Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on ru huomenna klo 13.40. :wideyed: Oon ollut tämän päivän jotenki ihan paniikissa ja ei pysty mihinkään keskittymään. Pelottaa niin paljon, jos jotain olisikin pielessä.

Täytyy kertoa, että toukokuisissa on ainakin yksi jo synnyttänyt! Vauva syntyi vissiin viikolla 25+0, ja tällä hetkellä molemmat, vauva ja äiti voivat olosuhteisiin nähden hyvin. Ois se kyllä hurjaa olla jo neljän viikon päästä synnyttämässä..

Voi ei, Tupuna! 25 viikkoa on kyllä aivan liian vähän. :sad010Toivottavasti kaikki menee pikkuisella hyvin!

Mut viikko 25 on just raja et on mahdollisuudet selviytyä!! Siis kun viikkoja on 24+0 ja sillon tehdään kaikki mahdollinen vauvan pelastamiseksi!! Pikkuinen toki vielä siinä vaiheessa on!! Toivotaan että kaikki menee hyvin!!

Ohhoh!!! Toivottavasti heillä menee kaikki hyvin!!♡ keskoset on niin alttiita infektioille kuitenkin vaikka teoriassa mahdollisuudet on hyvät.:sad001:sad001

Juu, mahdollisuudet selvitä on onneksi nykyään hyvät, mutta kyllä tuohon pikkukeskosuuteen liittyy kuitennin niin paljon riskejä ja ongelmia, ettei sitä kenenkään kohdalle soisi.

17pv ru aikaan...just laskin...plaah...ja viikkoja on 18+5 nyt kai... jotku menee kai paljon aikaisemmin kun meil on viikkoja 21 ja risat silloin...

Hui, onpas se synnytys rv 25 kyllä tosi aikaisin, mutta olen useasti todennut että tuntemattomia ovat näiden pienten tiet monessakin asiassa. Ei voi muuta kuin toivoa, että kaikilla pysyis vauvelit masussa niin pitkälle kuin on turvallista syntyä. ❤️

Tsemppiä huomiselle kaikille, jotka pääsevät vuorostaan kurkkaamaan pienokaisiaan. Kuulumisia odotellessa :):)

Kauhia että se on pieni.. Toivottavasti tosiaan meillä kaikilla pysys vauvat hyville viikoille asti masussa ja toivotaan että tuokin pikkuinen selviää :)

Huomenna olis vihdoin aika klo 13.45 ja nyt alkaa olla jo kovakin jännitys päällä.. mitehän mahtaa ens yönä nukuttaa.. kauhee maha kipuki ollu nyt illan kaverina, tiiä sit johtuuko jännityksestä vai jostain muusta. :/

Meillä oli lastenosastolla huonetoverina pikkukeskonen, kävin pari kertaa kurkistamassa sinne kaappiin. Kyllä siinä aina tuli mietittyä että miten helppoa meillä on kun pystyi ottamaan omansa syliin koska halusi, ihan itse. Surullisinta oli se, miten harvoin äiti ja isä kävivät häntä katsomassa..... eivät edes joka kolmas päivä. Ja se kaappi hälytti melkein koko ajan milloin mitäkin. :sad010 Mutta muistan miten iloinen olin aina kun se lapsi saavutti jonkin etapin, erityisesti silloin kun huomasin että hänellä oli ensimmäistä kertaa pikkuriikkinen body päällä :Heartpink

Hui... mä kyllä asuisin sen vauvan luona niin paljon kuin voisin.:wideyed: Noh, ei voi tietää oliko heillä joku syy poissaoloon... mut riipaisipas sydänalaa tuo viestisi♡

Mä olen tähän asti pysynyt aika tyynenä huomisesta ultrasta, mutta nyt rupes ihan älyttömästi jännittämään! Mutta tämä on kyllä ihan positiivista jännitystä ja odotusta :woot:

Kaikki muut on sitä mieltä että kyllä meille poika tulee, mutta mulle on nyt jotenkin itselle hiipinyt sellainen olo että lymyiliskös tuolla vatsassa kuitenkin tyttö! Muulla ei väliä, mutta niin kovin toivon että vauvalla olisi kaikki hyvin. No kauaa ei tarvitse enää odotella....saa nähdä miten tuleva yö tulee menemään. :goodnight.......tänne kiitos :wink

Voi kun munkin sydäntä riipaisi tuo Eevein viesti. Ehkä siihen oli jokin järkevä selitys miksi vanhemmat olivat paljon pois, mutta eikö tuollainen pienen pieni ihmisen alku juuri tarvitsisi äidin ja isin läsnäoloa ja lämmintä syliä kasvaakseen ja vahvistuakseen. Ihan tippa tuli silmään pelkästä ajatuksesta :oops:

Tsempit ultran jännäilijöille, hyvin ne menee <3 <3
Serkulla kaksi keskoslasta, eka syntyi rv. 25 ja toinen rv.27... Hyvin voivat kumpainenkin <3 vaikkei todellakaan helppo ollut alku... Toinen vanhemmista oli aina sairaalalla kenguruhoitoa antamassa..Toivon että kaikkien meidän papuset pysyy mahoissa viellä piiitkän aikaa, kesäkuulle asti :D

Takaisin