Rakenneultra

Rakenneultrasta kotiuduttu! Kaikki oli hienosti ja pikkuinen kehittynyt normaalisti. Vastasi kooltaan viikkoja 21+1 ja virallisen la:n mukaan ollaan viikolla 21+3 eli täsmälleen tuo 2 päivää eroa, mitä oli edellisessäkin ultrassa. Selvisi, että istukka on mulla etuseinämässä, eli se vähän vaimentaa liikkeitä, vaikka oon niitä kyllä silti jo tuntenut. Sukupuolikin saatiin selville, mutta en viitsi sitä tännekään laittaa, jos joku tuttu lukee juttujani ja tunnistaa, kun halutaan vielä pitää se salaisuutena! :)
 
Mä täällä vielä oon ihan paniikissa! Viime yönä heräilin vähä väliä miettimään tota ultraa :D Vauva kait koitti lohdutella, kun potkas aina kerran tai kaks, ku heräsin.... :D
 
Kaikki oli normaalin näköstä :) Ja selvis, että tyttö ois tulossa tännekkin :Heartpink ihanaaa! Kun se ultraaja alotti, niin näytti peukkuakin siellä :) Sormet kävi koko ajan suussa.. Sitten opiskelijalle annettiin tilaisuus ettii vauvaa, saatiin tarkka kuva siitä, kun vauvalla oli keskisormi pystyssä :hilarious: Vissii riitti jo ultrailu sille
 
Meillä oli toinen ultrakerta kun ensimmäisellä kerralla ei nähty kaikkia rakenteita. Nyt näkymä oli hyvä Rt. Mitat saatiin ja painoarviota näille viikoille rv 24 oli 670g. Huimasti tullut painoa lisää 4viikon takaiseen käyntiin. Pitkäsäärinen tyttö edelleen sielä kelli. Lisälähete saatiin Tyksiin kun meidän ultraava lääkäri halusi saada toisen mielipiteen tytön isosta virtsarakosta, joka oli täynnä molemmilka tutkimuskerroilla eikä tyhjentynyt käyntien aikana. Joten jos jotain vikaa olisikin ettei virtsarakko pääse kunnolla tyhjentymään? Mitään muuta vikaa missään virtauksissa ja virtsateissä ja munuaisissa ei ollut, eli huojentunein fiiliksin sillai kyllä odottelen seuraavaa ultraa :).
 
Takaisin
Top