Puuhailut vauvaa odotellessa?

Tylsillä vapaa-päivillä viihdytän itseäni siivoamalla, nukkumalla, lukemalla, kisujen kaa touhuamalla, leipomisella, kokkaamalla ja tietokoneella luen erillaisiia blogeja, tsekkailen vauvan vaate/tarvike sivustoja vaikken ostaisi mitään, googletan mieleä painavia kysymyksiä ja etsin vastauksia niihin. Olen ostanut itse mammalomalle alennusmyynneistä ainakin 50 elokuvaa ja monien sarjojen tuotantokaudet ei ainakaan tule tylsää[;)] Yritän järjestää tapaamisia/kahvitteluja muutamaksi kerraksi viikossa siinä menee helposti koko päivä matkoineen päivineen. Ja onneksi äitin asuu muutaman kilometrin päässä iltasin ja viikonloppusin jos miekkonen on töissä vietän äitin kanssa. Olemme nyt aloittaneet kiertämään kaikki vauva kaupat/kirppikset vähän pidempääkin ja kauppakeskuksissa kolutaan joka vklp.

Haha, mulle tuli kans jotain ihan muuta kun tekemisen puute tosta topicista [:D].

Itse kans kamppailen lähes päivittäin siitä, mitä tekemistä keksis. Varsinkin kun ollaan asuttu vasta
vajaa vuosi (!!) tällä paikkakunnalla, niin ei ole tullu tutustuttua ei sitten keheenkään.. Kaikki ystävät ja perhe asuu 60km päässä, joten sielläkään ei viitsi ihan päivittäin ajella.

Näin raskausaikana löysin uudelleen innostuksen käsitöihin, lähinnä virkkaukseen, mutta myös palauttelen mieleeni neulomisen saloja. Myöskin on tullut paljon kirjoja luettua, niin raskaudesta ja vauvoista, kuin paljon kaikesta muustakin. Tietokoneestakin on tullu aika hyvä ystävä viime kuukausien aikana [:D].

Aika paljon leivon ja kokeilen uusia ruokia. Mitkä onnistuu ja mitkä ei. Joskus mies kyllä tuumaa, että aika kalliiksi käy tää mun kokeilu, kun joskus eväistä tulee ihan roskapönttökamaa [:D]. Tietty sit kaikki pikkuset kotihommat tulee hoidettua päivittäin, ja kun mieskin on työttömänä niin koitetaan yhdessä sit keksiä jotain puuhastelua, uimassa käyntiä yms. Ja päiväunet alkaa olla jo rutiinia [:)]

Takaisin