Pilkki24 Foorumin legenda 29 huhti 2025 #102 Kannatti pelata tuota munkkirinkilää vastaan taktisesti.
litranmitta Luottohahmo langoilla Kesäkuiset 2022 Kesäkuiset 2024 29 huhti 2025 #103 Sima on kyllä hyvää iltapalalla maistoin ekan lasin
VäriSointu Supliikin supersankari 29 huhti 2025 #104 Pilkki24 sanoi: Kannatti pelata tuota munkkirinkilää vastaan taktisesti. Click to expand... Joo minä olen huomannut, että välillä on oikea taktiikka alkaa heti jyrätä sitä, mikä on se toinen voittajaehdokas, vaikka se ei olisikaan mikään inhokki itselle. Minä pyrin tässä pelissä just tähän lopputulokseen.
Pilkki24 sanoi: Kannatti pelata tuota munkkirinkilää vastaan taktisesti. Click to expand... Joo minä olen huomannut, että välillä on oikea taktiikka alkaa heti jyrätä sitä, mikä on se toinen voittajaehdokas, vaikka se ei olisikaan mikään inhokki itselle. Minä pyrin tässä pelissä just tähän lopputulokseen.
Vargynja Admin Staff member Administrator Helmikuiset 2021 30 huhti 2025 #105 Sima voitti! Pudotellaan opettajien piirteitä vielä kun lukuvuotta on jäljellä. Peli löytyy täältä.