Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Omppunen23
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vielä kaks viikkoo ultraan. Tässä odotellessa alkaa vaan hieman huvittavasti keskittymään pikkasen epäoleellisiinkin yksityiskohtiin --
yks päivä pohdin oikein tosissani että mitähän herkkuevästä menis sit ostaan sen ultran jälkeen kotimatkaa varten.
:p

Bebant, soita neuvolaan ja kerro huolesi ja pyydä päästä kuuntelemaan sydänäänet, kyllä niiden pitäs ottaa aina kuuntelee sydänääniä sinne, kun huolettaa! Rauhoittaisi ees vähän mieltä ennen rakenneultraa :)
Tänään oli neuvola-aika. Ei siinä ehtinyt kaikkia huolia jakaa läheskään tai kysymyksiä. Mutta sydänäänet kuului. Ehkä aavistuksen rauhoitti mieltä. Mutta ei se tarkoita että kaikki olisi hyvin.

Vielä kaks viikkoo ultraan. Tässä odotellessa alkaa vaan hieman huvittavasti keskittymään pikkasen epäoleellisiinkin yksityiskohtiin --
yks päivä pohdin oikein tosissani että mitähän herkkuevästä menis sit ostaan sen ultran jälkeen kotimatkaa varten.
:p
Sulla on loistava asenne! :)
Tollasiin asioihin kun osaisi jumittua eikä niihin toisiin epäkohtiin... :D
Tuo on vakava asia mietittäväks! :)

Mä taas mietin, että mitä sitä söis ultraan mennessä, että pikkunen varmasti ois hereillä ja liikkuvainen :grin

Mä taas mietin, että mitä sitä söis ultraan mennessä, että pikkunen varmasti ois hereillä ja liikkuvainen :grin
Aaa! Mitä mitä? :D
Auttaisko kahvi?
Itsekin voisin ottaa hyviä ideoita vastaan. :D :D tosin kahvia olen vältellyt.

Auttaskohan.. Oon streessannu niin paljon raskauden aikana. Et luulen että tää bebe o vaa samas nurkas koko ajan. Sama mitä söis. :D

Puolikas suklaalevy nassuun, niin tulee ainakin mun kokemuksella sikiöön liikettä. ;)

Eilen söin geishalevyn... Hiljast piteli. Tai sit istukka todella vaimentaa kaiken tai mulla o vaa liian rauhallinen asukki kyläs.

Eilen söin geishalevyn... Hiljast piteli. Tai sit istukka todella vaimentaa kaiken tai mulla o vaa liian rauhallinen asukki kyläs.
Istukka on mulla myös edessä ja keskellä aika ylällä, niin tunnen liikkeet sivuilla ja ihan alavatsalla, milloin tykkää missäki olla. Tää on vaan niin rauhallinen tapaus, ettei makealla ole mitään vaikutusta. Millään muulla ei oo vaikutusta, ku supistuksilla. Kohtu ku pikkusenki supistaa, niin toukka alkaa riehuu. :) Muutoin tuo vaihtaa vaan kylkeä kolme kertaa päivässä.

Ja ei kait ne turhaan sitä makeeta suosittele ku liikelaskentaa pitää tehä, että ottaa vaikka makeeta mehua ni alkaa vauva liikkumaan enempi :D

Ahaa. Empä ole kuullutkaan liikelaskennasta!
Ressattavaa on tarpeeksi varmaan siihen asti.

Mutta vauvveli liikkui kuin liikkuikin massussa! Ettei ultrasta meinannut tulla mitään! :D
Potkikin jossain kohti ja ultratäti näytti kohtaa ja kysyi eikö tunnu... Ei tuntunut mutta näkyi kyllä. Istukka tosiaan edessä. Ja kaikki olennainen oli paikallaan. :)

JEE! :) :)

Tänää rakenneultrassa käyty. Tyttö tulossa ja torstaina vielä uudelleen kun nenää ei saatu mitattua kun neiti oli sellaisessa asennossa, muutenki oli ihan ihme mutkalla ja kätilöllä oli aikamoinen työ saada mitat:p
Nenää? Ei meillä nenää mitattu? :O

Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista :)

Täällä vielä hetki pittää oottaa ja jännätä rakenneultraa, aika on 9.9. Ja kyllä me molemmat miehen kans halutaan tietää, kumpi tulloo! Jos vaan suostuu näyttämään. Eipä sillä, eihän se rakenneultran ensisijainen tehtävä olekaan sukupuolen selvittäminen.
Toivottavasti kaikki on asukkaalla hyvin ja kohallaan! Mulla on vissiin istukka meleko eessä ja ylhäällä, ku hirmu vähän tuntuu kontaktia läpi asti o_O kylellään enemmältikin tuntuu muljaukset! :Heartred

Takaisin