Mun piti lopettaa tän jälkeen kun sain haluamasi pitsan, mutta en malttanutPaprika 12
Punasipuli 11
Ananas 4(+1)
Rucola 8
Tomaatti 12
Valkosipuli 12
Parsa 0(-2)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mun piti lopettaa tän jälkeen kun sain haluamasi pitsan, mutta en malttanutPaprika 12
Punasipuli 11
Ananas 4(+1)
Rucola 8
Tomaatti 12
Valkosipuli 12
Parsa 0(-2)
Nämä on koukuttavia. Minua ei oikeasti edes kiinnostanut sen jälkeen, kun lempparit tippuivat, mutta kunhan jatkoin hämmentämistä.Mun piti lopettaa tän jälkeen kun sain haluamasi pitsan, mutta en malttanut
Kerran maistoin, mutta ei ainakaan silloin sytyttänyt. Kantarellipitsakaan ei toiminut, vaikka ajattelin, että sen on pakko olla hyvää. Oikeastaan ainoa sellainen täyte mitä kohtaan miulla oli ensin ennakkoluuloja, mutta mikä toimi älyttömän hyvin oli ranskankerma! Myös smetana toimii. Ja siis sillä tavalla, että sitä on läntteinä päällä ja se käy myös uunin kautta.Parsa on muuten tosi hyvää pitsassa, suosittelen!
Joo hyi sellainen säilykepaprika! Tuore on tosi hyväTälläinen kisa josta syntyy myös mukavasti jälkipeliä ja kommentteja on kyllä oikeesti kiva, vaikkakin pieniä l pistelasku ongelmia hieman syntyykin.
Hieno tulos kun lähes huonoin voitti etenkin jos se sattuu olemaan säilykepurkista sinne lämmitettäväksi plätsäytetty..