Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niin hullumaiselta kuin tämä kuulostaakin, niin voihan se olla että vanhemmille teki niin pahaa nähdä se pieni elämänalku, etteivät joka päivä käyneet. Itse kyllä varmaan tulisi vietettyä vierellä kaikki mahdolliset hetket.

Jahas, naiset! Miljoonat-tsiljoonat tsemppipotkut jokaiselle, jolla tällä viikolla ultra-aika. Toivotaan kaikille terveitä lupauksia ja halukkaille että vauvat näyttäis, kumpaa sukupuolta he ovat. <3 :)

Jos sairaalaan on pidempi matka ja kotona jo ennestään isompia lapsia, voi olla, että ei ole mahdollisuutta olla sairaalassa ihan niin usein ja paljoa kuin haluaisi. :)

Tsemppiä ultriin!

Mulla vielä viikko ultraan :) Hieman jänskättää kun kuullut/lukenut kaikkia erikoisia tarinoita siitä mutta eiköhän kaikki ole hyvin.

Mulla on pikkusisko syntynyt rv 27 reilu 20vuotta sitten ja selvinnyt on :) Kun miettii kuitenkin et millaista hoito on ollut silloin verrattuna nykyiseen hoitoon.

Iik! mites tämän päivän ultraan menijät: meinaattko tiedustella sukupuolta vai haluatteko jännittää kesäkuuhun asti? :dummy::dummy1:

Jetsoni meillä on samaan aikaan ultra, mulla on tänään 13.40. Oon ihan hermona, miehellekin kiukuttelin koko eilisen päivän. :(

Nennah, minäki oon ihan hermona ollu tän aamun ja eilen illalla kun töistä tulin niin en tienny miten päin olisin. Yön nukuin tosi levottomasti painajaisia katellen. Onneksi äitini keksi meille vähän touhua ennen ultraa niin ehkäpä aika menis vähän nopeemmin. :D

Me ainakin haluttas saaha sukupuolet selville. :)

Takaisin