Rakenneultra+mittoja+sukupuoli

unbelebt

Jostain jotain jo tietävä
Meikällä oli tänään rakenneultra. Viikkoja 20+1. Aivan perseestä koko toiminta. Venäläinen muija,jonka sönkötyksestä en ymmärtänyt mitään,mitään tietoja ei oikein saatu,istukka mulla kuulemma on tosi takana ja kohdunsuun josain aika edessä joten menen siitä uudestaan tutkimuksiin 32 viikolla. Ihan kädet auki lähdettiin pois,ilman mitään tietoa. Mies vielä toimenpiteen jälkeen kysyi millaset sydänäänet lapsella on,johon lääkäri vastasi "ainii,nekin varmaa vois ottaa". Mutta juu,mun mielestä oma muksu aika iso,painoa nimittäin melkein 400 g! Se on kuulemma neljä päivää edellä kasvussa. Syke oli 137 ja sukupuoli poika <3 Siinä se mitä mä sain tietää... Mites muilla?
 
Mullakin oli rakenneultra rv 20+1. Mä en oikeestaan muista koko käynnistä muuta kun sen, että kaikki on hyvin ja pojulla oli painoa 340g :) Luultavasti mulla tuo istukka on ollu semmosessa paikassa, että ei tarvi mennä seuraavan kerran lääkäriin vasta ku siihen synnytystapa juttuun. En sitten tiiä, tarkemmin ne mua kuitenkin seuraa tuon veriryhmän takia, mutta siitäkää en oo oikeestaan saanu paljoakaan tietoa...
Mulla oli suomalainen nainen, mutta ei se itteesä esitelly eikä turhia puhunu. Kaipa tuo kuitenkin asiansa osas.
 
En haluaisi olla ärsyttävä palstapoliisi, mutta mulla on semmoinen kaino pyyntö, että eikö voitaisi keskittää ultrajutut tuonne Ultrakuulumisia -ketjuun. Tämä palsta on jo ennestään mielestäni aika sekava, kun päällekkäisiä ketjuja on useita (eikä ylläpito ole pyynnöistäni huolimatta poistanut noita vanhoja la-pinoja joita ei enää ylläpidetä). Olisi helpompi seurata muiden kuulumisia, kun yksi aihe olisi vain yhdessä ketjussa.

Mutta toki jos enemmistö on sitä mieltä, että samoista aiheista saa olla paljon ketjuja niin kerään mielipiteeni ja poistun takavasemmalle. :)
 
Takaisin
Top