rakenneultra ja sukupuoli

Laitoin jo ultrapuolelle, mutta laitan tännekin: jalkojen välistä löytyi selkeät pelit ja vehkeet eli poikaa odotetaan. Aivan kummallista kahden tytön jälkeen.

Kamalaa oli olla ultrassa ilman omaa miestä. Ja kun sain tietää  sukupuolen, olisin halunnut heti soittaa hänelle, mutta kello oli vasta 3 yöllä siellä, missä hän on, joten pakko tyytyä viestiin. Soittelimme sitten myöhemmin. Tiedän, että uutinen oli hänelle isompi asia kuin minulle ja olisi ollut niin ihana iloita yhdessä. Mutta iloitsemme yhdessä sitten viikon päästä, kun hän on taas kotona.

Mutta mikä tärkeämpää, kaikki muukin oli kohdillaan - kasvot, sydän, aivot.... Kaikki. Jännitin niin kovasti, että olin varmasti vaarallinen kuski tuolla tiellä ajaessani sairaalaan. Onneksi äitini ajoi edelläni, joten seurasin vain sumeasti hänen perävalojaan. Nyt alkaa sitten se loppujännitys, että kaikki sujuu yhtä jouhevasti synnytykseen ja sen jälkeenkin.
 
Minulla tosiaan osui sellainen ultraaja rakenneultrassa että sukupuolesta ei puhuttu :/
Varovasti kysyin lopuksi ja hän tokaisi suht tylysti "tyhjältä näytti, voisi olla tyttö"
Eihän niiden sitä sukupuolta siellä tarvitse selvittää eikä sekään ole 100% varmaa,
mutta silti jäi jotenkin haikea mieli.
Tutullani kun osui taas ultraaja joka oli moneen otteeseen ruvennut oikein tutkimaan
ja tarkistamaan asiaa.
Noh, eikös neuvolalääkärissä voisi sitten asiaa kysyä uudestaan varovasti?? :D
 
Poika! Paino vajaa puolkiloa ja liikkuvainen
Ihan sama kumpi olis tullut mutta hieman poikaa toivoin kun siskolla on jo kaksi tyttö jotka on hyvin läheisiä minulle. Pikkutytön maailmaan olen jo hyvin päässyt joten poika tuntuu uudelta ja jännältä  jutulta.  Siskon tytöt oli tosiaan hieman järkyttyneitä. Mietti mitä ihmettä sellaisen kanssa tekee.)))).
Itse menetin totaalisesti  taloudellisen ja käytännöllisen  ajattelu kyvyn ultranjälkeen ja ostin kaupasta merinovillaisen slipoverin 62cm, salmiakkikuvioinen.... Noh, se on mun sängynvieressä hengarissa odottamassa seuraavat neljäkuukautta!
tsemppaa pahoivoinneissa ja kivuissa!
 
Jihaa :)

Tyttö on sit kai tulossa niin varmaa kun se varmaa voi olla...Mä sit tulin hulluksi ja ostelin jo tyttöjen ihanuuksia..ja ens viikolla tyttöjen väriset vaunut tutun tutulta osto testaukseen....
Seinää en sentään rupee maalaan...:D
 
parille kaverille oli sanottu et tosi varmasti tyttö, molemat sai pojat..
 
meille sanottiin esikoisesta np-ultrassa, että ei osaa sanoo kumpiko on. parissa seuraavassa ultrassa, mm. rakenneultrassa oli tyttö.. rv 38+0 selvis että pallit oli jalkovälissä :D ja olis siis viimeseen asti tyttö. nyt poika 1v 3kk nukkuu tuolla yöuniaan :)
 
Tänään käyty rakenneultrassa, kaikki oli niinkuin kuuluukin ja vastasi hyvin viikkoja. Tyttöä tänne odotellaan <3
 
