Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Omassa tohinassa unohdin onnittella muita :)

Tsemppiä heille joilla vielä ultra edessä. Ihmettelin itse et miten sitä ei jännittänyt läheskään niin paljon kuin nt-ultraa ja siinä kesken ultran tuli olo et olisin ollut ihan tyytyväinen vaikka sukupuoli olisikin jäänyt arvoitukseksi :) Muutenhan kätilö ei olis sitä meille kertonut ellei oltaisi kysytty.

Meille kätilö sanoi myös että näki heti sukupuolen ja otti kuvankin muttei sanonut mitään , jos ei oltais kysytty ei olisi kertonut :) mäkin venasin siihen et oli jo lopettelemassa ja sit kysyin et näkyykö sukupuolta <3
Onnea tän päivän jännääjille. <3

Kiitokset kaikille! :) Jotenki uskomatonta, en meinaa vieläkään ymmärtää että tyttö on tulossa :Heartpink Ajatukset on kyllä ihan sekaisin.

Onnea myös muille ultrassa käyneille hyvistä uutisista!! :) :Heartred

Ihania uutisia monella. :) Ja tsempit tuleviin ultriin. :)

Itse odotan seuraavaa uktraa joka on 23.päivä. :) pääsee taas tiirailemaan pikku kavereita. :)

Rakenneultrassa käyty kertaalleen. Ehkä tyttö tulossa :happy:, mutta ultrannut kätilö ei aivan varma ollut sillä vauva oli aika hankalassa asennossa. Vajaan viikon päästä mennään uudelleen rakenneultraan vauvan sydämen takia sillä rakenneultrassa näkyi ehkä valtasuonten transpositio.

Onnea Dapsu!! :) :) ♡♡
Toisaalta kiva kun pääset uusintaan. Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin!!

Onnea ihanista ultrakuulumisista kaikille! Itsellä oli jo viikko sitten rakenneulta viikkoja tuolloin 21+3 mutta pikkunen vastas viikkoja 20+5 laskettua aikaa ei kuitenkaan ruvettu muuttamaan. Painoa pikkusella oli 381g ja kaikki oli hyvin. Lääkäri veikkasi tyttöä mutta en tohdi vielä ruveta mitään tyttömäistä ostelemaan. Veikkaus tuntuu niin hataralta pienen valkoisen pisteen perusteella. :D Pitää kysellä uudelleen seuraavassa ultrassa kun edellisen raskaus historian vuoksi saatiin ainakin yksi lisä ultra.

Huomenna rakenneultra, ja kyl kieltämättä jännittää... Niin tää aika vaan on mennyt kuin siivillä, tuntuu ettei siitä raskaustestin plussasta niin kauan ole, ja nyt alkaa olla odotus puol välissä jo...

Onnea vielä tän päivän hyvistä uutisista ja tsemppiä niille joilla ultra huomenna. :) Kiva seurata vielä muiden uutisia, kun itsellä jo takana.

Onnea kaikille hyvistä uutisista ja jeejee niille, jotka pääsee kurkkimaan omaa pienokaistaan. <3 <3 Mäkin pääsen huomenna ultraan, joka käy huomattavasti edellistä enemmän kukkaron päälle. :D 4D:hen siis ja toivon, et nähtäis pientä myös kasvoista edes hetkisen verran ja toki vielä kertaalleen sais kuulla miltä kaikki siellä navan alla näyttää. <3 Yhdyn Rosalinan sanoihin, voi rakkaus tosiaan!! :happy::happy:

Johan on pitkä yöo_O
Oon ehkä tunnin nukkunu! Väsytti kyllä ja oon haukotellut pitkin yötä, mutta melkein sen arvas, että ultran odottaminen vie unet... ja siihen päälle kyllä sata muutakin syytä miksi en oo saanu unta (eli ois ollu varmaan huonohko yö joka tapauksessa). Tais kyllä mun jännittyneisyys heijastua myös mieheen, kun sekin nukkui huonosti koko alkuyön.:wacky:

Pari tuntia armonaikaa koittaa nukkua. Siirryin jo sohvalle, en mä ainakaan sängyssä saa nukuttua.

Muokattu viimeksi:
Tsempit ultraan, täällä myös huono yö niun alankin jo odottaa kuulumisia <3 <3 :)

Takaisin