Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minä en edes tiedä tuota voittajaa.
Jotkut jouluhömpät ällöttävyydessään menevät joulun aikaan, mutta niissäkin pitää näkyä se joulu joka saamerin kohtauksessa. Joulukoristeita, -valoja, -villapaitoja, tonttulakkeja, kulkusten kilinää yms... juonella ei mitään väliä, kun haluan vain visuaalisesti päästä joulutunnelmaan.Suosittelen lämpimästi katsomaan! Tulee joulun aikaan varmaan myös telkkarista, sijoittuu joulun aikaan
Rakkautta vain -elokuvassa on samaa tyyliä kun Bridget Jonesissa. Myös brittiläinen.Jotkut jouluhömpät ällöttävyydessään menevät joulun aikaan, mutta niissäkin pitää näkyä se joulu joka saamerin kohtauksessa. Joulukoristeita, -valoja, -villapaitoja, tonttulakkeja, kulkusten kilinää yms... juonella ei mitään väliä, kun haluan vain visuaalisesti päästä joulutunnelmaan.
Toki löysin juuri uuden lempparijouluelokuvani eli Violent night.
Minä jaksan todella harvoin katsoa romanttisia komedioita ja draamaa. Raskausaikana olin loppupuolella niin herkkä ahdistumaan, että silloin jouduin kuluttamaan väkivallatonta sisältöä, mutta muutoin viihdyn enemmän toiminnan parissa.
Bridget Jonesit ovat lajissaan poikkeus, josta löytyy vähän liikaakin samaistumispintaa omaan elämään, mutta joku mistään mitään ymmärtämätön pösilö pudotti senkin. Ja siis tämä hävinneen suurella katkeruudella.
Jep ehdottomasti!Rakkautta vain -elokuvassa on samaa tyyliä kun Bridget Jonesissa. Myös brittiläinen.