Moikka

Meillä oli tänään pienen jännitymomentin sisältävä ultra. Vauva nukkui koko ajan samassa asennossa ja sen toista kättä ei kunnolla näkynyt. Pariin kertaan jouduin nousemaan ylös kävelemään, mutta ei auttanut. Ajan alkaessa loppua ultraaja kysyi, voimmeko jäädä odottamaan, että hän ottaa seuraavat välissä ja kokeillaan sitten uudestaan. Puolisen tuntia odottelin aulassa ja rappusissa vähän pomppimalla ja venyttelemällä. Onneksi vauva oli vaihtanut asentoa ja toinenkin käsi näkyi kunnolla ja kunnossa. HUH.
Muuten kaikki oli jees. Vastasi viikkojaan. Alku-ultrassa katottu laskettuaika vastasi täsmälleen.
Nyt voi hyvillä mielin lähteä lomamatkalle!
Ensin ultraaja epäili tyttöä, mutta valitteli, että on hyvin pitkälle arvaus, kun jalkoväli on kiinni. Uudella yrityksellä jalkoväli oli auki ja selvisi hyvinkin varmasti, että poika sieltä kumminkin on tulossa :)
<3 <3 <3
 
mulla oli rakenne ultra 8.8 en ole vaan kerennyt täällä käydä vähään aikaan kirjottelemassa. Meille olisi toinen pikku rinsessa tulossa, kaikki oli hyvin virtauksia katteltiin ja oikean puolen virtaukset olikin hyvät vasemman puolen istukan virtauksissa oli tikoksia vielä eli istukasta lapseen menevät suonet ei ole kunnolla auki ja aiheuttaa neitoselle sen et on vähän pienempi mitä pitäisi niinkun siskonsakkin muuten kyllä kaikki oli juuri niinkun pitääkin. 
 
Olihan täälä tällanenki ketju :D Joo eilen ultrassa todettii että poika sieltä tulee vaikka olin niin varma tytöstä, pettyny en ollu vaan ennemminki häkeltyny. Joutu laittamaa ajatukset uutee järjestyksee ja pyyhkimää sen tytön pois mielestä. Pojalle on nyt nimi keksitty, riippuen tietty näyttääkö Nasu sille että sopii se nimi. Kasvot näky viimein ku pikkunen siirs käden pois edestä. Ja sillo se iski kunnolla takaraivoo että MIE SAAN TOISEN LAPSEN! <3
 
Tänne tuloillaan tyttö ja poika <3 Kaikki oli hyvin ja uusia vauveleita odotetaan jo kovasti!
 
onko kaikilla muilla jo ollut rakenneultra? miulla vihdoinkin ylihuomenna..
 
Meillä oli eilen Hyvinkäällä rakenneultra ja hyvin todennäköisesti tyttöä odotellaan :)
 
mitenköhän sitä jaksaa odottaa huomiseen emoticon tosin tuntuu et justhan siihen oli viel 6viikkoo :o
 
Rakenneultrassa käyty, kaikki siellä hyvin ja vehkeet löyty jalkovälistä! :) Kohta olen siis kahden pojan äiti, hui ja ihanaa!
 
Kävin toissapäivänä rakenneultrassa (21.viikko) ja tyttöä veikkasi. Kätilö sanoi tosin, että tytön kohdalla ei koskaan voi olla 100% varma, jos kivekset eivät ole vielä laskeutuneet. En siis ala vielä lastenhuonetta vaaleanpunaiseksi sisustamaan ;-)
 
meilläkin eilen enemmän kuulemma tytöltä näytti, mutta eihän sitä varmaksi voi tietää. muuten kaikki hyvin, mutta enpä oikeen tiedä mitä ajatela kun kätilö sanoi että päässä kaksi rakkulaa, joiden kyllä pitäisi hävitä,en nyt muista rakkuloiden nimeä, enkä saa selvää mitä kirjoitti äitiyskorttiin :/
 
Takaisin
Top