Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minä mietin ihan samaa. Ja mulle myös lähtökohtaisesti se on lättänä Lapin rieskan tyyppinen.Mites muuten äänestäneet, mikä teidän mielestä on rieska? Kun sehän tarkoittaa eri osissa Suomea erilaista leipää: joko sellaista littanaa pyöreää (esim Lapin rieska) tai sitten matalahkoa isompaa pyöreää leipää, josta taidetaan käyttää myös rievä-nimitystä. Mulle rieska on pääsääntöisesti se Lapin rieskan tyyppinen, mutta katsoin tätä äänestystä siltä kannalta että se voi tarkoittaa kumpaa vain - molemmat on hyviä.
Missä myydään karpalo-cashewsämpylöitä?Ruisleipä 13 (-2)
Rieska 18
Naan 10
Kauraleipä 3
Sämpylät 2 (+1)
Sämpylöiden miinustelijat ei oo maistaneet hapanjuurisämpylöitä tai Fazer Leipomon karpalo-cashewsämpylöitä![]()
Minulle rieskasta on neljä eri vaihtoehtoa, pullukka siivutettava ohrarieska, lättänä revittävä sitkeä / ohut pehmeä rieska sekä piimässä turvotetuista ryyneistä tehty ryynirieska. Enkä edes osaa päättää mikä niistä paras olisi, kun kaikkiin niihin liittyy myös lapsuuden mummoloiden/ sukutapaamisten muistoja.Ja samaa mietin että mitenköhän ihmiset ajatteli tässä pelissä rieskan kun eri puolella Suomea se tarkoittaa erilaista leipää. Itse ajattelen rieskan sinä lättänänä leipänä.
Missä myydään karpalo-cashewsämpylöitä?Kuulostaa hyvälle mutta ei varmaan tältä pieneltä paikkakunnalta löydy vaikka täällä cittari ja prisma onkin. Haluaisin kyllä kokeilla
![]()