Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, nyt kun sanoit niin piti ihan iteki katsoa mitä oon kirjottanutLuin moneen kertaan otsikosta rakenneääniultra ja mietin onko tää joku uusi juttumekin käytiin reipas viikko takaperin ja hyvin meni! Poika on myös tulossa
![]()
Haha, nyt kun sanoit niin piti ihan iteki katsoa mitä oon kirjottanutKivaa onnea!
Onko ensimmäinen lapsi vai monesko? Meillä esikoinen
![]()
Joo meillä kans tuli tosi nopeesti selville, et poikahan se sielläMeilläkin esikoinenMeillä meni alle 5s saada ultrassa selville sukupuoli. Aloin itse vaan nauramaan ennen kuin ultraaja ehti edes sanomaan mitään sillä näytöllä oli niin selvä poika vaan kun voi olla
Mies ihan hämillään sanoi että "meille tulee poika...!". Siinä sitten molemmat itkettiin! On noi ultrat kyllä tunteellisia hetkiä
Joo meillä kans tuli tosi nopeesti selville, et poikahan se siellänauratti kans meitä molempia se tilanne
Ne on kyllä ollut ihania hetkiä
harmi kun ei oo enempää ultria enää tulossa. Vähän kyllä ehkä jossain kohtaa kiinnoistais se 3D/4D ultra
Täällä käytiin rakenneultrassa viime torstaina ja hyvältä näytti kaikki. Veuhtoivat tosin siellä menemään niin että oli vähän vaikeuksia saada näkyviin kaikki mitä piti, ja aikaa meni melkein kaks tuntiaSukupuolta en halua tietää etukäteen eikä se onneksi spoilautunut, mutta tästä eteenpäin täytyy varmaan olla kauheasti ultria katselematta ettei spoilaudu jatkossakaan, mua kuitenkin ultrataan aika ahkerasti synnytykseen saakka
Ja ne 4D-kuvat näyttää mun mielestä ihan joltain pullataikinalta”perinteiset” miellyttää silmää paljon enemmän
Mä en rehellisesti oo ihan varma oisko pää kestäny yksikköodotusta kun niitä ultria on vaan muutama hassu monikkoihin verrattunaNiijoo, sähän "pääset" käymään ultrassa vielä useasti! Toki aikaa vievää ramppaamista mutta onhan noi ultrat olleet kivoja. Kiva nähdä mitä pikkuiselle kuuluu![]()