Pudotuspeli (Nollarin tv-helmet) - Ei äänirajoitusta

Mä katson aina ennen kun lähetän, ja otan ne huomioon niin etten välttämättä ota edellisen pisteiden mukaan lähtötilannetta jos edellisellä on väärin (koska tulleet samaan aikaan) ja korjaan myös heti omat pisteeni jos mun kanssa samaan aikaan tullut joku.

Näin minäkin ainakin yritin tehdä!

Mutta O.C. ja Serranon perhe oli omat suosikit alusta asti, joten kumpi vaan ois vienyt voiton niin ois ollu hyvä tulos itelle 😁

Niin on! Mä olin liian Junnu (-94) kun O.C tuli et oisin katsonut sitä. Tai sit vaan ei kiinnostanut 😂
Minä taas olen liian vanha (-82) 😄 ja aattelinkin, että tää lista ei mulle ollut ihan osuva, tuo Selviytyjät oli melkein ainoa, jota katsoin enemmän.

Meillä reissupäivä, joten meni loppuhuipennus ohi. Olisi kyllä toisaalta hermo mennyt siihen viestien yhdenaikaisuuteen, joten ehkä parempi näin. 😂

Minä taas olen liian vanha (-82) 😄 ja aattelinkin, että tää lista ei mulle ollut ihan osuva, tuo Selviytyjät oli melkein ainoa, jota katsoin enemmän.

Meillä reissupäivä, joten meni loppuhuipennus ohi. Olisi kyllä toisaalta hermo mennyt siihen viestien yhdenaikaisuuteen, joten ehkä parempi näin. 😂
Niin meni miullakin, kun ennen aamukahvia joutui kisaamaan. 🤣🤣🤣

Takaisin