Rakenneultraääni

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja jassex
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Luin moneen kertaan otsikosta rakenneääniultra ja mietin onko tää joku uusi juttu😂 mekin käytiin reipas viikko takaperin ja hyvin meni! Poika on myös tulossa😊

Luin moneen kertaan otsikosta rakenneääniultra ja mietin onko tää joku uusi juttu😂 mekin käytiin reipas viikko takaperin ja hyvin meni! Poika on myös tulossa😊
Haha, nyt kun sanoit niin piti ihan iteki katsoa mitä oon kirjottanut 😂 Kivaa onnea! 😍 Onko ensimmäinen lapsi vai monesko? Meillä esikoinen 🩵

Haha, nyt kun sanoit niin piti ihan iteki katsoa mitä oon kirjottanut 😂 Kivaa onnea! 😍 Onko ensimmäinen lapsi vai monesko? Meillä esikoinen 🩵

Meilläkin esikoinen😊 Meillä meni alle 5s saada ultrassa selville sukupuoli. Aloin itse vaan nauramaan ennen kuin ultraaja ehti edes sanomaan mitään sillä näytöllä oli niin selvä poika vaan kun voi olla😂 Mies ihan hämillään sanoi että "meille tulee poika...!". Siinä sitten molemmat itkettiin! On noi ultrat kyllä tunteellisia hetkiä

Meilläkin esikoinen😊 Meillä meni alle 5s saada ultrassa selville sukupuoli. Aloin itse vaan nauramaan ennen kuin ultraaja ehti edes sanomaan mitään sillä näytöllä oli niin selvä poika vaan kun voi olla😂 Mies ihan hämillään sanoi että "meille tulee poika...!". Siinä sitten molemmat itkettiin! On noi ultrat kyllä tunteellisia hetkiä
Joo meillä kans tuli tosi nopeesti selville, et poikahan se siellä 😂 nauratti kans meitä molempia se tilanne 🙈 Ne on kyllä ollut ihania hetkiä ❤️ harmi kun ei oo enempää ultria enää tulossa. Vähän kyllä ehkä jossain kohtaa kiinnoistais se 3D/4D ultra

Joo meillä kans tuli tosi nopeesti selville, et poikahan se siellä 😂 nauratti kans meitä molempia se tilanne 🙈 Ne on kyllä ollut ihania hetkiä ❤️ harmi kun ei oo enempää ultria enää tulossa. Vähän kyllä ehkä jossain kohtaa kiinnoistais se 3D/4D ultra

Joo, mua kanssa kiinnostais mutta vähän suolainen hinta sillä😅 Me ei saatu rakenneultrasta mitään hyvää kuvaa oikein. Paras kuva on melkein se kuva haaruksista😂 3D-kuva näytti ihan joltain kauhuleffahirviöltä kun pikkuinen ei halunnut näyttää kasvojaan kunnolla

Täällä käytiin rakenneultrassa viime torstaina ja hyvältä näytti kaikki. Veuhtoivat tosin siellä menemään niin että oli vähän vaikeuksia saada näkyviin kaikki mitä piti, ja aikaa meni melkein kaks tuntia 😂 Sukupuolta en halua tietää etukäteen eikä se onneksi spoilautunut, mutta tästä eteenpäin täytyy varmaan olla kauheasti ultria katselematta ettei spoilaudu jatkossakaan, mua kuitenkin ultrataan aika ahkerasti synnytykseen saakka 😅

Ja ne 4D-kuvat näyttää mun mielestä ihan joltain pullataikinalta 🤣 ”perinteiset” miellyttää silmää paljon enemmän

Täällä käytiin rakenneultrassa viime torstaina ja hyvältä näytti kaikki. Veuhtoivat tosin siellä menemään niin että oli vähän vaikeuksia saada näkyviin kaikki mitä piti, ja aikaa meni melkein kaks tuntia 😂 Sukupuolta en halua tietää etukäteen eikä se onneksi spoilautunut, mutta tästä eteenpäin täytyy varmaan olla kauheasti ultria katselematta ettei spoilaudu jatkossakaan, mua kuitenkin ultrataan aika ahkerasti synnytykseen saakka 😅

