Pukeutuminen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nauriska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiristää ja puristaa täälläkin.. Aamulla vaatteet mahtuu ihan hyvin, mutta iltapäivästä alkaa olla tukalat oltavat. Turvotusta on. Leggarit ovat olleet käytössä tosi hyvät.

Ihana kuulla, että muillakin on tullut aikaisessa vaiheessa turvotusta! Vatsa on täällä ollut jo sen verran turvoksissa, että parhaalta tuntuu päällä kaikki pehmeä ja ei-kiristävä. Käytän onneksi muutenkin melko laskeutuvia paitoja, joten niissä pitäisi riittää tilaa melko pitkälle. Jossain vaiheessa ajattelin ainakin jotkut siistit mammahousut etsiä itselleni, samoin talveksi takin, joka mahtuisi päälle :)

En nyt tuskin hirveitä määriä ala pelkkiä mammavaatteita ostelemaan, mielummin sellaista, mitä pystyy hyödyntämään muutenkin. Ihan kivannäköisiä vaatteita nyt näkyi olevan esim. Mamaliciousilla, joten eiköhän vaihtoehtoja löydy!

Löysät vaatteet täälläki käytössä. Legginssitkin tuntuu välillä liian kiristäviltä :grin

Minä pärjään vielä omilla housuilla varsin hyvin vaikka turvotusta onkin hyvinkin paljon, ainakin iltaa kohden. Rintsikat tuntuvat enemmänkin ahdistavan, tissit on kyllä kasvaneet!

Minä tilasin jo OzBabystä kahdet äippähousut kun oli alessa, en tosin vielä niitä käyttöön sentään ota :)

Mä ostin ekat mamma vaatteet. :D Pari paitaa tarttu alesta matkaan. Kävin myös kokeilemassa hmn mammahousuja. Kohta on jo vyötäröresorikin sopiva... En viitsinyt vielä ostaa kun vielä kaapissa on housuja mitkä menee päälle. :) Kiva turvotus täälläkin. Alkaa olla hankala peitellä... Rv 9+3

Mä laitoin tilaukseen Espritin aletuotteita, erilaisia mammamekkoja. Käytän sellasia paljon muutenkin, joten toivottavasti käyvät ja voin pitää läpi talven legginsien/sukkahousujen kanssa ja keväällä/kesällä sitten imettäessä, osassa oli se vaihtoehtokin. Nää on ensimmäinen juttu mitä oon katellut ja ihan tilannutkin, mitään varsinaisia vauvajuttuja en uskalla edelleenkään ostaa. Niiden aika on sitten kun kumpu näkyy tän turvotuksen alta.

Minä kanssa hommasin nyt ekat mammafarkut. Tosiaan tänään lääkärin mittaamana tulokas olikin vähän isompi kuin mitä viikkoja oltiin laskettu eli koon mukaan 11. viikon paikkeilla. Tavalliset suorat housut ei enää mene ja tavalliset mukavimmat farkut kiristää iltapäivällä jo epämukavasti.

Mulla oli tänään eka päivä kun työhousut ahdisti. :/ Yritin vaan vetää vyötäröä alemmas... Pitää kohta miettiä muita housuja

Mulla on edelleen mennyt samat farkut päälle, mitä nyt kotona sitten avaan vyön ja napin. :) Että pikkusen turvotusta, mutta ei pahasti. En ole vielä ostellut mammavaatteita.

Eilen ostin ekat mammafarkut ja -legginsit h&m:stä ja ystävä lainasi muutamia odotusvaatteita. Ei pysty enää kuvittelemaankaan mitään kiristävää päälle. Jotenkin turvottaa niin paljon jo nyt, että olisikohan kaksoset tulossa...

Eilen puristi farkut ensimmäistä kertaa, joten ei ole vielä kovin paljon turvotusta. Olen vielä kotona esikoisen kanssa niin on helppo pukeutua löysiin vaatteisiin. Muistan kyllä esikoisesta miten tuskaista oli olla töissä farkut jalassa. Yritin sinnitellä ultraan asti, mutta oli pakko käydä ostamassa ensimmäiset mammafarkut viikolla 10. :)

Mun Espritin mammavaatetilaus tuli tänään ja sain jopa soviteltua silläkin uhalla, että sen jälkeen etoo taas extrapaljon. Tilasin useamman mekon ja paidan ja enpä kyllä osannut vielä asennoitua niihin yhtään, suurin osa palautukseen. Huomasin kyllä samalla, että eipä oo asiaa enää normifarkkuihin, maha on niin pömpöllään/turvonnu koko ajan. Toisaalta tajusin, että odotan innolla, että mulle tulee se kunnon pyöreä mammamaha ja voin kipitellä maha pystyssä tuolla ja näyttää sen kaikille. :) Mun syksyn tyyli taitaa olla leggarit/sukkahousut ja strechthameet löysien yläosien kera.

Mä tilasin tänään hirveesti kaikkia löllöpaitoja ja neuleita ja legginssejä netistä. Ei pysty enää farkkuja pitää ollenkaan ja mulla on vaatekaapissa niin vähän isoja vaatteita mitkä tuntuis ja näyttäis mukavilta :/ onneks töissä on niin löysät työvaatteet et luultavasti selviin samoilla koko raskauden.

Mä en kyllä enää farkkuja laita! Kiristää vyötäröstä. Leggareilla aattelin olla töissä ennen kuin kerron siellä raskaudesta :) Ostin jo aivan ihanat HM:n mamma super stretch housut ja pari 3/4 hiha paitaa :) Myöhemmin pitää jotkut mammafarkutkin saaha.

Minusta tuntuu jotenkin, että housut todennäköisesti kiristi isomman ruuan jälkeen ennen plussausta ihan yhtä paljon kuin nytkin, mutta jotenkin nyt se tuntuu pahemmalta noin henkisesti, ts. tulee jotenkin ajatus että se vauvanalku puristuu siellä ihan kasaan... Sen vuoksi tilasin kanssa jo äitiysfarkkuja vaikka viikkoja on vasta 7+ :)

Takaisin