Rakenneultra

Lueskelin tätä keskustelua vähän pidemmän pätkän kerralla ja jadesiru oli kirjoitellut että "istukka on turvallisesti takaseinässä" ..tuo särähti ensimmäistä odottavan korvaan kun itsellä kuulemma etuseinässä. Onko se huono asia? :/

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Kurmeliini: ei siinä etuseinämässä mitään vikaa ole :)
Tarkoitin lähinnä sitä että takaseinä on tavallaan paras paikka siinä mielessä että se ei ole tiellä synnytyksessä ja ei liikoja vaimenna liikkeiden tuntua ;)
Vaikka se on kyllä loppujen lopuksi sana missä se on kun ne liikkeet tulee kuitenkin kaikille erittäin tutuiksi olipa istukka edessä tai takana :D

Viime perjantaina oli rakenneultra ja pienellä kaikki hyvin, ihanaa! Sukupuolesta kun kyselimme, niin paljastui, että hyvin suurella todennäköisyydellä poika siellä köllöttelee :) Itse ultraus meni mun mielestä jotenkin tosi nopeasti, vähän niin kuin kätilöllä olisi ollut kiire jonnekin. Valehtelematta koko käynti kesti vajaa 10 min. Toivottavasti tämä on merkkinä siitä, että kaikki tosiaan oli hyvin eikä tarvetta tarkemmalle tutkiskelulle ollut, eikä siitä, että kätilöllä oli kiire perjantain viettoon.. Nojoo, turha ehkä stressata tyhjästä. Jos vaikka kerrankin nauttisi siitä, että kaikki on hyvin :)

Rakenneultra oli tänään, hirveen tarkasti kerto kaikki paikat ja rakenteet meille, koko aika kesti reilun tunnin. Kaikki oli hyvin ja pikkuinen vastasi viikkoja parin päivän heitolla. Ihana kun mieskin oli niin liikuttunut ja tohkeissaan siellä, kyseli että mikä tuo ja tuo on.. <3

onnea Ansqu^ prinsessa lupauksesta, samoin jutsa !

syksyinen paljon onnea
prinssi lupauksesta ! :)

taitaa onneksi kaikki saaneet vain hyvä uutisia rakenneultrassa. Sehän se ihanne tilanne onkin.

Meillä oli rakenneultra tänään. Kaikki näytti sinänsä hyvältä, mutta sen verran koon puolesta meni käyrien alarajoilla, että parin viikon kuluttua käyn vielä lääkärin vastaanotolla tsekkaamassa, että kasvaa omalla käyrällään. Kätilö ei sinänsä ollut huolissaan, mutta varmuuden vuoksi sovittiin vielä lääkärikäynti. Ja tytöltä näytti meidän pikkuinen! :love017

Täällä käyty myös tänään ultrassa ja kaikki oli niin kuin pitääkin. Saimme myös tyttölupauksen, itseä hieman kauhistuttaa (hyvällä tavalla), koska olen aina kuvitellut itseni vain poikien äidiksi. Toivottavasti tyttö ei tule äitiinsä ;D Tyttö oli virallisiin viikkoihin nähden hieman isompi, mutta niin pitääkin, koska np-ultrassa ei muutettu viikkoja, koska eroa oli alle viikko vaikka siis vanhempi olikin. Painoa oli 430 g ja siis rv 20+4 (virallisesti).

Aivan tosi ihanaa lukea näitä hyviä uutisia. Jotenkin mun kaikkia pelkoja helpottaa kun konkreettisesti ymmärrän, että yleensä kaikki menee todellakin hyvin!

Meillä muuten muutetettiin np-ultrassa viikot, vaikka oli alle viikolla pienemmän näköinen silloin. Nyt rakenneultrassa näytti tosiaan noin viikkoa pienemmältä, mutta enää ei muutettu laskettua aikaa. Ja toivottavasti ei enää ainakaan myöhemmäksi muutetakaan, mä en halua, että äitiysloman alku siirtyy yhtään... :grin

Tänään käyty rakenneultrassa. Sydämessä näyttäisi olevan jotain rakeenteellista vikaa ja huomenna lastenklinikalle tarkistamaan asiaa. Pelottaa ihan pirusti että mikä on tuomio. Voi olla, että kardiologi toteaa kaiken olevan kunnossa, mutta voi myös tulla huonoja uutisia. En varmaan nuku koko ensiyönä. :crybaby2
Muuten kaikki oli hyvin. Hieman oli viikkoja pienempi, mutta niin hän oli viimeksikin. Notkea ainakin on, kun laittoi varpaita suuhun ultran aikana. :p
Ai niin, poika olis tulossa!

noor1s :( Varmasti pelottaa, toivottavasti saatte huomenna selvyyden lastenklinikalta! Pidän peukkuja, että kaikki on hyvin, tsemppiä huomiseen!

Hei. Olen uusi täällä foorumilla, mutta aloitanpa vaikka tässä ketjussa :) Meilläkin oli kaikki hyvin ultrassa, poika tulossa vaikka olin varma, että tyttö siellä on. Kiva kuulla, että en ole yksin huolteni kanssa (vähän väliä jokin mietityttää). Tsemppiä noor1s, toivottavasti kuulet seuraavaksi hyviä uutisia!

Noor1s, onnea poikalupauksesta ja tsemppiä. Toivottavasti kaikki on hyvin!

Sent from my GT-N8000 using Vau Foorumi mobile app

Isot tsempit noor1is jatkoselvityksiin! Toivotaan, että saisitte vielä hyviä uutisia!

Meilläkin tänään rakenneultrassa kaikki oli vallanmainiosti...Paitsi sitä sukupuolta ei nyt saatu selville, mikä hieman harmittaa :( Kirppu kun istui kätilön mukaan niin tiiviissä inkkari istunnassa napanuora jalkovlissä että ei millään ilveellä onnistunut näkemään yhtään mitään kaiken takaa...sukupuoli siis vielä arvoitus...mutta kyllä sen viel selvitän, yksityisellä sitten jos ei muutoin...tällä mun persoonalla kun hulluksi tulen jos ei saa edes vähän sukupuolen mukaan ostella tavaroita..:)

Mekin käytiin tänään rakenneultrassa ja kaikki oikein hyvin. :) Poika on tulossa vaikka meillä kummallakin oli ihan tyttö fiilis.

unnamed (1).jpg
:) Saatiin monta kuvaa, poseerasi hienosti ja loppuajan imeskeli peukaloaan.
Istukka on etuseinämässä, mutta tunnen silti hyvin potkut joka päivä usein.

Ultraaja oli tosi mukava, heti alussa kysyi halutaanko tietää sukupuoli ja kertoili myös mitä seuraavaksi katsoi ja selosti myös aina että on hyvä mitta ja normaali jne.
Sitten vissiin peppupuolelta kuvatessa sanoi, että tuossa nyt näkyisi sitten se sukupuoli, näetkös?
En osannut katsoa, mutta hän selosti, että "tuossa näkyy pussit ja siinä on semmoinen tikku jatkeena.." Vähän sain selvää, ja ilostuin sitten, kun olin varovasti enteillyt poikaa mielessäni ja eilinen sormustestikin näytti poikaa.

Muokattu viimeksi:
Takaisin