Pudotuspeli (Nollarin tv-helmet) - Ei äänirajoitusta

O.C. 9 (-2)
Serranon perhe 14 (+1)

Korjasin tähän, on oikein nyt. Mun ja Myskimalvan tuli samaan aikaan mut täs pitäis olla oikein

No pelatkaa loppuun kun tympii korjailla koko ajan teidän pisteitä ja tulee vaan uutta viestiä alle

Varmaan yhteyksistä riippuu kuinka nopsaan tulee, kun mulla näyttää et toi viimeisin sun tulee mun alle ja siks menee solmuun 😅 lisäks korjaan omiini pisteet aina kun huomaan et toinen laittanut samaan aikaan ensin

Varmaan yhteyksistä riippuu kuinka nopsaan tulee, kun mulla näyttää et toi viimeisin sun tulee mun alle ja siks menee solmuun 😅
Eikun korjaan niitä vääriä pisteitä ja seuraava laittaa ennen minun viestiä niillä väärillä pisteillä niin se on hitaampaa se että joutuu korjaamaan ja katsomaan miten tää nyt meni oikeesti, kun edelliset ei ole viitsineet katsoa meneekö nyt pisteet oikein.

Eikun korjaan niitä vääriä pisteitä ja seuraava laittaa ennen minun viestiä niillä väärillä pisteillä niin se on hitaampaa se että joutuu korjaamaan ja katsomaan miten tää nyt meni oikeesti, kun edelliset ei ole viitsineet katsoa meneekö nyt pisteet oikein.

Mä kyllä katson muutaman viestin taaksepäin ja lasken siitä ne pisteet, eli vaikka siellä olis välissä ”vääriä” niin lasken omat pisteet sen mukaan mitä on viimeisimmästä oikein laitetusta äänestetty. Tää on vähän sekavaa kun on paljon jengiä ja yhteyksien nopeus vaikuttaa

Ja siis joudun perään korjaamaan uudelleen ne omani siihen jo lähetettyyn viestiin. Niin jos kaikki katsoisivat aina ne edelliset ja korjaisivat väärät niin olisi mukavampi pelata.

Ja siis joudun perään korjaamaan uudelleen ne omani siihen jo lähetettyyn viestiin. Niin jos kaikki katsoisivat aina ne edelliset ja korjaisivat väärät niin olisi mukavampi pelata.

Mä katson aina ennen kun lähetän, ja otan ne huomioon niin etten välttämättä ota edellisen pisteiden mukaan lähtötilannetta jos edellisellä on väärin (koska tulleet samaan aikaan) ja korjaan myös heti omat pisteeni jos mun kanssa samaan aikaan tullut joku.

Takaisin