Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No pelatkaa loppuun kun tympii korjailla koko ajan teidän pisteitä ja tulee vaan uutta viestiä alle
Eikun korjaan niitä vääriä pisteitä ja seuraava laittaa ennen minun viestiä niillä väärillä pisteillä niin se on hitaampaa se että joutuu korjaamaan ja katsomaan miten tää nyt meni oikeesti, kun edelliset ei ole viitsineet katsoa meneekö nyt pisteet oikein.Varmaan yhteyksistä riippuu kuinka nopsaan tulee, kun mulla näyttää et toi viimeisin sun tulee mun alle ja siks menee solmuun![]()
Eikun korjaan niitä vääriä pisteitä ja seuraava laittaa ennen minun viestiä niillä väärillä pisteillä niin se on hitaampaa se että joutuu korjaamaan ja katsomaan miten tää nyt meni oikeesti, kun edelliset ei ole viitsineet katsoa meneekö nyt pisteet oikein.
Ja siis joudun perään korjaamaan uudelleen ne omani siihen jo lähetettyyn viestiin. Niin jos kaikki katsoisivat aina ne edelliset ja korjaisivat väärät niin olisi mukavampi pelata.
Mutta serranon perhe itsessään on kyllä hyvä![]()