Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moonflower <3! Ihanaa jee! Tyttö! Oliko sullakin muuten itellä tytöolo vai muistanko väärin :D
Ps. Kauan sulla meni sielä? (tai Pau?) ja kysyikkö sukupuolta miten? Jostain lukenu että Porissa nihkeesti sanotaan sukupuolta, mut ei sitä sit koskaan tiiä :)

Itellä huomenna tuo koitos edessä ja todella jännittää!

Kiitos! Aika mahtava fiilis vaikka tosi luottavaisin mielin menin. Tytsy tarjosi selkää koko ajan eikä ollut taaskaan yhtään yhteistyöhaluinen. :D Meinas mut kontrolliin pistää, kun ei sydäntä kunnolla nähnyt vaikkei siinä missään vaiheessa mitään poikkeavaa näkynyt.

Mutta piti pienen tauon ja kirjas mittoja ylös, ultras vielä uudelleen ja sit ehti näkee sydämmenkin kunnolla. :) Tsemppiä ja toivottavasti hyvät uutiset jatkuu. :)

Moonflower <3! Ihanaa jee! Tyttö! Oliko sullakin muuten itellä tytöolo vai muistanko väärin :D
Ps. Kauan sulla meni sielä? (tai Pau?) ja kysyikkö sukupuolta miten? Jostain lukenu että Porissa nihkeesti sanotaan sukupuolta, mut ei sitä sit koskaan tiiä :)

Itellä huomenna tuo koitos edessä ja todella jännittää!
Joo mulla oli tosi vahva tyttö olo ja mä siinä aika alussa sanoin, että jos näkyy niin saa sanoa ja ultraaja itseki totes et meinas just kysyy, että saako sanoa. Meillä meni tunti, kun tytsy ei tosiaan ollut taaskaan kovin yhteistyö haluinen. :D

Mitä?! Oikeesti? Mä oon ymmärtänyt et sin otettiin testikäyttöön niitä eikä sit ostettu! Mut huikeeta jos onkin :D mut tosiaan hienoa että teiläki oli kaikki hyvi! :)

Paljon onnea Moonflower tyttölupauksesta :dummy1:

Meillä kuvasi ultraaja myös kasvojen alueen 4D:nä. Sanoi että sen kanssa näkyy selkeästi jos lapsella on huulihalkio.

Takaisin