Rakenneultra

Tätä on odotettu... Jännittää niiiiiin paljon et itkettää :o Itkettää pelosta JA ilosta, kun saan nähdä taas pienen <3
Ultra olis klo 12.45.... Jos kaikki on hyvin, voi vihdoin olla stressaamatta tätä! Poikaolo ollut pitkään, katsotaan kumpi siellä möllöttää <3 Hui

Minullakin on tänään rakenneultra klo 16.30. Tiedän kyllä jo että poika siellä polskii mutta tämä on merkittävä hetki meille kun mies pääsee eka kerran mukaan katsomaan pikkuista. Viimeksi näin pikkuisen 3D:nä 13. viikolla ja nyt mennään jo 23. viikolla eli nyt on varmasti paljon kehitystä jo tapahtunut ja lapsen piirteitäkin jo näkyy hyvin. Ei oikein jaksaisi keskittyä mihinkään kun rakenneultra on vaan mielessä <3

Jenni-Julia: Vasen kammio sydämessä on laajentunut. Ylihuomenna menen uudestaan kardiologille, kun ei saanut tarkastettua laskimon kaarta kun vaavi oli huonossa asennossa. Voi myös olla täysin vaaraton, mutta joudun käymään kontrolleissa tulevaisuudessakin. Voi myös olla, että tarvitaan yksi leikkaus syntymän jälkeen. Mutta ei siis hengenvaaraa. :)

Oli ihanaa päästä tänään miehen kanssa rakenneultraan. Mietittiin että samassa sairaalassa voisin synnyttääkin se kun pitää itse valita ja tämä paikka on meitä lähellä. Lääkäri oli taas todella hyvä ja kertoili kaikenlaista kuten että vauvani istui räätäliasennossa :) tai hän oikeastaan nukkui koko ultran ajan toinen käsi kasvoilla ja jalat räätäliasennossa. Huulet olivat samanmalliset kun isällään. Lääkärikin kommentoi että vauvalla on ihanat pusuhuulet :) Saatiin mukaan myös kuvia pienokaisesta ja kuva CD, josta piti maksaa vain 10 euroa. Kaikki oli hyvin ja oli ihanaa nähdä jo niin hyvin kehittynyt pienokainen, joka on jo nyt 30cm. Ei uskoisi kun mahani ei ole vieläkään kovin suuri.

hei. olen kans uusi täällä. ultrassa käytiin viime viikolla, 20+2 silloin. kaikki oli oikein hyvin.. tosi hyvä kättäri oli.niin rauhallisesti ja tarkkana selitti ja näytti kaiken :) esikoisen ultrassa silloin oli aika huono kun oli sellainen fiilis että kättäril johonkin hirveä kiire.. nyt oli toisinpäin, onneksi!
kivasti kättäri kysyi kun oli tarkasti muut asiat katsottu että haluammeko miehen kanssa tietää sukupuolen.. kyllä pippeli niin nätisti näkyi. ei ollut kellään muuta sanottava.ihanaa <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tänään rakenneultrassa käyty 20+5. KAikki oli hyvin ja vahvistui sekin että mun epäilys että istukka on varmaan etuseinässä oli oikea. En nimittäin ole tuntenut ihan hirveesti liikkeitä vielä ja olin jo vähän huolestunut, mutta nyt ultrassa tosiaan kaverilla oli kyllä niin kova meno ettei tarvi epäillä että onko siellä mahassa jotain elämää. Ton vauhdikkaan menon takia kesti ultrauskin vähän pitempään, kun ei meinannu millään rauhottua paikalleen että olis saatu kaikki mitat otettua.

Takaisin