Pilkki24 Foorumin legenda 8 helmi 2025 #101 Minä en oo käyttänyt varavirtalähdettä kuin joskus vuosia sitten, kun vielä tein vaellusreissuja. Eli täällä ainakin varsin turha kapine.
Minä en oo käyttänyt varavirtalähdettä kuin joskus vuosia sitten, kun vielä tein vaellusreissuja. Eli täällä ainakin varsin turha kapine.
Oikku95 Seurustelun sensei Huhtikuiset 2024 8 helmi 2025 #102 Mitä täällä on tapahtunut, kun hetken oltu poissa? No ei se mitään…näitä kahta itse käytän eniten, joten ei väliä kumpi voitti
Mitä täällä on tapahtunut, kun hetken oltu poissa? No ei se mitään…näitä kahta itse käytän eniten, joten ei väliä kumpi voitti
Bella Swan Moderaattori Staff member Administrator Maalisäidit 2020 8 helmi 2025 #103 Yllätysvoittaja! Piti hieraista silmiä. Joka tapauksessa, seuraava peli on luotu ja siinä tiputellaan elokuvien pahiksia. Pahin voittaa!
Yllätysvoittaja! Piti hieraista silmiä. Joka tapauksessa, seuraava peli on luotu ja siinä tiputellaan elokuvien pahiksia. Pahin voittaa!
O Olive Seurustelun sensei Tammikuiset 2023 Helmikuiset 2023 8 helmi 2025 #104 Mitä hittoa kyllä mulla on varavirtalähde, mutta ollut käytössä ehkä viimeksi 4-5 v sitten. Kuulokkeita käytän melkein päivittäin.
Mitä hittoa kyllä mulla on varavirtalähde, mutta ollut käytössä ehkä viimeksi 4-5 v sitten. Kuulokkeita käytän melkein päivittäin.