Pudotuspeli (Raskaustestit) - Ei äänirajoitetta

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pregcheck liuska 25 (+1)
Sofi puikko 10
YA raskaustesti puikko 10 (-2)
Pregcheck puikko 10
Clear Blue Digital Ultra Early 10
Clear Blue plus 8
Early@home liuska 10

Pregcheck liuska 26 (+1)
Sofi puikko 10
YA raskaustesti puikko 10
Pregcheck puikko 10
Clear Blue Digital Ultra Early 8(-2)
Clear Blue plus 8
Early@home liuska 10

Pregcheck liuska 26
Sofi puikko 10
Pregcheck puikko 10
Clear Blue Digital Ultra Early 9 (+1)
Clear Blue plus 6 (-2)
Early@home liuska 10

Kiinnostais tietää miks kukaan ois digejä vastaan 😄 ne on niin selkeet ainakin

Pregcheck liuska 27(+1)
Sofi puikko 10
Pregcheck puikko 10
Clear Blue Digital Ultra Early 7(-2)
Clear Blue plus 6
Early@home liuska 10

Johan mie @kaihotar kerroin tuolla aiemmin, että ne ovat minusta rahanhukkaa ja turhaa jätettä. 💁🏼‍♀️ Tai ainakin minä kykenen erottamaan kaksi viivaa yhdestä. Haamulaisten tiirailu puolestaan on vaan halpaa huvia. 🤭 Ja siksi suosin myös liuskoja puikkotestien sijaan ellen nyt sattuisi olemaan kylässä ja iskisi pakottava tarve testata. 😅 En ehkä kehtaisi kylässä liotella testiä jossain kupissa. 🙈

Johan mie @kaihotar kerroin tuolla aiemmin, että ne ovat minusta rahanhukkaa ja turhaa jätettä. 💁🏼‍♀️ Tai ainakin minä kykenen erottamaan kaksi viivaa yhdestä. Haamulaisten tiirailu puolestaan on vaan halpaa huvia. 🤭 Ja siksi suosin myös liuskoja puikkotestien sijaan ellen nyt sattuisi olemaan kylässä ja iskisi pakottava tarve testata. 😅 En ehkä kehtaisi kylässä liotella testiä jossain kupissa. 🙈
Aa sori, meni ohi toi vastaus! Toki itellekin se oli lähinnä varmistus jollekin minkä tiesi jo ja mikä vaan sanallisena tuntu miljoona kertaa merkityksellisemmältä kun pelkät viivat

Mullakaan ei oo ollut ikinä yhtään digiä, vaan halppis liuskoilla / tikuilla oon mennyt. Oon ostanut niitä milloin mistäkin kaupasta...

Pregcheck liuska 25 (-2)
Sofi puikko 10
YA raskaustesti puikko 11 (+1)
Pregcheck puikko 10
Clear Blue Digital Ultra Early 7
Clear Blue plus 6
Early@home liuska 10

Aa sori, meni ohi toi vastaus! Toki itellekin se oli lähinnä varmistus jollekin minkä tiesi jo ja mikä vaan sanallisena tuntu miljoona kertaa merkityksellisemmältä kun pelkät viivat

Mulla just tää sama syy miksi ostin digin viikkonäytöillä vielä sen jälkeen kun sain selkeän plussan puikkotestiin liuskahaamun jälkeen. Tuntui jotenkin konkreettisemmalta lukea se teksti.

Pregcheck liuska 26
Sofi puikko 10
YA raskaustesti puikko 12 (+1)
Pregcheck puikko 10
Clear Blue Digital Ultra Early 5
Clear Blue plus 6
Early@home liuska 8 (-2)

Täytyy nöyränä tyttönä tunnustaa testitietämättömyytensä alkuperäisen listan edessä. 😄

@VäriSointu en miekään noita kaikkia tunne. 🙈 Luulen kaikkien kuitenkin näyttävän positiivista, jos siihen on aihetta. 😄 Himotestailuun suosin liuskoja. Jollain markettitestillä minä silloin tytöstä testasin ja vahvistin apteekin parillakin ennenkuin uskoin, ettei se testi ollut viallinen. 😅 Ja @Olive se olisi ollut ihan sama lukeeko se tekstillä vai viivat kyseessä, kun tuossa tilanteessa olisin luullut testin olevan joka tapauksessa rikki (pillerit oli käytössä). 😆 Pääsi halvemmalla, kun osti peruspuikkoja. 😁

Pregcheck liuska 25 (-2)
Sofi puikko 10
YA raskaustesti puikko 13 (+1)
Pregcheck puikko 10
Clear Blue Digital Ultra Early 3
Clear Blue plus 6
Early@home liuska 8

Pregcheck liuska 24 (-2)
Sofi puikko 10
YA raskaustesti puikko 14 (+1)
Pregcheck puikko 10
Clear Blue Digital Ultra Early 1