R.testi nega, mutta oireita ja kk myöhässä

  • Ketjun aloittaja Epätietoisuus raastaa
  • Aloituspäivämäärä
E

Epätietoisuus raastaa

Vieras
Hei, oon välillä googletellu kun joillakin ihmisillä tullu plussa testiin aika myöhään. Mä niin toivoisin että munkin kohdalla olisi niin :sad001
21.9 tikutin ovulaation ja yritystä vaan päälle. Nyt kuukautiset yli viikon myöhässä, ja tämä epätietoisuus on niin raastavaa! Eilen tosiaan oli alavatsa poltetta ja lisäksi koko ajan ollut aika runsaat valkovuodot. Muuten en ole huomannut muita oireita.
Oon tehny toissapäivänä r.testin ja tänään aamulla tein clear blue testin, joka myös näytti negatiivista. Soitin tk:hon kysyäkseni voisinko päästä heille testaamaan, johon tuli tyly vastaus "Voi kuule!!! Jos se testi näyttää sulla kotona negaa niin sitten et ole raskaana, ei se meillä miksikään muutu!!" tuli oikeen paha mieli sen puhelun jälkeen kun tällaisessa tilanteessa olen ensi kertaa :sad001
En tiedä mitä tällä haen, ehkä vertaistukea ja kokemuksia!
Niin ja lisäksi eilen ehtoolla päätin ihan piruuttani testata ovistestillä ja tuli heti paljon paksumpi testiviiva kuin kontrolli. Meinaako tämä mitään vai oonko mä nyt ihan sekopää.. Yritän olla asiaa miettimättä, mutta ei vain onnistu ollenkaan :sad001
 
En tiiä auttaako mutta mulla ovulaatio testi ei oo ikinä menkkoje aikana näyttäny plussaa. Toki se viiva näkyy ku on herkkiä. Mutta kannattaa testata vaikka pregchekillä. Se on ollu kehuttu ja luotettava. Noi clearbluen testit taitaa olla sitä 50mIUjos oikei muistan ja pc on 20mIU Toki on se mahollista että raskaustestissä ei näy tai sitten ne menkat vaa ei tuu joskus voi niinki käydä.
 
Noniin, tulis nyt sitten ne kuukautiset. Olis melkein yks hailee täs tilantees ku epävarmuus vaan piinaa :sad001
 
Jos ovistesti selkee plus niin joko sul onki ovis vasta nyt tai oot raskaana ja ei vaan näy testeissä. Tsemppiä! Mäkin suosittelen testaamaan seuraavaksi pregcheckin raskaustestillä. Tai käymään yksityisellä mittauttamas hcgn.
 
Ja lisäks ovisplus ei takaa ovista. Mulla oli tässä kierrossa gynen käynti kp15. Limis ohut ja munasarjat hiljaiset. Eli ovuloimaton kierto. O.plussan sain kuitenki muutama pv siitä (tikun mukaan) jonka jölkeen tikku ollu on off tumma koko ajan. Enkä oo ovuloinu. Lämmöt normit myös. Oloja menee, hajut tuntuu ja väsy ja jos mitä mut tiedän etten oo raskaana. Menkat jo muutaman pv ”myöhässä” eikö oloakaan et alkais. Vuoto tulenee sit joskus.
Mut joo ovis voi olla sulla vasta myös nyt. Peukut!
 
Voisko olla, että olet saanut lh-piikin sillon, mutta ovulaatio jäänyt kumminkin tapahtumatta eli ovuloimaton kierto, nehän yleensä kestävät pidempään kuin normi kierrot.. Jos näin käy niin ilmeisesti sillon saattaa niitä lh-piikkejä tulla sen jälkeenkin kun kroppa yrittää vielä "irrotella" sitä munasolua ja jossain vaiheessa sitten kuukautiset alkavat itsellään. Ovuloimattomia kiertoja saattaa aina muutaman kerran vuodessa tulla ihan muuten vaan, vaikka muuten olisikin säännölliset kierrot. Itselläni (olettamani) ovuloimaton kierto venyi noin 10 päivää pidemmäksi kuin normi kierto ja oli oireiltaankin vähän poikkeava.

Toinen vaihtoehto on että ensimmäinen ovisplussa ei ollutkaan se, vaan ovuloit vasta nyt, mutta jos ei sulla yleensä ovulaatiot tule näin myöhään niin tuskinpa nyttenkään..

Jos ovisplussasta on noin kauan, niin pitäisi kyllä r-testinkin näyttää positiivista jos olisit raskaana.. :sad001 Toki sitä sanotaan ettei kaikki raskaudet näy virtsatesteissä, mutta se on kuitenkin tosi harvinaista. Jos ei menkkoja ala kuulua ja herkällä testilläkään ei tuu viivoja niin sit lääkäriin.. ja olipa tosi kurjaa, miten sulle sieltä terkkarista vastattiin! :sad001
 
Takaisin
Top