Jeeiii ihanaa että kaikilla oli tänään kaikki hyvin ! :) jännitti muute nii perkuleesti mennä sinne että kaajuin varmaa siihen sängyllekki ku kanki kaikkonen ko lääkäriki sano pariin otteeseen jotaki että " voit ottaa paremman asennon siihen että sulla jalatki on hyvin" ja "voit laittaa niitä tyynyjäki paremmin niskan taa että näät" :D mieski sano etten ois muka sitä vilkassukkaa koko ultran aikana :D voi lapsirukka kuinka ressiäiti sille tullee.. onneksi on tuo toinen tuossa vähän rennompi tapaus nii joku on rauhottelemassa! Ja joo tosiaan saa nähä kuinka kauan sukupuoliasia pysyy salassa sitte ko innostun osteleen kaikkea vaaleenpunasta ja kimaltelevaa hepenettä x)
Oi oi oi, miten ihania kuulumisia täällä! <3 <3 <3 En oo ehtiny päivystää ollenkaan tänään täällä, voi veljet mikä määrä mahtavia viestejä tullut sillä aikaa! :):)
Paljon paljon onnea hyvistä uutisista kaikille! Woop woop!
Meillä on ultra huomenna, mut pitää oottaa koko piiiiitkä päivä ensin, klo 15.20 panikoin vasta itse siinä laverilla. Megajaiks!!! Täytyy toivoo, et sais ens yönä edes muutaman tunnin unta :)
Ihana lueskella muidenkin kuulumisia! :)
Oli muuten meidänkin poika koko ajan kasvot pois päin,mutta haarat esiteltiin auliisti,naureskelin tuolle samankaltaiselme tapaukselle :)
p.s en ollu mie joka iisalmen ultraa mietti :)
Oi, nyt pääsin vasta lukemaan ultrauutiset! ONNEA HURJASTI kaikille niin ihanista ja terveistä uutisista!!!
Ihanan paljon vauvoja on tänään näkynyt! Mulla oli tasan viikko sitten ultra ja ois niin ihana nähdä oma poikavauva taas Vauvat on niin iik!!!
Minä sitä iisalmen reissua pelkäsin mutta minulle sattui todella mukava kätilö. Puhui kokoajan kaiken minkä näki ja vielä lisäksi paljon muuta. Ultraus kesti 45min. Oon tosi tyytyväinen ja onnellinen pikku miehestä. Jotenkin tuntuu nyt konkreettisemmalta se että vauva on tulossa.
Mulla ultraan meni 1,5 h aikaa ja eka vauva kun oli ultrattu oli pakko päästä istumaan ja juomaan. Onneksi oli mehua. Tuli tosi paha olo ja yht äkkiä semmonen ihme hiki iski päälle. Onneksi se helpotti sillä kun sai vähän juua ja istua. Kätilö laitto sit selän taakse semmosen kiilatyynyn ja se helpotti asennon osalta paljon. :)
Paljon onnea kaikille ultrassa käynneille!! Ite jännitän nyt jo omaani joka on vasta ens viikolla....apua ja jostain syystä on tullut pelkojakin. Tuntuu niiiin pitkältä nyt sitten odottaa tonne ens viikkoon.
Kiitos vielä kaikille onnitteluista ja onnea ultrassa käyneille joita en ole vielä onnitellut! Ihan uskomaton fiilis on ollut päällä koko päivän....on vaan niin onnellinen olo sekä itsensä että teidän muidenkin puolesta Huomenna jatketaan sitten jännäilyä......