Pilkki24 Kunnioitettu kommentaattori 18 elo 2024 #141 Hypittiin mekin narua, mutta vähän vähemmän. Ja nykyään miellän sen treenimuodoksi niin siitä on mennyt se pihapelifiilis.
Hypittiin mekin narua, mutta vähän vähemmän. Ja nykyään miellän sen treenimuodoksi niin siitä on mennyt se pihapelifiilis.
VäriSointu Kunnioitettu kommentaattori 18 elo 2024 #142 Pilkki24 sanoi: Hypittiin mekin narua, mutta vähän vähemmän. Ja nykyään miellän sen treenimuodoksi niin siitä on mennyt se pihapelifiilis. Click to expand... Minä mietinkin noin niinkuin nostalgian kannalta, kuinka kivaa se aikoinaan oli. Kyllä se oliskin ihan kunnon treeniä, jos sitä rupeis tekemään.
Pilkki24 sanoi: Hypittiin mekin narua, mutta vähän vähemmän. Ja nykyään miellän sen treenimuodoksi niin siitä on mennyt se pihapelifiilis. Click to expand... Minä mietinkin noin niinkuin nostalgian kannalta, kuinka kivaa se aikoinaan oli. Kyllä se oliskin ihan kunnon treeniä, jos sitä rupeis tekemään.
Bella Swan Moderaattori Staff member Administrator Maalisäidit 2020 19 elo 2024 #143 Peli on päättynyt, pudotellaan seuraavassa itse kasvatettuja syötäviä täällä!