Rakenne ultran kuvia!!!

mom83

Näppärä viestien naputtelija
Ajattelin laittaa tänne kuvaa mun pikkusesta kullan nupusta... On se vaan niin niin ihana... emoticon Photobucket
 
Hienoja kuvia ootte saaneet. Minä sain vaan kuvan, missä oli jalka ja 4D:n, jossa näkyy takaraivo ja käsi jossa etusormi osottaa ylös.
emoticon
 
Kiitoksia!! .. Miks sulle vaan sellaset kuvat annettiin.. Oliko toukalla liikaa energiaa?? tuo meiän sattu just nukkuu tuos mut ei menny kauaa ku heräili ja sit oli menoo sain toisenkin kuvan mut siit ei  niin selvää saa ku kaveri o hieman yliliikkuvainen hereillä ollessaan.. ;)
 
Meillä tuli jotenkin paljon hienompi tosta 12 viikon np-ultrasta, joka tehtiin sisäkautta, laitanpa sen tähän samaan jos sopii :)
Loput sitten viime viikon rakenneultrasta jossa viikkoja 20+6. Ei oikein ollut halukas esittelemään kasvoja siinä vaiheessa kun laitettiin 4D päälle mutta kyllä siitä nyt jotain näkee <3

edit: HERRANPIEKSUT minkä kokoisena nuo kuvat tuli!
laitan mielummin albumin osoitteen niin ei täytä koko ruutua sentäs
 
Ja tässä meidän sintti joka ei suostunu näyttämään kumpi on :)
Photobucket
 
Joval: Eipä tuo meiänkään sintti halunnu näyttää kumpi on..

Tosi hienoja kuvia tullu kaikille ja tosi  mukavaa nähdä miten erinlaisia ja ihania kaikki ovat
 
Ei nyt suoraan rakenneultrasta kun ollaan ravattu polilla joka viikko "rakneenultrassa", mutta tässä kuva 28.12 kun viikkoja oli tasan 21.

Photobucket
 
Mom83: No sen jalan sain varmaan siks, ku satuin vaan tokasemaan et ompa nätti jalka.. Naamakuva ei onnistunu, ku oli tiukasti kääntäny selkänsä. Kyllähän se mittausaikana pyöri ja hyöri vaikka miten päin, mut sit ku kätilö otti 4D:n käyttöön se meni heti piiloon ihan ku olis tienny et nyt otetaan kuvaa...

emoticon
 
Katotaas miten muijan käy kuvia ladatessa...
Ei siitä tullut mitään. Missä on tuo "kuvan URL"?
Kiits, Sofi
 
massukuvien viimeisellä sivulla on ohje.. Mullakin meni ennen ku tajusin tuon homman .. ja oon niin huono ite neuvomaan emoticon
 
Joo kato ongelmahan on se etten tajunnut siitäkään ohjeesta! emoticon Täytyy yrittää vielä... Tuleeko se jotenkin ton hyperlink managerin kautta? Vai suoraan tähän tekstikenttään?
t.Yks.kert.
 

Suoraan tekstikenttään. Tai niin sain ainakin masukuvat näkyviin. Yritin itekin ensin vääntää ton hyperlinkin kautta, mut niin en saanu onnistumaan.

Me ei saatu rakenneultrasta kun kolme kuvaa. Np-ultrasta saatiin paljon enemmän ja kolme 4D-kuvaa. Höh.

 
Kiitti! Outoa, kun laitan minkä tahansa photobucketin antamista linkeistä tekstikenttään, se tosiaan kopioi pelkän linkin eikä kuvasta tietoakaan. Aargh! Pitääkö siihen eteen kirjoittaa jotain ja mitä niistä linkeistä olette käyttäneet? Kaiken järjen mukaan pitäisi olla se imagelinkki. Ehkä vaan kerron että hienoja olivat. :D
Ehkä se paperi maksaa liikaa... Tai eivät tule ajatelleeksi. Jos vielä ultraan jahkaannut niin ekana pyyntö tiskiin että tilaisin vähintään viisi kuvaa, kiitos. :)
Edit. Tässä linkki, mulle ainakin näkyy ihan linkkinä eikä hienona kuvana niinkuin muilla...
http://s1195.photobucket.com/albums/aa385/annarenfors/?action=view&current=128.jpg" target="_blank">http://i1195.photobucket.com/albums/aa385/annarenfors/128.jpg" border="0" alt="Photobucket">
 
Sofi:

Kopioi se HTML -kohta ja pastee se suoraan tekstikenttään. Se on sen kuvan osoite, joten se tulee tavallaan linkkinä tänne sivulle sieltä suoraan :)
 
Ihania kuvia!

Meillä on huomenna rakenneultra ja mua pelottaa aivan kauheasti onko kaikki ok. Rakastaahan lasta vaikka olisikin jotain, mutta entä jos onkin jotain vakavaa? :'( Ja kun potkut ovat tuntuneet aijemmin paljon voimakkaammin ja nyt ei enään niin voimakkaasti. Mistäköhän se voisi johtua?

tsemppiä kaikille! <3
 
Siira: Ihan normaalia et välistä potkut tuntuu heikommilta.. Vauvalla on kuitenkin tilaa liikkua vatsassa viellä ja riippuu ihan vauvan asennosta että tunnetko ne... Täällä minulla ja monella muullakin odottajalla on noita "hiljaisempia" päiviä.. Mut aina jännittää tuonne rakenne ultraan mennä mut kyl on niin ihanan tunne ku sielt tulee poiesemoticon
 
Mulla kans hiljaista välillä, tänäänkin. Lienee ihan normaalia, näillä viikoilla taitaa nukkuakin aika paljon vielä... Tsemppiä ultraan! Se on mukavaa. :)
 
Tässä pää siis on tuossa oikeassa yläreunassa ja kroppa tuossa vasemmassa alareunassa ku kaikki luulee sen kroppaa pääksi :D eli sormet suussa siellä pötköttelee...Photobucket
 
HEi kaikki!

Rakenneultra meni loistavasti! siellä se oli ihan kippurassa, tuli ihan meidän fretti mieleen! :) Kaikki oli niinkuin pitääki <3 ja totta ultran jälkeen on ollu aivan mahtava fiilis! uskomaton se pieni helmi!
 
Takaisin
Top