Ja ne 4D-kuvat näyttää mun mielestä ihan joltain pullataikinalta 🤣 ”perinteiset” miellyttää silmää paljon enemmän

Niijoo, sähän "pääset" käymään ultrassa vielä useasti! Toki aikaa vievää ramppaamista mutta onhan noi ultrat olleet kivoja. Kiva nähdä mitä pikkuiselle kuuluu😅

Niijoo, sähän "pääset" käymään ultrassa vielä useasti! Toki aikaa vievää ramppaamista mutta onhan noi ultrat olleet kivoja. Kiva nähdä mitä pikkuiselle kuuluu😅
Mä en rehellisesti oo ihan varma oisko pää kestäny yksikköodotusta kun niitä ultria on vaan muutama hassu monikkoihin verrattuna 🤣 toki riskitkin paljon pienemmät mutta mä oon niin hyvä kehittämään katastrofeja mielessäni et oisin sit varmaan hypänny ultrassa omalla rahalla vähän väliä 😅

Se on kyllä kieltämättä ihan järkyttävää, nyt kun asiaa ajattelee, että tässä on vielä se rakenneultra edessä, ja sen jälkeen ne kokonaiset +/- 20 viikkoa ilman yhden yhtä ultraa..!
Toki voihan se olla, että se ultran merkitys vähenee sitten kun niitä elonmerkkejä alkaa ihan tosi selvästi tuntea omassa kehossaan päivittäin 🤔 Siis että nythän sitä vielä miettii, että onkohan kaikki hyvin. Mutta kun kohta joku koko ajan monottaa virtsarakkoa, niin se ei liene enää yhtä epäselvää :rolling:

Viikko sitten oli rakenneultra ja tyttöhän siellä vilkkaasti potkiskeli. Harmi, kun ei vieläkään itse tajua niitä.
Marginaalinen istukka antaa vielä ylimääräisen ultran viikolle 32, voisin kyllä käydä vaikka joka viikko...:tears:

Itse käyn kerran kuukaudessa ultrassa koska en ole päässyt nikotiinipusseista eroon kokonaa😅 2vk päästä rakenneultra ja toissapäivänä olu seurantaultra, kiva nähdä miten pieni oli kasvanut jo hirmuisesti!

Moikka! Rakenneultra onnistuneesti ohi. Lääkäristä en tykänny enkä sitte siltä mitään kysellyt enkä jutellut. Ulkomaille lähdön eväsi ensi kuulta mutta katotaa sit Suomesta joku paikka minne menis...

Tytöillä kumminkin kaikki ok, ja kk päästä viikolla 25 + seuraava äitiyspoli ja vauvojen tsekki.

Mutta jännä asenne kieltämättä. Oli sillee et kk sisällä huomaat odottavasi kaksosia, tulee sitä vaivaa ja tätä vaivaa yms. Sit ku oot noin lyhyt niin kohdunsuu varmasti aukee liian aikasin. Että tervetuloa helevettiin.

Ja koska olen lihava niin oletti et syön epäterveellistä ruokaa ja herkkuja ja paasas siitä. Varmasti heidän kuuluu, ei siinä. Kuuntelin hymyissä suin ja myötäilin vaa.

Mut tosiaan kaikki oli mukavasti 😍

@Mininen85 onpa ikävää että joudut tollaista sietämään 🥴 joku tuolla monikko-odottajien ketjussa totesi että toki voi moni asia mennä pieleen, mutta yhtä hyvin voi myös kaikki mennä mallikkaasti loppuun asti. Jotenkin vaan kaksosten kohdalla tuntuu ne kauhutarinat korostuvan, mutta vois toivoa ettei ainakaan lääkärit niitä lietsoisi.

Mulla on menny pikemminkin niin päin että oon aina seurantakäynneillä kysellyt henkilökunnalta että niin kun oon miettiny sitä ja tätä ja tota komplikaatiota, ja henkilökunta siihen vaan että nii, onhan se mahdollinen, mutta ei sulla sitä oo 😂 Nyt ehkä alan tästä tavasta päästä vähitellen eroon ku kaikki - tosiaankin - mennyt oikein nätisti tähän asti, ja viikkoja jo 24+6. 🤞🏻

Takaisin