Puli puli... on vauvauinnin aika!

Imme me asutaan Rajamäellä joten sinne mekin menossa! Eli me nähdään sit torstaina infossa :wink
 
Koitan päästä siihen keskiviikon ilta ryhmään :) se aika ei sotkisi pöikkäreitä :)
 
Jätän pojan kotiin silloin torstaina kun on päikkäreillä ja tuun yksin :) mites mä tunnistaisin sinut Imme? :)
 
Sinänsä kyllä hauska sattuma että meidän pojat syntyi samana päivänä samassa sairaalassa samalla osastolla ja nyt sit ollaan menossa samaan uimahalliin :D
 
Ai siihen keskiviikon klo 18:30 ryhmään? Me nimittäin ilmoittauduttiin siihen ryhmään :grin
 
Juuri siihen :D mä voi vasta ilmoittautua paikan päällä ku maksan osan liikunta seteleillä mutta olen ilmaissut olevani kiinnostunut pääsemään juuri siihen ryhmään:sorry:
 
Hmm... Me tullaan sinne koko porukalla :laughing002 mulla on valkoinen toppatakki, miehellä valko-harmaa ruudullinen toppatakki. Vauvalla on Brio Primo kantokoppa. Mulla on tummanruskeat hiukset, mitalta olkapäähän. Oon noin 164 senttinen :grin Eli ihan kuin varmaan kaikki muutkin ihmiset :laughing001 olisiko sulla selkeämpiä piirteitä?
 
Ei vitsi, olisiko sen voinut maksaa osittain liikuntaseteleillä?
 
Kyllä siellä voi maksaa liikunta seteleillä :) mä oon 173 cm pitkä blondi joka on aina pukeutunut mustaan :D naamassa muutama lävistys :) päässää musta pipo missä on koiran tassuja :) mutta varmaan kyl tunnistaa helposti :D
 
Hyvä miittinki! Mulle Rajamäen uimahalli/sali on hyvinkin tuttuja paikkoja. Hyvä paikka! Isä ja äiti käy siellä päivittäin salilla kun ovat eläkkeellä ja siskoni himo urheilija.. Kertookaa sitten miten meni Zeinika ja Imme :) Aika hauska sattuma..
 
Tänään oli eka uinti ja voi miten poika tykkäsi :) piti ihan hirveästi uimisesta ja ei olisi halunnut pois lähteä :) hienosti käyttäytyi eikä yhtään kiukkua edes tullut :)
 
Voi että miten olis kiva jos meidänkin vauva tykkäisi.:) Ainakin kylpemisestä on alkanut nyt nauttia enemmän kuin aikaisemmin. Meillä on lauantaina eka kerta.
 
jemna stemppiä ekaan kertaan :) mua jännitti ihan hirveesti miten siellä pärjää vauvan kanssa mutta turhaan jännitti kaikki sujui niin kuin piti :)
 
Kiitos! :) Hoksasin muuten että eihän mulla ole itselläni ees uimapukua. Pelkät bikinit vaan, mutta en varmaan kehtaa ne päällä mennä uimahalliin. Sehän voi vauvakin vahingossa vetäistä tissin esiin, siinä sitä sitten oltaisi.:D pakko lähteä ostamaan, en vaan ole koskaan tykännyt kokouimapuvuista.:/ millasia teillä muilla on uimapuvut itsellä?
 
Takaisin
Top