Purppuraviiva

hannn

Näppärä viestien naputtelija
Syysmammat 2017
Mitäs mieltä ootte tosta purppuraviivasta? Hölynpölyä vai merkki lähestyvästä synnytyksestä?
Ite en esikoista odottaessa tiennyt tommosesta, ni ei oo kokemusta. Mites muilla? Onko ilmestynyt viivaa?
Muoks. Kyselen siksi, kun ihan kuin olisin viivan nyt havainnut.
 
Aaaa... mielenkiintoista. Pitääpä "seurata"
 
En tiedä kuinka totta toi on, mutta kyllä itse ku vilkasin ni sieltä löytyy parin sentin viiva :D ja lääkärissä pari viikkoa sitten oli sormelle auki jo..
 
Mä kurkin sitä esikoisen aikaan ja olin bongaavinani sen juuri vähän ennen synnytystä. Pitäskö taas metsästää peili jostain ja alkaa kurkkia :D
 
Oho, enpä ole kuullutkaan tällaisesta ennen. Täytyypä myös kurkistella [emoji23]
 
Mullekin ihan uus juttu! En ite oikein taipunu näkemään edes peilillä niin piti passittaa mies tutkimaan asiaa :hilarious: ja kyllä hän väitti lyhyen viivanalun näkevänsä :joyful:

Täähän on kun paluu raskauden alkuun kun tiiraillaan viivoja. Näkyykö haamulainen? Vai onko vaan viivanpaikka? Pitäiskö kattoa eri valossa? :hilarious::hilarious:
 
Mä luin tästä ihan muutama viikko sitten.. En ollit ikinä ennen kuuluutkaan. Kuulostaa jossain määrin kyllä hassulta
 
Kuulosti hassulta, mutta ilmeisesti ei kuitenkaan ole mitään hölynpölyä. En ajatellut silti alkaa peilin kanssa pehvaani ihmettelemään. Korkeintaan sitten kun supparit alkaa ja tahtoo olla pitkään kotona niin voisi kurkistella. :D
 
Mä kuulin tästä jo kuopusta odottaessa. En kyllä tajunut itseltäni tarkistaa sitä, luulin sen tulevan synnytyksessä naisille
Mä en tässä kolmannessa raskaudessa enää kyllä usko mihinkään
 
Piti googlaa ja olin lukenut oikein että synnytyksesä tulee tai sen alettua.
No joo ehkä jotkut jutut onkin ihan totta
 
Mulla kyllä näkyy tollasta viivaa, mutta en oo synnyttääs :hilarious: Taitaa olla aika merkityksetön "merkki" :grin
 
Mulla kyllä näkyy tollasta viivaa, mutta en oo synnyttääs :hilarious: Taitaa olla aika merkityksetön "merkki" :grin

Miäki oon vähän sitä mieltä, että johtuu vaan samasta kun muutenkin verisuonten "esiinpompsahdukset". Paine kasvaa lantiossa ymsyms. Mulla nimittäin on vahvistunu tuo viiva, mut mitään muuta ei tapahdu, että synnytys muka etenis.
 
Oli pakko tulla kirjoittamaan, että en kyllä luottaisi kovin paljon tuohon viivaan, kun teidän keskustelua lukeneena kurkkasin omaa viivaa. Ja mulla menee viiva ihan ylös asti vaikka synnytys ei todellakaan ole käynnissä :grin
 
Munki oli pakko tarkistaa löytyykö semmonen ja olihan se
Ylös asti mullakin menee ja ei oo synnytys käynnissä, en muista edes koska olis kipee supistus tullut tässä raskaudessa
 
Ihan näin sivuhuomautuksena, että myös meidän 2v tytöiltä löytyy tumma viiva takalistosta ja he EIVÄT ole synnyttämässä.. :D :D
 
Takaisin
Top