Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aa sori, meni ohi toi vastaus! Toki itellekin se oli lähinnä varmistus jollekin minkä tiesi jo ja mikä vaan sanallisena tuntu miljoona kertaa merkityksellisemmältä kun pelkät viivatJohan mie @kaihotar kerroin tuolla aiemmin, että ne ovat minusta rahanhukkaa ja turhaa jätettä. Tai ainakin minä kykenen erottamaan kaksi viivaa yhdestä. Haamulaisten tiirailu puolestaan on vaan halpaa huvia. Ja siksi suosin myös liuskoja puikkotestien sijaan ellen nyt sattuisi olemaan kylässä ja iskisi pakottava tarve testata. En ehkä kehtaisi kylässä liotella testiä jossain kupissa.
Mullakaan ei oo ollut ikinä yhtään digiä, vaan halppis liuskoilla / tikuilla oon mennyt. Oon ostanut niitä milloin mistäkin kaupasta...Johan mie @kaihotar kerroin tuolla aiemmin, että ne ovat minusta rahanhukkaa ja turhaa jätettä. Tai ainakin minä kykenen erottamaan kaksi viivaa yhdestä. Haamulaisten tiirailu puolestaan on vaan halpaa huvia. Ja siksi suosin myös liuskoja puikkotestien sijaan ellen nyt sattuisi olemaan kylässä ja iskisi pakottava tarve testata. En ehkä kehtaisi kylässä liotella testiä jossain kupissa.
Aa sori, meni ohi toi vastaus! Toki itellekin se oli lähinnä varmistus jollekin minkä tiesi jo ja mikä vaan sanallisena tuntu miljoona kertaa merkityksellisemmältä kun pelkät viivat