Rakenneultra

Eilen oli rakenneultra...kaikki kunnossa ja paikallaan, mutta sukupuolta ei saatu varmaksi. Kätilö arveli, että tytöltä näytti enemmän, mutta sanoi, että ei kannata lastenhuonetta vielä maalata :rolleyes:
Noooh, jännitetään sitten...esikoinen tulossa, niin samapa tuo kumpi tulee. Kunhan tulee! :)
Kuvan liitän vielä myöhemmin.
 
Nyt nähtiin paremmin ja kaikki oli niinkuin pitikin! :)
Tyttöä edelleen veikattiin, mut piti pyllyn tiukasti kohdunseinämässä kiinni, niin ei taaskaan nähty kunnolla.
Ja oli kääntynyt rintakehä mun vatsaa kohden, niin oli hyvä näkyvyys esim sydämeen!
Arvelinkin et on kääntynyt kun tosiaan potkut tuntuu! ❤ :)
 

Liitteet

  • IMG-20150929-WA0000.jpg
    IMG-20150929-WA0000.jpg
    97.9 KB · Katsottu: 94
Balencia, mulla on ultrattu viimeks 15+6 ja 17+3 ja molemmilla kerroilla vauva ollut selkä mun mahaan päin. Ehkä siksi en ole tuntenut vielä liikkeitä :) ainakaan kunnon liikkeitä. Jotain epämääräistä kyllä josta en ole varma onko vauva vai mikä :) 2vk rakenneultraan!
 
Eikö se vauva liiku kohdus viel aika "vapaasti"? Mulla tuntuu potkut välillä ylhäällä, välillä alhaalla ja välil ei tunnu mitään. Viime yönä tais olla selkä selkään päin ku tuntu potkut niin selkeesti :) istukka edes, ni en tunne enkä nää ulospäin niitä (ja vähä massaaki tos mahas :))
 
Liikkuu joo vielä melko vapaasti. Mulla suurin osa liikkeistä tuntuu tosin silti navan alapuolella...
 
Mullakin vauva majailee aina navan alapuolella. Sieltä löytyy sydänäänet aina.
 
Kohtu on näillä viikoilla vielä navan alapuolella :) paitsi joillain saattaa kohtu kasvaa nopeemmin, jolloin saattaa olla jo navan yllä. Mutta pääasiassa navan alla mennään vielä.
 
Nii joo meinasin et mullaki navan alla viel on mut välillä tuntuu iham alamahalla ja välillä just navan alla :) eka päivitys oli vähän typerästi multa kirjotettu :)
 
Mulla kun on istukka vatsan puolella niin liikkeet tuntuu vaan oikealla puolella. Ilmeisesti istukka on vasemmalla kun siellä ei oo kertaakaan tuntunut. Useita kertoja päivässä pitää vauva jo jumppatuokioita, erityisesti illalla jos löhöilee sohvalla tai kun käy nukkumaan :) tänään viikkoja 21+4. Kohtu on noussut pari senttiä navan yläpuolelle.
 
Mul eilen mittas sen kohdun korkeuden ja se oli vähän navan yläpuolella ja mitaksi tuli 17cm :)

Muoks. Rv 22+1 nyt ja mitta jäi keskikäyrän alapuolelle kuitenkin :)
 
Muokattu viimeksi:
Viikon 20 paikkeilla kohdun pohja yleensä on navan korkeudella. Joten osalla meistä on navan yläpuolella ja osalla ei ihan vielä :)
 
Nannanna totta mutta siis ihan häpyluun yläpuolella kuuluu sydänäänet eli paljon navasta alaspäin :D
 
Meillä oli aamulla rakenneultra, ja kaikki näytti oikein hyvältä. Kamalasti jännitti, mutta ihan turhaan. Vauva touhusi mahassa tyytyväisenä, ja samalla selvisi miksen ole liikkeitä vielä erityisemmin tuntenut. Istukka on edessä ja lapsi potki selän suuntaan. Kaikki mitat oli normaaleja ja vauvan painoarvio 300g. Niistä kuvista ei vaan ottanut mitään tolkkua jälkeenpäin, kun ne oli kaikki yksityiskohdista jotain mittaa varten. Eikä kunnollista sivuprofiilikuvaa saatu, kun tyyppi kyhjötti koko ajan selkä "kameraan" päin.

Olin pantannut vauvatarvikkeiden ostoa ru:aan saakka, ja tänään heti säntäsin kaupoille. Ei vaan löytynyt mieleistä. Eiköhän sitä vielä moneen kertaan ehdi :)

Tänään 19+6.
 
6a9ed9f7da358b1c526ceb5a809dc4c4


Pienenä pettymyksenä saimme tyttölupauksen, rv 21+3 ja painoa 418g ❤
 
Miuksu oliko teillä ennestään tyttöjä vai?
 
Meilläkin oli tänään ultra (viikkoja 20+4). Kaikki oli kunnossa ja varovasti veikkaili tyttöä. Meillekin se oli ehkä ihan lievä pettymys. Esikoinen on siis tyttö ja enempää lapsia ei oo suunnitteilla. Tai ei nyt pettymys, mutta oishan se jollain tavalla ollut kiva kokea sekin, millasta on olla poikalapsen äiti. Mutta toisaalta toi meidän tyttö on kyllä niin ihana, että onhan toinen samanlainen nyt myös ihan :Heartred
 
Takaisin
Top