Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea tyttölupauksesta TiinuLiinu!!! :) kiva kuulla että teilläkin on asiat hyvin!! <3

Oi onnea kaikille, jotka ovat jo ultrat käyneet ja hyvät uutiset saaneet ♡ ihana lukea näitä omaa ru:ta odotellessa, ja tyttöviikollehan se osuis, toivotaan että pitää kutinsa ;) tosin kumpi vain käy, yhtä rakas on silti, kunhan on vaan kaikki kunnossa <3 vielä 10 piiiitkää päivää...

Onnea rakenneultratuille! Toivottavasti saadaan jatkossakin tänne pelkkiä hyviä uutisia! :smug:Laskeskelin tässä, että mun ultra osuu poikaviikolle, mikä kyllä mätsäisi omiin kuvitelmiin. Kahden viikon päästä tähän aikaan mulla onkin huonouninen yö edessä. :woot:

Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista! Saatiinhan sieltä tyttölupaustakin joukkoon mukaan :happy::Heartred

Ihana kyllä iloita muiden puolesta, kun itsellä vielä kuusi piiiitkää päivää ootettavana :)

Meillä oli tänään rakenneultra klo 9. Kaikki kunnossa pienellä, painoarvioksi tuli 385g. Pieni ei halunnut kuitenkaan paljastaa meille kumpaa sukupuolta hän on. Meillä on ens kuun puolella yksi ylimääräinen ultra, saakohan sitten enempi selvyyttä asiaan :)

Huh, meillä olis vielä 2vk tuohon ultraan, on siis 4.2., mut aikaa en jaksa muistaa, täytyis jostain se lappunen kaivaa.. Jotenkin tää aika vaan menee hurjaa vauhtia ettei meinaa pysyä mukana ! Kiva lueskella muiden käynneistä ja onnittelut kaikille tyttö-sekä poikalupauksen saaneille :)

Onnea hurjasti necklace, sadetar83 ja Mira83 ihanista uutisista! Teidän pikkutyyppi oli necklace myös yli 400grammainen kuten meilläkin :)
Mä itse olin syntyessäni 51cm ja 3400g ja mies 51cm ja 3420g eli takuulla samoihin jää meidän poikakin, vaikka tuntui nyt niin isolta mahan kokoon verrattuna :) Hyvä, et on ruoka maistunut!

Voi miten ihanaa taas lukea että kaikkien pienokaisilla on masuissa kaikki hyvin! Ja onnea myös tyttö- ja poikalupauksista :dummy1::dummy: Uskaltaisinpa veikata että muutama vaaleansininen tai vaaleanpunainen nuttu on joillekin teistä tänään tarttunut kaupasta matkaankin ihanasti menneen ultran kunniaksi? :wink

Tekisi mieli jokaisen kirjoitusta kommentoida erikseen, kun kaikki ovat ihan yhtä sykähdyttäviä kun niistä huokuu onni ja hyvä fiilis. Mutta taitaa mennä liian vaiikeaksi, niin kaikille vaan tasapuolisesti isosti onnea!:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred

Takaisin