Puetko vauvalle yhden kerroksen enemmän kuin itselle?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Vauvan pukemisessa taitaa olla jonkinlainen nyrkkisääntö, pukea yksi kerros enemmän kuin itselle. Toimitteko te tämän ohjeen mukaan?

Meidän esikoinen ei taida olla lainkaan palelevaa sorttia sillä en voinut mitenkään soveltaa häneen tätä sääntöä. Olisi raukka ollut vain hikinen. Joskus sisälläkin hänellä saattoi olla vain housut ja body, kun itse jo pistin t-paidan päälle pitkähihaisen ja vauva oli ihan lämmin.
 
En varsinaisesti pukenut kun olen itse palelija ja puen aina itsellekkin paljon päälle. Myös vauvalla vaunuissa talvella lisäksi lämmin toppapussi ja lämpimämmillä keleillä äp makuupussi. Sisällä aina ollut vain sisävaatteet, ei mitään lisäkerroksia.
 
Vargynja, minulla myös kaksi kolmesta vauvasta on ollut niin lämminverisiä, että on ollut aina pikemminkin yksi kerros vähemmän vaatteita kuin minulla, koska palelen aina. Jos kuopusta vertaa isäänsä, niin varmaan tuo yksi kerros enemmän olisi ollut sopiva.

Keskimmäinen vauva oli ja on tällainen vilukissa kuin minäkin.
 
En todellakaan pue, koska minä olen perheen vilukissa.
Koko muu perhe vauvaa myöten tulevat toimeen vähemmällä.
 
Näillä keleillä on hankalaa vauvan kanssa ulkona. Ei viitsi makuupussiin pukea liikaa, mutta ulkona saattaa tuulla kylmästi vaikka aurinko lämmittää.. Periaatteessa en pue enempää mutta makuupussi on se yks ylimääräinen vielä. :)
 
Takaisin
Top