Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Rosalina: Joo, täytyy varmaan soitella. Saivat tosin lähetteen laitettua vasta viime keskiviikkona neuvolasta, kun mun muutto näkyi järjestelmissä.. Ennen soittoa pitää vaan selvitellä missä ultraus tehdään :D Tietääkö kukaan Jyväskylän systeemeistä? Saan toki varmasti neuvolastakin/netistä tiedot..

Moni näyttää miettivän 4D-ultraa. Itsekin mietin sitä ensimmäisessä raskaudessa, mutta kun näin veljenpojat 4D-ultran, tuntui se jotenkin liian realistiselta ja ajattelin etten haluakkaan nähdä pikkumiestä, ennen kuin on oikeasti täällä. Ja kallishan se on.

Ariel, Jyväskylässä remontoidaan keskussairaalaa aika ahkerasti ja meillä ainakin sanottiin nt-ultrassa, että rakenneultra onkin sit ihan eri paikassa. Mulla on ru ens vkon pe, eli luulis niiden sit nyt jo olevan siellä uudessa paikassa ja sinne mennään sairaalan pääovista, varmasti saat tarkemmat ohjeet kun saat ajankin. :) mutta siis keskussairaalalla joka tapauksessa tehdään ultrat täällä :)

Jyväskylässä on gravidassa se ultra, keskussairaalan pääovesta mennään kuulemma sisälle.

Tylsää jouduin muuttaa ru ajan klo 10 klo 13. No onneks edes samalle päivälle. Miehellä on aamulla seminaari johon pakko osallistua. No nytpä pääsee mukaan ku ei päässyt nt ultraan. Olin todella yllättynyt, että kaksoisraskauden rakenneultralle varattiin 30min aika. Ku muistan et ed.raskauksissa meni helposti ku oli "vaan" yksi sikiö niin se 40min kätilöllä.

Sain vihdoin ajan rakenneultraan! 29.1. TJ 16pvä. En vaan millään malta odottaa! Tuntuu ihan ikuisuudelta tuo aika!

Enkä myös millään malta odottaa teidän muiden ru tuloksia! Pidetään kaikki raajat ristissä että vauvaraiset ovat elämänsä kunnossa! Laittakaa välittömästi tänne sitte infoa miten meni ja selviskö sukupuoli! TSEMPPIÄ! :Heartred:Heartred:Heartpink

Soittelin aamulla siitä rakenneultrasta, se oli varattu mulle tän viikon perjantaille, mutta kirje on vielä matkalla vaikka laitettu viime viikolla 1.luokassa. Onneksi soitin, niin sain sen samalla siirretty jo torstaille, kun oltiin suunniteltu lähtevämme to-illalla Turenki-Lahti-turneelle moikkaamaan perheitämme. Eli siis kaksi yötä enää että näkee pikkuisen!

Kirjeessä, jos se nyt koskaan mulle saapuu, on ohjeet missä ultraus tehdään. Tällä hetkellä Jyväskylässä osa ajoista Gravidassa ja osa synnytysvastaanotolla.. Mun aika kuulemma tuolla synnytysvastaanotolla.

Jaa mistäs mä tiiän onko mulla gravidassa vai synnytysosastolla?? Meenkö vaan ajoissa ilmottautuu??

Mulla luki kirjeessä että varaa aikaa 1-3 tuntia tälle käynnille..? Saapa nähä mitäs siellä

Ooh, onkohan mullakin jo laatikossa odottamassa sit kirje ohjeineen?! :-) Ollaan viikko pois kotoa ja vkonlopuksi mennään takas.

Mira83: mulle sanottiin, että siinä kirjeessä on mainittu se paikka.. Onko tullut kirjettä, vai miten olet ajan saanut? ne on kait kuitenkin melkein vierekkäiset ovet, eli eivät kaukana toisistaan, mutta oishan se nyt kiva olla kerralla oikeassa paikassa..

Muokattu viimeksi:
Heii, minkälainen tuo rakenneultra teillä on ollut? Kuinka kauan se suunnilleen kestää? Oletteko saaneet kuvien lisäksi dvd:tä? :)

Np-ultra kun oli niin nopeasti ohi, että toivoisin että tällä kertaa ehtisi hetken itsekin ihailemaan pienokaista. Meillä koko np-ultra ja tarkistus kaikkine höpinöineen oli ohi noin 10 minuutissa, joten eihän sitä ehtinyt itse edes sisäistämään että siellähän se pikkuinen polski...toivottavasti siis seuraava ultra olisi rauhallisempi :)

Kestää yleensä 30-45min, tutkitaan kaikki olennaiset rakenteet. Ei saa dvd:tä, maksullisesta 4D:stä sen voi saada.

Np kesti vain 10min??:o huhh olipa vikkelä kätilö! Mulla on aina kestänyt vähintään se 30-40min. Ku pelkästään joskus niskaturv.saaminen kestää kauan!

Joo oli ihan uskomaton kiire sille lääkärillä päällä :( tosin se oli vanhempi mieslääkäri, joten varmaan tosi paljon kokemusta ja nopeasti näki kaiken tarpeellisen, mutta oli se aika pettymys itselle...

mutta ihanaa jos ru on sen 30 min :)

Sori hyppäys ketjun aiheen ulkopuolelle, mutta olen varmaan joku naissovinisti(?) kun en missään nimessä haluaisi lääkäriksi näihin(kään - keksin kyllä useita muitakin) asioihin miestä.. Onneksi ei ole tarjottukaan.

Takaisin