Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea kaikille rakenneultrassa tänään käyneille!
Niitä lukiessa on pakko tunnustaa (meillä oli siis rakenneultra viikko sitten), että meillekin tulee pieni poika :Heartblue piti pitää loppuun asti täältäkin salassa, mutta näemmä nimimerkin takaa on "helppo paljastaa" :excited001 oli jo tää eka viikko niin vaikeeta pitää suu kiinni asiasta kun kaikki sitä kyseli ja uteli... Täällä pääsee muiden kanssa asiaa hehkuttamaan :) kunhan maltan pitää suuni kiinni in real life :nailbiting::happy:

Meillä on toinen ru ylihuomenna keskiviikkona. Viime viikolla jo käytiin mutta selkärangan loppuosa jäi näkemättä (kaikki muu oli ok ja normaalia joten hyvillä mielin mennään kuten kätilö sanoikin ettei mitään syytä huoleen) kun muksu ei suostunut vaihtamaan asentoa vaikka pompin ja juoksin rappuja, joten sen takia päästään uudestaan. Jos se esittelis vaikka sen sukupuolensakin samalla kun viimeks sekin jäi salaisuudeksi.. :)

Onnea kaikille hyvistä kuulumisista ja tsempit muille tän viikon ultriin!

Voi onnea taas kaikille ultrassa käyneille! :hello2 Eipä nyt ihan nuo tyttö- ja poikaviikot taida toteutua, heh! Onko kellään käryä millaisella jakaumalla mennään veikkauksissa tyttö- ja poikalupauksissa? Osalla sitten tahallaan tai tahattomasti tämä selviää vasta kesällä :Heartred Mutta niiden osalta jotka tietää? Itse vaan lueskellut näitä ultratarinoita niin hurmiossa, etten edes ole miettinyt onko tyttö- vai poikapainotteista. Jotenkin tuntuu, että poikapainotteista, mutta johtuukohan se vaan siitä että ihan näissä viimeisimmissä ultrissa on lupailtu paljon poikia?

Noh, eipä tuo niin tärkeää -ihanaa että suurin osa on saanut hienoja ja helpottavia uutisia. Huonot uutisetkaan ei todellakaan ole unohtunut. Raskaushormoneilla buustattu paha mieli siitä, kuinka kaikki meistä ei saanut niitä toivottuja uutisia...:sad001

Kaikkea hyvää tämän viikon ultriin! Kauhea ikävä jo pikkuistamme, olen vähän kateellinen teille joilla vielä edessäpäin ultra :wink:wink

Orvokki, mulla on tänään ultra myöskin, klo 15.20. Jännittää niinku pientä possua! Mut ihme kyllä sain nukuttua viime yönä 8 tuntia yhtämittaa, tie sitten onko tyyntä myrskyn edellä vai levollinen aavistus tulevasta. Se jääköön nähtäväksi. Koitan tulla mahdollisimman nopsaan päivittelemään tännekin kuulumiset.

En tiedä ennakoiko mun mieskin jotain, kun vie mut tänään leffadeiteille ja syömään illalla. Oli mul kyl syndet lauantaina et saattaa liittyä siihenkin... Hormonihysteriaa!!! :):po_O

Mä käytän puhelimella aina tätä sovellusta ni saatan vahingossa sohasta jotakin ei tykkää tai tykkää yms. Että jos tulee jotain ihan epäkorrektia ni en ole tarkoittanut. :-)

Takaisin