Pudotuspeli (Lasten välipalat)

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bella Swan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuoreet hedelmät ja marjat 35 (+1)
Kasvikset 7 (-2)
Jogurtti/viili/rahka 1
 
Tuoreet hedelmät ja marjat 31 (-2)
Kasvikset 3
Jogurtti/viili/rahka 3 (+1)

Tämä on niin monitahoinen kysymys, että pitää vähän tasoitella. 😄 esim viinirypäleet ovat aika kaukana terveellisestä välipalasta, kun makeuttamaton jogurtti on varsin oiva suupala. Tuoreet marjat vielä siihen, niin👌🏼.
 
Tuoreet hedelmät ja marjat 31 (-2)
Kasvikset 3
Jogurtti/viili/rahka 3 (+1)

Tämä on niin monitahoinen kysymys, että pitää vähän tasoitella. 😄 esim viinirypäleet ovat aika kaukana terveellisestä välipalasta, kun makeuttamaton jogurtti on varsin oiva suupala. Tuoreet marjat vielä siihen, niin👌🏼.
Minä lähdin taaperon näkökulmasta liikkeelle. Hän kun söisi mansikoita jokaisella välipalalla, samoin omena maistuu lähes aina.
 
Minä lähdin taaperon näkökulmasta liikkeelle. Hän kun söisi mansikoita jokaisella välipalalla, samoin omena maistuu lähes aina.
Niin ne välipalatkin vaihtelee ikäkausittain. Koululaisella pelkät marjat eivät riitä, vaikka ne ovatkin ravintosisällöltään ylivoimaisia. Ja meilläkin mansikkaa uppoaisi kyllä joka päivä.
 
Tuoreet hedelmät ja marjat 29 (-2)
Kasvikset 1
Jogurtti/viili/rahka 3 (+1)
 
Niin ne välipalatkin vaihtelee ikäkausittain. Koululaisella pelkät marjat eivät riitä, vaikka ne ovatkin ravintosisällöltään ylivoimaisia. Ja meilläkin mansikkaa uppoaisi kyllä joka päivä.
Mä muistan miten eräs toimelias tätini naapuruston mummo keitti hiihtolomalla koko pihamaan lapsikatraalle välipalaksi perunavelliä. Lisäksi tarjolla oli ruisleipää ja mansikkamehua. Oli muuten hyvää kun pihan lumileikeistä meidät kaikki hän sisälle syömään huusi! Olin silloin 4. tai 5.luokalla.
 
Takaisin
Top