyttöolo saa nähdä miten käy, ru 11.12, ei millään jaksaisi odottaa!
 
Mulla kans oli alussa poikaolo, sitte muuttui niin ettei ollut oloja kumpaakaan suuntaan, mutta nyt vahva tyttöolo, myös oireet ja mieliteot viittaa tyttöön, mm. Finnejä enemmän kun koskaan hiukset vaan katkeilee ja tippuu, tekee mieli makeaa, etenkin imeskeltäviä karkkeja ja ainon suklaa jätskiä.. perjaatteessa mulle ihan sama kumpi tulee, ehkä hitusen enemmän poikaa toivoisin, ihan vaan sen takia että kakkapyllyn pesu mukvampaa, kun tytöllä menee herkästi kakat pimppaan, etenkin jos vähän isommat tai löysemmät ja potalle opettelu helpompaa ja pojalle löytynyt nimi (oli tasan yks mikä kävi mulle ja miehelle kummallekkin), tytölle vielä hakusessa, yks hyvä potentiaalinen vaihtoehto löytynyt (poika keksi :D) mutta se ei jotenkin vielä säväytä mua (mulla ollu aikasemmin sääntönä etten halua etunimeen R-kirjainta, mutta tässä pojan keksimässä on... nimi on tosi kaunis, mutta tup r häiritsee kovasti), mutta kumpikin ihan yhtä tervetulleita :Heartred
 
Mulle on kans tullut finnejä reippaasti, se siitä, että raskaana tulis nätti iho :meh: lisäksi kuivakin kuin mikä... Makeaa tekee kans mieli, mutta koitan rajoittaa, ettei tuu liikaa popsittua. Mitään hillittömiä mielitekoja ei oo, kai ne ehtii tulla sit myöhemmin... Tosin aina, kun haistan satsuman tuoksun, niin alkaa tehdä niitä mieli :joyful: Mutta näilläkin oireilla voisi olettaa tytön tulevan!
 
Eiköhän mekin kysytä sukupuoli ru:ssa.

Kokemusta on molemmista eli esikoisesta ei tiedetty sukupuolta. Joko sitä ei kerrottu, ei uskallettu kysyä, ei kysytty tai on kieltäydytty kertomasta. Ehkä se ei siihen aikaan ollut tapana kysyä?!? Hitto kun en muista.
Mutta olihan se jännää kuulla vasta syntymisen jälkeen kun lapsi hengitti ja kaikki oli hyvin, että kumpi se nyt onkaan.

Kahdesta muusta kysyttiin rakenneultrassa ja molemmat piti myös paikkansa. Siinäkin on puolensa kun pystyi konkretisoimaan vauvan jo raskausaikana paremmin.

Toisaalta olis kyl tosi kivaa, jos pystyis olla kysymättä :D
 
Meillä ru on 20.11 ja kysytään kyllä sukupuoli. Mulla melko vahvasti tyttöolo, mutta ite koen jotenkin että poika olis helpompi. Ja pojalle olis nimikin. Tytön nimestä ei oo vielä mitään idea. Ehkä se vaikuttaa tohon kun lähipiirissä paljon poikalapsia niin jotenkin enemmän tottunut olemaan pokien kanssa. Mutta jos siellä tyttö on niin eiköhän senkin kanssa pärjätä :)
 
Mulla on samana päivänä kun sinulla iloinenodottaja :) En malttaisi enää hetkeäkään odotella.

Helpottaisi tietää kumpi tulee. Niin kovasti toivon tyttöä, että parempi tietää näin raskausaikana jo, jos se onkin poika. Kerkeää tottumaan sitten ajatukseen. Nimet on keksitty kyllä kummallekkin vaihtoehdolle, mutta pientä vääntöä on vielä yhdestä nimestä pojalle.
 
Mulla ru 17.11. Ite toivon poikaa ja mies tyttöä. Saa nähdä kuin käy.
 
Sarai ja iloinenodottaja, meilläkin on ru 20.11.

Eiköhän mekin haluta sukupuoli tietää jos se siellä selviää, ehkä ajatus lapsesta olisi jotenkin konkreettisempi kun tietäisi sukupuolen.
 
Sarai ja iloinenodottaja, meilläkin on ru 20.11.

Eiköhän mekin haluta sukupuoli tietää jos se siellä selviää, ehkä ajatus lapsesta olisi jotenkin konkreettisempi kun tietäisi sukupuolen.
Mihin aikaan teillä on? Meilläki 20.11. ru ja muistelisin et sullaki synnytyssairaalana tuolla Ekks? :)
 
Takaisin
Top